Stránka 3 z 4
Napsal: 19 bře 2008, 18:03
od Frydex
To nevím, ani nevím o co jde...

Napsal: 19 bře 2008, 18:05
od Stand
Jestli myslíš snímač otáček motoru tak počítej kolem 3tis..
Napsal: 19 bře 2008, 18:52
od spermin
honzík píše:pro frydex tak jsem zaslech ze diodový můstek je ok a je v háji nějaké čidlo nebo regulace otáček jeli s tím na pc a ještě nedali vědět tak se hrozím z té ceny

TO BUDE NĚJAKÝ STABILIZÁTOR NAPĚTÍ, to nemusí být drahé, pokud pujde vyměnit, nahradit.
Napsal: 19 bře 2008, 18:59
od honzík
tak díkes uvidíme zítra co se to teda podělalo pak dám vědět .

Napsal: 20 bře 2008, 16:27
od honzík
tak astru mám doma v altíku odešel regulátor a zřejmě odpálil snímač otáček házel víc proudu než měl cena 4000kč se vším všudy to se dá ne? jinak dík za vše.
Napsal: 20 bře 2008, 16:39
od Frydex
No vida... já sem měl za to, že regulátor je ten diodový můstek... hmm

Napsal: 20 bře 2008, 16:42
od Luboš X17DTL
Diodový můstek by měl být na usměrnění střídavého proudu na stejnosměrný, regulátor nepustí více napětí, než je povolená mez(většinou, pokud dělá, co má

).
Napsal: 26 bře 2008, 23:16
od xcarv
kolik stojí STABILIZÁTOR NAPĚTÍ při zapnutých světlech když yapnu blinkr nebo pootočím volantem mi pulzuje středový displej a pohasnou světla a při přidání plynu se rozsvití víc. do baterky jde asi 14.7 nebo nějak tak.
Napsal: 27 bře 2008, 21:57
od honzík
m itam šlo taky tolik proudu ale nic takového se mi nedělo a regulátor mě přišel na 700-800 kč nevím přesně každopádně mi to odrovnalo snímač otáček.
Napsal: 02 dub 2008, 09:36
od pekis
mal som ten istý problém, vyriešilo to nové čerpadlo za 21 000,-
Napsal: 02 dub 2008, 10:17
od Stand
Já to měl stejné nejdřív závada dobíjení a následoval snímač otáček motoru..
sdf
Napsal: 18 zář 2008, 16:27
od lukaskpd
caveste prosimvas neviete preco nestartuje 1.7TD za studena ale pak uz nastratuje pohode a svieti kontrolka riadiacej jednotky a ten motor je tam davany novy tak porate diku
Napsal: 18 zář 2008, 16:46
od Majla
A diagnostika něco ukázala??
ds
Napsal: 18 zář 2008, 21:42
od lukaskpd
na diagnostike to nebolo ale mechanik vravel ze by tam mohlo byt nejake teplotne cidlo zle nebo tak neco a este pri na startovani sa zobrazi kontrolka riadiacej jednotky a myslis si ze to moze byt chipom
Re: ds
Napsal: 19 zář 2008, 06:39
od Luboš X17DTL
lukaskpd píše:na diagnostike to nebolo ale mechanik vravel ze by tam mohlo byt nejake teplotne cidlo zle nebo tak neco a este pri na startovani sa zobrazi kontrolka riadiacej jednotky a myslis si ze to moze byt chipom
jestli ten čip jde dát pryč, udělej to. Tento typ motoru je původně ještě z Kadetta a tam neměl ani turbo. Soudruzi v německu dali k tomu motoru turbo a nic jiného na něm neupravili, takže výkon motoru postavili na hranu. To je taky možná příčina toho, proč Vám ten motor kleknul. Na těchhle typech motorů často odcházejí hlavy a klikovky, proto si tento motor žádá slušného zacházení.
To jen mimo mísu. A čidla použij ze svého starého motoru, ony vůbec nemusí komunikovat s řídící jednotkou, protože pokud je tvůj nový motor z eFka, tak ta žádnou jednotku neměla. Jen čidla, relé a systém podtlakových hadiček.