Stránka 3 z 3

Re: Problem pri studenom starte

Napsal: 04 srp 2011, 18:51
od spermin
v klidu, né na volnoběh :lol:
v klidu by měla mít min 12,4V jinak ihned nabít.

Re: Problem pri studenom starte

Napsal: 04 srp 2011, 22:02
od R0bin
aha :D :oops:

Re: Problem pri studenom starte

Napsal: 06 srp 2011, 21:53
od MadCat
mládežníci když už se tu bavíte o měření baterky, co říkáte na multimetry z tesca a podobných za 150,- a tak? má smysl něco takovýho vůbec kupovat na takové to domácí žvíkání? díky a sry za OT :)

Re: Problem pri studenom starte

Napsal: 06 srp 2011, 21:59
od manli2
jistě... na takové to domácí občasné měření to stačí....

Re: Problem pri studenom starte

Napsal: 07 srp 2011, 11:08
od Luboš X17DTL
Jo, akorát měním baterky častěji, než používám. Bo jednou za rok v zimě vždycky odejdou. Suším měřák v regále v garáži :D

Re: Problem pri studenom starte

Napsal: 02 říj 2011, 19:46
od R0bin
aHOJ.Mám takový dotaz :oops: Dá se nějak naprogramovat žhavení, aby to žhavilo pořád před každým startem.Nebo nějak oblbnout nějaké čidlo , které dává informace kdy to má žhavit? :?

Re: Problem pri studenom starte

Napsal: 02 říj 2011, 20:17
od zippi
obavam sa ze to cidlom neoklames, potom by si riadiacka myslela ze mas stale studeny motor a davala by zbytocne bohatu zmes...
a niekto tu pisal ze zhavi stale, len ked je teplo, tak nemusis cakat kym zhasne kontrolka
ak ti zle stastuje, tak asi mas naprd zhavice alebo iny problem

Re: Problem pri studenom starte

Napsal: 03 říj 2011, 08:31
od Alzafir
Oklameš. Už se to někde popisovalo. Tuším, že po odpojení konektoru teploty vody to jednotce hlásí -30stupňů, to by účel splnilo, ale proč chceš GreeBeeNe tohle páchat? Jestli ti to špatně chytá, není lepší najít příčinu?
EDIT: Tady se to popsané, v tomto vlákně :lol: a hned na 1. straně pane kolego 8)
Gofe píše:Zkus odpojit čidlo teploty chlad kapaliny(roztočí se ti větráky a bude to žhavit max možnou dobu)Pokud to chytne je problém ve žhavení... Jestli ti motor točí líně změř si o kolik klesne napětí na baterce při pokusu o start. Nesmí to být pod 9,5V Protože to už neotevře čerpadlo a motor nenastartuješ.Hlavně to musíš měřit,když ti to ráno nejde natočit,protože jak to jednou nastartuje,už nic nezjistíš.Pokud to klesne pod těch 9,5V šel bych po baterce

Re: Problem pri studenom starte

Napsal: 03 říj 2011, 16:03
od R0bin
aha :oops:
no onoto chytá dobře jenom když to nažhaví nebo když je to teplé.. když to stojí třeba přes noc venku , odpoledne chci nastartovat a nenaskočí-li kontrolka žhavení tak to startuje i třeba 10 sec.Už jsem se tu ptal co s tím dělat...myslel jsem že když to nějak oblbnu tak to bude startovat pořád dobře 8)

Re: Problem pri studenom starte

Napsal: 03 říj 2011, 20:04
od zippi
a ked odpojist teplomer od motora, tak ti to startuje hned? vtedy sa zhavenie pusti vzdy - a mas aj kontrolku na palubovke
lebo podla toho co popisujes ti moze padat nafta

Re: Problem pri studenom starte

Napsal: 03 říj 2011, 20:42
od hanysek75
mám to stejné,nažhaví - na drc,nenažhaví - cca 10 sec.někdo tu psal,že je třeba v oplu přehrát řídící jednotku kvůli teplotám.ví o tom někdo něco bližšího?denny?

Re: Problem pri studenom starte

Napsal: 06 říj 2011, 19:04
od R0bin
nikdo neví víc o tom přehrátí softwaru? :?