Stránka 3 z 27

Napsal: 17 úno 2008, 21:39
od Frydex
Boči píše:jednalo by se přímo o BitPower. A to si myslím že je good značka, záruka a jednání.
BitPower je určitě kvalita a seriózní jednání... uvidíme tu cenu..

Napsal: 17 úno 2008, 21:46
od Boči
Do 1600 ccm bez přeplňování cena ... 6305 kč. Tak uvidim co mi odepisou kdyby nás bylo více.

Napsal: 17 úno 2008, 22:31
od Marky
Frydex píše:ABC ani omylem... to jsou ludry nehorázné... četl jsem o nich neskutečný článek.. :shock: :shock:
Tady je znovu na oziveni pameti :wink: .
http://www.vectra.wz.cz/afera.pdf

Napsal: 17 úno 2008, 22:38
od Frydex
Marky píše:Tady je znovu na oziveni pameti :wink: .
http://www.vectra.wz.cz/afera.pdf
Jj, sem to hledal.. byl si rychlejší... je to hnus... :evil:

Napsal: 18 úno 2008, 06:06
od Samothe
http://www.vectra.wz.cz/afera.pdf

hmm tak to je fakt ale hnus :evil: :roll:

Napsal: 18 úno 2008, 15:28
od Samothe
Boči píše:Do 1600 ccm bez přeplňování cena ... 6305 kč. Tak uvidim co mi odepisou kdyby nás bylo více.
jinak tahle cena je v klidu čekal jsem větší pálku za čip.
Už ti napsaly co se slevy týče?

Napsal: 18 úno 2008, 15:48
od AstraMan
Boči píše:Co máš na mysli ? Protože jsem tam nenašel že by dělali Oply.
Na to mě napsali že by nebyl problém CHIPNOUT Astru G... Jen jsem se ptal, zda někdo z Vás tam třeba byl a nebo má kamaráda, co tam má chipnuto :wink:

Napsal: 18 úno 2008, 16:41
od Boči
Samothe píše:
Boči píše:Do 1600 ccm bez přeplňování cena ... 6305 kč. Tak uvidim co mi odepisou kdyby nás bylo více.
jinak tahle cena je v klidu čekal jsem větší pálku za čip.
Už ti napsaly co se slevy týče?
No ještě ne. Buď maj tolik práce, nebo nevidí vidinu dobreho jobu :lol: :lol:
Uz jsem tam psal 2 vzkazy a porad nic, asi jim zavolam.

Napsal: 18 úno 2008, 16:42
od Boči
AstraMan píše:
Boči píše:Co máš na mysli ? Protože jsem tam nenašel že by dělali Oply.
Na to mě napsali že by nebyl problém CHIPNOUT Astru G... Jen jsem se ptal, zda někdo z Vás tam třeba byl a nebo má kamaráda, co tam má chipnuto :wink:
Joo ták, tak to s nima ani ja ani nikdo z meho okoli zkusenost nema.

Napsal: 19 úno 2008, 08:47
od spermin
píšu to tady potřetí, mi se neobtěžovali s odpovědí. :idea: :idea:

Napsal: 19 úno 2008, 10:20
od AstraDTI
Ja jsem mel tu cest projet se parkrat s originalnim chipem do atmosferickycho benzinu od Skodofky (cena mezi 10-15tisicema). Musim rict, ze je to uplne, ale uplne k nicemu. Subjektivne nebyl poznat rozdil v zatahu(jestli se o zatahu da mluvit). Trosku se zmenila odezva na plyn, ale na objektivne merene jizdni vykony to vliv nema/ma zanedbatelnej. Celkovej efekt chip+sportovni filtr je zhruba 20 tisic v tahu a efekt zadnej (to je verdikt majitele po cca 5-ti lete zkusenosti).
To si tam radeji nacpete turbo viz clanky o TURBO felde :D U turbomotoru je to trochu jina vec, ale taky IMHO plati 2x mer a jednou rez.

Napsal: 19 úno 2008, 10:23
od Princ William
AstraDTI píše:Ja jsem mel tu cest projet se parkrat s originalnim chipem do atmosferickycho benzinu od Skodofky (cena mezi 10-15tisicema). Musim rict, ze je to uplne, ale uplne k nicemu. Subjektivne nebyl poznat rozdil v zatahu(jestli se o zatahu da mluvit). Trosku se zmenila odezva na plyn, ale na objektivne merene jizdni vykony to vliv nema/ma zanedbatelnej. Celkovej efekt chip+sportovni filtr je zhruba 20 tisic v tahu a efekt zadnej (to je verdikt majitele po cca 5-ti lete zkusenosti).
To si tam radeji nacpete turbo viz clanky o TURBO felde :D U turbomotoru je to trochu jina vec, ale taky IMHO plati 2x mer a jednou rez.
tez jsem dospel k nazoru kdyz chip tak jedine motor s turbem.......asi nejvic mi laka nafta + chip......no uvidime jak to zkoulime na dalsi astre. 8)

Napsal: 19 úno 2008, 11:21
od Boči
Tak koněčně mi odpověděli z BitPoweru. Nechce se mi vymýšlet sáhodlouhé texty, tak "přeposílám'' origo text co mi napsali:

Dobrý den,
na základě poptávky Vám posíláme přehledovou tabulku se základními hodnotami před a po úpravě software řídící jednotky DELCO MULTEC za účelem zvýšení výkonu motoru vozidla OPEL Astra 1.6 16V 100CV. Záruka dva roky a po dobu šesti měsíců poskytujeme technickou podporu, kde je mj. možno úpravu doladit, dle představy jednotlivého zákazníka, v rámci možnosti daného systému. Garanci na motoru neposkytujeme, jelikož se životnost motoru a jeho komponentů odvíjí především od stylu užívání samotného řidiče.
Realizace je možná na základě objednávky, emailu, nebo telefonické a doba úpravy je cca 60 – 90 min.
Původní nastavení je samozřejmě zálohováno a lze jej v případě nutnosti vrátit zpět (zdarma). Po úpravě doporučujeme dbát na pravidelné servisní intervaly a dodržovat olejový servis. Tzn. pravidelné výměny oleje a jeho zahřívání před vytáčením motoru do vyšších otáček.
Pokud by se provádělo více vozů, sleva je samozřejmě možná na základě nejlépe telefonické domluvy.

Cena úpravy software řídící jednotky motoru je 7.500,- (uvedena včetně 19%DPH).

A ještě pro představu:

[img=http://img407.imageshack.us/img407/4370/opelnh4.th.png]

Napsal: 19 úno 2008, 15:40
od Princ William
no nechci do toho kecat ale porad mas mensi kroutak a vykon nez u x18xe1 a to vubec nemluvim o z18xe tam mas uz rovnou 125 HP ale kroutak zustal stejny tedy 170 Nm.. 8) chce to vsechno dobre zvazit :!:

Napsal: 19 úno 2008, 15:48
od AstraDTI
Ja tohle resil asi pred 6-ti lety a diky rade od vicero zkusenejsich kolegu jsem od chipu na atmosferickej benzin upustil. Uz jenom to ze je pak potreba tankovat 98, aby to melo alespon trochu vyznam ...
Jo kdyz to nekdo dela na aute na blbnuti a ne na kazdodenni jezeni, kde delal "hardwarovy" upravy a odladi si to na valcovy zkusebne, tak to jooo, to je neco jinyho.