Stránka 3 z 4
Napsal: 19 úno 2007, 20:54
od Trdlo
Kup originál v Oplu. Je to příšerná pakárna, dělat trubičky na míru. Nebo zajeď do prodejny, kde mají díly na škodovky, kup zhruba stejně dlouhou a přeohejbej ji. Takhle jsem zrovna v pátek dělal trubku na BMW E30, měnil jsem vzadu ložisko a když jsem povolil zameno, musel jsem vzít trubku flexou, protože nešla rozdělat...... Jak jsem se pak dostal na holedr oříškem s ráčnou už to bylo v pohodě. A rodíl mezi origo trubičkou a škodováckou byl 400,-Kč
Napsal: 19 úno 2007, 20:59
od Trdlo
pepca píše:

no já dával desky ATE,doporučil je mechanik,že jsou celkem dobrý a tolik nepráší,měl pravdu,brzdí to dobře a to potřebuji již kotouče,jsem již na těch 21mm,jen stále nevím který objednat,není v nich nějaký rozdíl,tedy rozměrově??

Pepčo, vřele doporučuju Ferodo sport. A nebo ty Bremba. Jak jsem někde tady na fóru už dneska četl, nejsme tak bohatý, aby jsme si mohli kupovat levné věci......
Jinak naprostej luxus je DS Performance, ty se vyrovnají i Brembo sport serii, ale tam už je nutností dodržet i destičky... A cena pak je o něčem jiným.
Jinak 90% lidí co jezdí normálně, nepotřebují upravované kotouče, na to pozor, drážkované kotouče mají nástup brzdného účinku pomalejší, ale ráznější. Totéž platí i pro vrtané kotouče Preformance. To znamená, že budete mít poci, že auto brzdí hůř, i když je opak pravdou. Ale ten pocit tam prostě je......
Takže pokud někdo není zastánce sportovní jízdy - brzda, plyn - obyčejné kotouče a desky bohatě stačí.

Napsal: 19 úno 2007, 21:11
od pepca

díky za informace,již se neřadím do kategorie střelců,jsem usedlejší,žádné brzda-plyn,hlavně vozím rodinu,tak žádné blbnutí,spíše ještě dávat bacha co dělají ti kolem,tak asi jak píšeš postačí běžný typ kotoučů,jistě mně vydrží dosti dlouho,hlavní problém je,že se nevyznám v těch rozměrech co u těch kotoučů píšou,je jich tam nějak moc,tedy víc než co je v knize jak na to,tam co jsem fotil je těch údajů méně,hlavně i některé jiné než jsou z toho katalogu,holt se budu muset svěřit do rukou zločinců v servisu

Napsal: 19 úno 2007, 21:35
od Trdlo
Napsal: 19 úno 2007, 21:41
od kai81
Pokud koupíš Feroda jak kotouče a desky,tak je to moc dobrá volba.Špička je samozřejmě ATE v kotoučích a deskách.Ate má klasický kotouče a pak má ještě PowerDisk (s drážkama).Další špička je Textar v deskách.Rozhodně bych nešel do levnejch sraček.Byl jsem na školení ATE a viděl jsem názorný ukázky levnejch desek a kotoučů (kotouče který hází už z výroby atd...).
Pak se dá narazit na desky Rixenberg,což je druhá řada ATE a kotouče Breco,což je zase druhá řada Bremba (v jedný fabrice je hází z jedný linky do 2 různejch krabic...).
Napsal: 19 úno 2007, 21:43
od pepca

díky za rady vás všech,jinak na ty od Kelly jsem koukal,tak snad objednám na předek ty správné ATE,to bude asi volba tak akorát,díky všem.

Napsal: 19 úno 2007, 21:47
od pepca
kai81 píše:Pokud koupíš Feroda jak kotouče a desky,tak je to moc dobrá volba.Špička je samozřejmě ATE v kotoučích a deskách.Ate má klasický kotouče a pak má ještě PowerDisk (s drážkama).Další špička je Textar v deskách.Rozhodně bych nešel do levnejch sraček.Byl jsem na školení ATE a viděl jsem názorný ukázky levnejch desek a kotoučů (kotouče který hází už z výroby atd...).
Pak se dá narazit na desky Rixenberg,což je druhá řada ATE a kotouče Breco,což je zase druhá řada Bremba (v jedný fabrice je hází z jedný linky do 2 různejch krabic...).

ATE destičky mám právě již na předku dané,ale na těch již slabých kotoučích originálních,mám tedy rozhodnuto,ATE,ale ještě které,klasické,nebo drážkované,jak tu bylo psáno mají slabší nástup

no vlastně origoš jsou také hladké a žádný problém,tak asi ta klasika

no jarní práce se blíží

Napsal: 19 úno 2007, 21:59
od kai81
Vem obyčejný,powerdisky jsou přece jen dražší a ten rozdíl zase tak nepoznáš pokud nejsi typ závodníka a nebereš brzdy pořád doplna.Pokud dáš ATE desky a kotouče,tak jsi astřičce dopřál opravdu to nejlepší.
Napsal: 19 úno 2007, 22:01
od pepca
kai81 píše:Vem obyčejný,powerdisky jsou přece jen dražší a ten rozdíl zase tak nepoznáš pokud nejsi typ závodníka a nebereš brzdy pořád doplna.Pokud dáš ATE desky a kotouče,tak jsi astřičce dopřál opravdu to nejlepší.

díky,souhlasím,taky to tak vidím,

Napsal: 19 úno 2007, 22:01
od Trdlo
Pepčo, rozhodně v tvém případě obyč bohatě stačí.

Napsal: 28 úno 2007, 19:37
od Milhi
Kotouce i desticky vymneneny

parada
Napsal: 28 úno 2007, 19:44
od pepca
Milhi píše:Kotouce i desticky vymneneny

parada

cos dával na předek??cena??

Napsal: 28 úno 2007, 20:07
od Milhi
Tak parecek kotoucu Ferodo Premier stal 1670Kc a k tomu Ferodo desticky taky premier za 1240Kc

Napsal: 28 úno 2007, 20:10
od Lomikar
Milhi píše:Tak parecek kotoucu Ferodo Premier stal 1670Kc a k tomu Ferodo desticky taky premier za 1240Kc

FERODO - co neubrzdíš neukecáš. . .
Napsal: 28 úno 2007, 20:30
od rychlyradim
dotaz po kolika km se doporučuje měnit kotouče? bohužel po předchozím majiteli vůbec nevím jestli něco měnil a serviska je německá nečitelná...
Mam kotouče vpředu i vzadu.