Stránka 3 z 3

Napsal: 25 zář 2006, 14:52
od manli2
Astra - R@SAG píše:Cus, mam ted v aute 1.4 8v, baterku 60 uz aspun 4 let a vse v pohode. Ty starty pri - 30 stupnich, bez problemu na 2 pokus. Tak ze kde se hrabe 44 :D . Je to super, ani nova auta nenastartovala a ja jo :) . Urcite doporucuji aspon 55
to máš nějaký divný... mě startovala 1.4 8v na první pokus po 4 sekundách :D

Napsal: 15 čer 2007, 20:07
od Choze L
Zigi píše:
Petr píše:vetsi kapacitu baterie bych nedoporucoval.. protoze alternator v aute je stavenej na zrcitou kapacitu.. pokud das silnejsi alternator to nestaci dobijet a ty pak prakticky jezdis skoro furt s polovybitou baterkou.. kamos tohleto udelal dal si to do fiatu bravo a mel problemy s eletrikou drobnosti ale naserou.. C
Vzdycky se dava alternator silnejsi nez je zakladni autobaterie v aute a kdyz tam je 44Ah,tak altec urcite zvladne 55Ah.Jo a ten tvuj kamos asi pekne kecal.Zmenou kapacity se nemuze nic posrat!OHMUV ZAKON!!!

:lol: :lol: :lol: R=U/I :lol: :lol: :lol:
Máš recht

Napsal: 15 čer 2007, 20:09
od Choze L
Určitě, já to udělal a starty v zimě jsou určitě lepší.

Napsal: 15 čer 2007, 21:45
od spermin
Nečetl jsem to celé, ale baterka s nižší AH má větší startovací proud,
takže podle doporučení výrobce,
ale kvalitní, ať nezklame. A malá technická, :lol: :cry: kapacita bat. nemá nic společného a altíkem,
jenom se spotřebičí. PS. vyšší kapacita je vhodná pro časté startování (hlavně studené starty)a krátké
trasy, ale i tak se vybíjí a musí se dobíjet.