Stránka 3 z 3

Napsal: 07 kvě 2008, 13:24
od majercakp
asi to tak ma byť, alebo nie?

Napsal: 07 kvě 2008, 13:29
od Chavron
asi ano, ja som sa na to pytal aj v Opli, a tam mi mechanici a prijimaci technik povedali, ze vsetci maju 2.0DTI a ze vsetkym sa to dlho hreje, ze je to u tychto motorov normalne. Len mi to pride divne ked sadnem do firmenej oktavky a motor je za chvilocku na pracovnej teplote...

Napsal: 07 kvě 2008, 14:36
od majercakp
predpokladam,že Ti to povedali v servise v Žiline,to som rad,lebo keby mi to povedali v Košiciach tak by som tomu aj tak neveril,ale tiež mi to pride čudne,lebo v ktorom aute som sedel a nebolo ich malo,za chvilu boli zohrate na prevadzkovu teplotu a netrebalo ich tlačiť

Napsal: 07 kvě 2008, 14:53
od Chavron
Ano bolo to v ZA, inak som menil aj vlozku termostatu a je to stale to site, tak neviem...Uvidim ked bude v lete cez 30 ako rychlo sa bude hriat :)

Napsal: 07 kvě 2008, 15:01
od lukki
Tam nejde o to, kedy vam na ukatzovateli teploty stupne teplota...
OPLE maju cidlo na vonkajsom okruho vody...takze to trva, kym sa zapne...
Olej je zahriaty za chvilku...ked nechas povrcat minutku auto...tak hned mas olej OK, nehovorim, ze zohriaty fest...ale proste je uz OK...a na to, aby sa Ti zohrialo turbo, je treba na neho trosku pritlacit...nie fest...nierobit overboost...ale proste...trosku..inac sa nezohreje...

Napsal: 07 kvě 2008, 15:12
od Chavron
Samozrejme blbosti nerobim, ked to zohrievam v zime nechavam zohriat min. kym nejde teply vzduch z fukarov. V lete podobne, len to trva menej :( a v zime to musi clovek potocit cez 2000 ot aby sa to trosku zohrialo

Napsal: 07 kvě 2008, 15:46
od lukki
sak to je jasne, ze cez 2000ot...inac to ani nejde a motor sa tak by som povedal trapi.... 2000ot je normalne...sak to musi nieco vydrzat :D a ked mas dobry olej, nieje problem ani v zime si myslim...nechat minutku povrcat po nastartovani...a postupne jaszdit...najprv chvilku na 2000ot...a potom normalne uz...coraz viac..

Napsal: 08 kvě 2008, 21:10
od Chavron
No samozrejme cez 2000 tocim rad ale nemozem to robit casto. Bezne jazdim medzi 1500-2000 ot. Inak by som pracoval len na to aby som autom chodil do prace :)

Napsal: 09 kvě 2008, 09:45
od lukki
No...ale si musis uvedomit, ze v tom rozmedzi 1500-2000 sa ten motor trosku trapi....vyraznejsie maximum krutiaceho momentu, ma kolo 2400 otacok...cize niekde tam by si ho mal drzat, kde sa mu ide lahsie a ma dostatok sily...t.j. od 2000 - 3000 ot...

lebo ked jazdis poddimenzovane, podtacas ho....tak by som povedal, ze spapka este viac, ako v normalnom rezime, t.j. 2000-3000ot
Spapka viac preto, lebo sa trapi a RJ dava viac paliva a menej vzduchu...Preplnovane naftaky su o niecom inom, ako obycajne naftaky bez turba...tu by sa malo jazdit tak, ze Ti to turbo trosku pri jazde pomaha....cize kludne jazdi od tych 1800 - 3000ot...nemusis stlacat plyn na podlahu, ale isto lepsie, ako mas jazdit 1500ot...
A nezamyslal si sa, ze prave preto mas taku velku spotrebu??? ;)

Napsal: 13 kvě 2008, 21:46
od Chavron
mozem to vyskusat, ale na atmosferickych naftakoch som nikdy nechodil len na preplnovanych a tieto otacky by mali byt v pohode.... Predtym som mal benzin a ten prave behal najviac v pohode medzi 2-3tisic ot. Uvidime...

Napsal: 14 kvě 2008, 16:10
od Chavron
skusat som to teda skusal ale je to blbost, ked motor drzis cez dve tisic a viac aj tocis, zere to este viac.

Napsal: 14 kvě 2008, 20:31
od AstraDTI
Je fakt ze ten motor se alespon v pripade 2.2 pod 2000 trapi. Po meste s malou zatezi to je OK, ale mimo mesto to nema dostatek sily a ve finale ani spotreba neni zadnej zazrak. Na 5.5-6l se musi 2.0 dostat i pri otackach 2000-2500 ....