Stránka 3 z 5
Napsal: 30 bře 2008, 17:24
od Majklus
elvak píše:Majklus píše:Takze pro spravnou funkci musi byt AGR vycisten,spravna zaslepka ( tu mas ) a pokud ti nesviti zadna kontrolka na palubni desce tak je budto spatna lista nebo to muze byt vstrik

A nebo taky špatnej kompresní tlak ve válci, ale to bych byl z toho na mrtvici, už ted´jsem
A dají se ty vstřiky nějak rozebrat a vyčistit? To musí jít ven celá ta vstřikovací lišta, co? Jinak jsem do benzínu už něco přidával na čištění, ale nepomohlo to.
Ty sracky ktere dotoho prodavajio bych tam nenalil ani za mak ( muj nazor ) ano vstriky se daji rozebrat a vycistit v ultrazvuku,pokud ti diagnostika napise treba: spatne zapalovani 1 valce tak ten vstrik z 1 valce vyndej a dej ho treba na 4 valec,pak se musi na diagnostiku aby to vymazali a jezdit,a pokud to zase hodi chybu ato tu ze spatne zapalovani 4 valce tak jeto jasne

Napsal: 30 bře 2008, 17:36
od elvak
Majklus píše:elvak píše:Majklus píše:Takze pro spravnou funkci musi byt AGR vycisten,spravna zaslepka ( tu mas ) a pokud ti nesviti zadna kontrolka na palubni desce tak je budto spatna lista nebo to muze byt vstrik

A nebo taky špatnej kompresní tlak ve válci, ale to bych byl z toho na mrtvici, už ted´jsem
A dají se ty vstřiky nějak rozebrat a vyčistit? To musí jít ven celá ta vstřikovací lišta, co? Jinak jsem do benzínu už něco přidával na čištění, ale nepomohlo to.
Ty sracky ktere dotoho prodavajio bych tam nenalil ani za mak ( muj nazor ) ano vstriky se daji rozebrat a vycistit v ultrazvuku,pokud ti diagnostika napise treba: spatne zapalovani 1 valce tak ten vstrik z 1 valce vyndej a dej ho treba na 4 valec,pak se musi na diagnostiku aby to vymazali a jezdit,a pokud to zase hodi chybu ato tu ze spatne zapalovani 4 valce tak jeto jasne

Aha, já myslel, jestli tam není třeba ještě před tím samotným vstřikem nějaké sítko, jako to bylo u starších osmiventilových motorů, ale tam byl jenom jeden injektor.
No starostí hafo, díky moc za rady, snad se mi podaří někoho přemluvit na tu lištu.

Napsal: 30 bře 2008, 17:40
od Majklus
elvak píše:Majklus píše:elvak píše:
A nebo taky špatnej kompresní tlak ve válci, ale to bych byl z toho na mrtvici, už ted´jsem
A dají se ty vstřiky nějak rozebrat a vyčistit? To musí jít ven celá ta vstřikovací lišta, co? Jinak jsem do benzínu už něco přidával na čištění, ale nepomohlo to.
Ty sracky ktere dotoho prodavajio bych tam nenalil ani za mak ( muj nazor ) ano vstriky se daji rozebrat a vycistit v ultrazvuku,pokud ti diagnostika napise treba: spatne zapalovani 1 valce tak ten vstrik z 1 valce vyndej a dej ho treba na 4 valec,pak se musi na diagnostiku aby to vymazali a jezdit,a pokud to zase hodi chybu ato tu ze spatne zapalovani 4 valce tak jeto jasne

Aha, já myslel, jestli tam není třeba ještě před tím samotným vstřikem nějaké sítko, jako to bylo u starších osmiventilových motorů, ale tam byl jenom jeden injektor.
No starostí hafo, díky moc za rady, snad se mi podaří někoho přemluvit na tu lištu.

Sitko tam jee PALIVOVEJ FILTR

Napsal: 30 bře 2008, 17:57
od elvak
To jo, ten je vyměněnej. Ale palivový filtr je i u staré Vectry a ještě kolem vstřiku sítko (pro jistotu).

Napsal: 30 bře 2008, 20:08
od Marian
Zdarec. Lišta by měla pasovat i ze zetkovýho motoru. Mám motor Z16XE a lištu jsem půjčoval borcovi na srazu co má motor jako ty. A taky mu to jelo na 3 válce a s mou lištou na všechny 4. Tož asi tak

Napsal: 30 bře 2008, 20:09
od Majklus
Jo jdeto i tak

Napsal: 30 bře 2008, 22:29
od elvak
Majklus píše:Jo jdeto i tak

V inzerci jsi jednu lištu nabízel, platí to ještě? Nebo už je fuč

Napsal: 31 bře 2008, 13:54
od POPO
Ahoj jsem tady novy . Chtěl jsem se zeptat.Ja mam sice Astru F 16 .16v.74KW,ale byl tam stejny problem.Tak jsem zaslepil ventil ERG a žadna změna.Nevěděl by někdo co by s tim mohlo byt?Nevim si s tim už rady.Děkuji za odpověd.

Napsal: 31 bře 2008, 14:21
od Majklus
elvak píše:Majklus píše:Jo jdeto i tak

V inzerci jsi jednu lištu nabízel, platí to ještě? Nebo už je fuč

Uz je fuc

Napsal: 07 dub 2008, 23:16
od kukik20
Ahoj panove tak měl jsem ten samý problém,tak jsem to dal do servisu udělal mi nove kroužky gufera a těsnění pod hlavou,protože mi řekl že je to tím.No a oprava 10tis no ale bylo to dobry jen 3dny pak skoro to samé chcipalo to atd,no tak musím zitra zaslepit to agr,protože jsem ho čistil a hodněě se to zlepšilo.Ähoj
Napsal: 08 dub 2008, 17:18
od sosacek
Ahoj, předevčírem jsem přivezl auto ( 1.6, 16V Z16XE - 2002) z opravy - měl jsem údajně to samé, dle diagnostiky přidřené ventily (to bych rád věděl, jak to z té diagnostiky u Oplů přečetli, bohužel jsem se nezeptal na kód chyby), po prohlídce a výměně výfukventilů a gufer jezdila dobře jen včera. Dnes přesně ten samý problém, jak popsáno v tomto vlákně ve všech příspěvcích týkajících se závad. Svíčky mám nové, lišta vypadá také funkční. Takže začnu také s EGR, potom se uvidí.
Napsal: 08 dub 2008, 19:42
od Majklus
sosacek píše:Ahoj, předevčírem jsem přivezl auto ( 1.6, 16V Z16XE - 2002) z opravy - měl jsem údajně to samé, dle diagnostiky přidřené ventily (to bych rád věděl, jak to z té diagnostiky u Oplů přečetli, bohužel jsem se nezeptal na kód chyby), po prohlídce a výměně výfukventilů a gufer jezdila dobře jen včera. Dnes přesně ten samý problém, jak popsáno v tomto vlákně ve všech příspěvcích týkajících se závad. Svíčky mám nové, lišta vypadá také funkční. Takže začnu také s EGR, potom se uvidí.
Na 100% budes mit to tim AGR! ja mam stejnej motor a stejnej problem sem vyresil timto

Napsal: 08 dub 2008, 20:21
od sosacek
už se na něj chystám, díky za pomoc při rozhodování, v kterém místě pokračovat ve výměnách či experimentováním se součástmi motoru.
Napsal: 08 dub 2008, 20:24
od iwo126
to bude asi najvecsia choroba

nasich astriciek
Napsal: 09 dub 2008, 08:14
od sosacek
Na 100% budes mit to tim AGR! ja mam stejnej motor a stejnej problem sem vyresil timto :)[/quote]
Ahoj,
tak jsem dnes ráno zkoušel tu fintu se sešlápnutými pedály a zapnutým zapalováním - je to zde někde popsáno ( vlákno - vyblikání závad - motor X14XE), a ejhle ! Objevily se kódy 0300 - chyba zapalování, 0302 - zapalování 2. válce a 0303 - zapalování 3. válce. V tomto případě by to spíše vypadalo na lištu ( či nějakou jinou prasečinu v elektrice) než ten EGR. Tak jsem zase tam, kde jsem byl.