Stránka 3 z 4
Napsal: 10 črc 2006, 10:09
od wlcak
AstraDTI píše:Ja s tim nemam problem. Ukaz mereni pred a po a budu mlcet. ABC tuning udava tusim 27 koni narust u 1.8 16v coz je holej nesmysl. Tyhlety narusty o 30 koni vetsinou vychazej z toho ze motor ma vic koni uz v serii oproti udavanejm hodnotam a cipem pridaj tak tech 10-15. To jsou moje zkusenosti.
Zkusím to sehnat, ale nic neslibuji. Jinak si hned nemyslete, že si taky budu chipovat svý auto, to si raději koupím nový destičky a kotouče..

Napsal: 10 črc 2006, 10:10
od wlcak
Zigi píše:AstraDTI píše:Ja s tim nemam problem. Ukaz mereni pred a po a budu mlcet. ABC tuning udava tusim 27 koni narust u 1.8 16v coz je holej nesmysl. Tyhlety narusty o 30 koni vetsinou vychazej z toho ze motor ma vic koni uz v serii oproti udavanejm hodnotam a cipem pridaj tak tech 10-15. To jsou moje zkusenosti.
Tot i muj nazor a tim padem se plne ztotoznuji!!!
Jedinym dukazem jsou 2 protokoly z brzdy!
Vždyť já vám to neberu

Napsal: 10 črc 2006, 10:11
od AstraDTI
No tak oni by zavodnici radi aby to tahlo odspoda dobre, ale k dosazeni maximalniho vykonu je u atmosfery nutne aby byl nejvetsi kroutak co nejvyse. Je to zkratka dusledek.
ghostrider: ja Ti verim ... jenom rikam ze tuningovy firmy delaj takovejhle trik: prijedes s 1.9TDI oficielne 90koni. Nicmene na brzde dejme tomu 100. Daj "chip" a zmerej 115. Pak reknou ze pridali 25koni, ale ve skutecnosti jenom 15.
Napsal: 10 črc 2006, 10:18
od wlcak
AstraDTI píše:No tak oni by zavodnici radi aby to tahlo odspoda dobre, ale k dosazeni maximalniho vykonu je u atmosfery nutne aby byl nejvetsi kroutak co nejvyse. Je to zkratka dusledek.
ghostrider: ja Ti verim ... jenom rikam ze tuningovy firmy delaj takovejhle trik: prijedes s 1.9TDI oficielne 90koni. Nicmene na brzde dejme tomu 100. Daj "chip" a zmerej 115. Pak reknou ze pridali 25koni, ale ve skutecnosti jenom 15.
A nebude to třeba tím, že měří výkon na motoru nebo na kolech? Protože výkon na kolech je myslím menší. Taky záleží jestli tam mají i průvan aby se to auto pořádně nadechlo, co?
Napsal: 10 črc 2006, 10:22
od AstraDTI
V mereni problem neni. Vykon se meri vzdycky na kolech a pak se pricte ztratovej vykon. Tim ziskas vykon na motoru.
Kazdopadne to neber jako nejakej utok vuci tobe. Ja si o ABC tuningu (a mnoha dalsich firmach v oblasti chiptuningu) nemyslim nic hezkyho, pokud me presvedcis ze se mylim, tak ber moje pripominky za bezpredmetny.
Napsal: 10 črc 2006, 10:31
od wlcak
AstraDTI píše:V mereni problem neni. Vykon se meri vzdycky na kolech a pak se pricte ztratovej vykon. Tim ziskas vykon na motoru.
Kazdopadne to neber jako nejakej utok vuci tobe. Ja si o ABC tuningu (a mnoha dalsich firmach v oblasti chiptuningu) nemyslim nic hezkyho, pokud me presvedcis ze se mylim, tak ber moje pripominky za bezpredmetny.
Vůbec to neberu jako útok proti mě, náhodou si myslím že je to příjemná výměna názorů.

A rád se něčemu přiučím a když něco nevím, tak se raději zeptám než abych vypadal jak trubka.

Napsal: 10 črc 2006, 10:47
od wlcak
Ok, já to zkouknu.

Napsal: 10 črc 2006, 11:31
od wlcak
Ta je nějaká slabá ne?

jukni na tuhle
http://video.google.com/videoplay?docid ... &q=1000+hp
tady něco podobného z mustangem
http://www.youtube.com/watch?v=oLRDwlqs ... %20Mustang
ale jednou jsem našel i tísícikoňovýho skyline GT-R na brzdě a ke konci jim z toho začalo stříkat všechno možný, ale i tak tam japončíci začali skákat radostí a objímat se.

Napsal: 10 črc 2006, 11:51
od AstraDTI
Tady je pred/po z 330i.
http://www.superchips.co.uk/curves/330i.pdf
Kolem 2500ot. to muze bejt krapet znat. Tam je 10% narust. V ostatnich otackach rekl bych pocitove naprosto neznatelne.
Napsal: 10 črc 2006, 12:04
od wlcak
to je ale ten starší třlitr, v tom je ten novej a u abctuning nemají 630i ale jen 330i s tím samým motorem, ten má v základu 258 koni.
Napsal: 10 črc 2006, 12:21
od AstraDTI
Ja vim ze je to ten starsi motor, ale bude to velice podobne (narust vykonu). Jestli se nepletu tak v ceniku ABC tuningu je nejakej starsi trilitr s narustem 30kW. Pochybuju ze ABC tuning umi o tolik vetsi narust nez superchips (velka renomovana firma). Taky uprava opla 1.8 z 85 na 105kW jenom jinou RJ je naprostej nesmysl. Na superchips uvadej narust u 1.8 tusim kolem 6 koni.
Napsal: 10 črc 2006, 12:26
od Vojta
Napsal: 10 črc 2006, 12:30
od wlcak
AstraDTI píše:Ja vim ze je to ten starsi motor, ale bude to velice podobne (narust vykonu). Jestli se nepletu tak v ceniku ABC tuningu je nejakej starsi trilitr s narustem 30kW. Pochybuju ze ABC tuning umi o tolik vetsi narust nez superchips (velka renomovana firma). Taky uprava opla 1.8 z 85 na 105kW jenom jinou RJ je naprostej nesmysl. Na superchips uvadej narust u 1.8 tusim kolem 6 koni.
No oni tam totiž uvádějí to největší co umí, ale už to nedoporučují a myslím, že na to ani nedávají záruku.
S tím motorem to to samý nebude, protože ten novější třílitr je přepracovaný a z hořčíkových slitin, tuším. Mnohem modernější než ten předchozí.
Jinak nejvíc se mi zamlouvá firma BitPower na chiptuning, na jednom cd z tuning magazínu bylo zajímavý video a povídání.
Napsal: 10 črc 2006, 12:56
od AstraDTI
No ten motor se chova jinak, ma trochu jinou charakteristiku, ale narust nebude radove vetsi. Naopak bych rekl ze cim vyladenejsi motor tim hur se upravuje. Kazdopadne jadro sporu je v tom, ze ABC tuning deklaruje nehorazne narusty vykonu.
chiptuning
Napsal: 26 úno 2007, 20:44
od Frydex
Když tady tak haníte ABCčka, tak mužete hanit třeba i
www.bitpower.cz , píšou vlastně to samé.... ale velmi věrohodně... Každopádně bych to chtěl zkusit, ale Ty prachy ... ouu
Hau...