Stránka 3 z 5
Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě
Napsal: 05 říj 2009, 20:49
od Znojmik
Mám rovněž tento problém, zasraná exspánska, a strácející se voda, auto mám od 2.10.2009, už když jsem od bazarysty nakupoval, tak voda chyběla, já blbec sy toho nevšiml, po dolití se ztrácí.
Rád bych tuto vadu reklamoval a nechal si jí opravit, ale nutňě potřebuji znát řešení, hadice těsní všechny. Ještě mám 7 dní než auto hodím na značky, a to pak budee bazarysta držkovat.
Tak prosím o radu, o pomoc.
Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě
Napsal: 05 říj 2009, 20:51
od langdon2
utekaj to hned reklamovat.....Tesnenie pod hlavou, v horsom pripade problem z hlavou....Ale aj tak to je na par tisicok oprava...
Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě
Napsal: 05 říj 2009, 21:09
od denny
Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě
Napsal: 21 lis 2009, 18:28
od Fogino
Mám problém s mojou ASTROU (Y17DT) olej vo vode ,najazdené: 213 000 km. Len že olej zo systemu vobec nechyba,este som do vymeny oleja nedolial ani kvapku. Raz som prešvihol výmenu oleja na 21000 km a chýbalo tam tak 4mm na ryske olejovej mierky .Taktiež po radách som vymenil výmenník (nový od RomanaK),ale nepomohlo.
Tesnenie pod hlavu to tiež asi nebude, nakoľko motor funguje bez problémov,neprehrieva sa a ani nezavzdušňuje moc vodu ani olej a vodu nedolievam,len stale čistím expansku.
Neviem či to niesu spaliny z motora,ale odkiaľ.Spod trysiek.Poradí niekto vyriešiť tento problém ?
Po búračke sa to ešte zhoršilo ale motor nedostal žiadny náraz len pravé koleso som odtrhol na kanáli a to tak že mi strelili aj airbagy
Kamarát mi povedal že u Y17DT to málokedy robí tesnenie od hlavou ,ale najčastejšie to býva prasknutá hlava .
Neklame ma ???
Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě
Napsal: 21 lis 2009, 19:29
od kubo
Zdravím ,neviete čí týmto neduhom trpí aj Z17DTL??je to síce common rail ale blok a chladiaci systém je viac menej totožný tak preto sa pýtam. dúfam že nie
Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě
Napsal: 22 lis 2009, 08:44
od Luboš X17DTL
Fogino píše:Mám problém s mojou ASTROU (Y17DT) olej vo vode ,najazdené: 213 000 km. Len že olej zo systemu vobec nechyba,este som do vymeny oleja nedolial ani kvapku. Raz som prešvihol výmenu oleja na 21000 km a chýbalo tam tak 4mm na ryske olejovej mierky .Taktiež po radách som vymenil výmenník (nový od RomanaK),ale nepomohlo.
Tesnenie pod hlavu to tiež asi nebude, nakoľko motor funguje bez problémov,neprehrieva sa a ani nezavzdušňuje moc vodu ani olej a vodu nedolievam,len stale čistím expansku.
Neviem či to niesu spaliny z motora,ale odkiaľ.Spod trysiek.Poradí niekto vyriešiť tento problém ?
Po búračke sa to ešte zhoršilo ale motor nedostal žiadny náraz len pravé koleso som odtrhol na kanáli a to tak že mi strelili aj airbagy
Kamarát mi povedal že u Y17DT to málokedy robí tesnenie od hlavou ,ale najčastejšie to býva prasknutá hlava .
Neklame ma ???
Já jsem měl to samé a mi vyměnili těsnění pod vstřikama. Jenže mám pocit, že to dělá ten výměník, protože mám pořád zasranou nádobku. vyčistím a za chvíli je to to samé. I když je to teď jen humus na stěnách nádobky a na hladině jen olejový film. Předtím to byl humus humusovatý

na hladině.
Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě
Napsal: 22 lis 2009, 19:02
od Frydex
Ono se to hrozně blbě čistí z celého chladícího systému. Je to svině mastná a tak to tam pořád někde je. Kámoš co má taky Y17DT to po opravě čistil tak, že vždycky vyndal nádobku, vyčistil a pak tam nalil vodu s petrolejem. Ten na sebe váže mastnotu a tak ji natahá do nádobky odevšať. Udělal to tak asi desetkrát a už tam má čisto. Každopádně nejpravděpodobnější je to to těsnění pod vstřikama, to si myslím já.
Mimochodem, já mám expanzku taky jak jetel a seru na to, je to sice hnus, ale kašlu na to. Tři roky od koupi a furt stejné.. nikdy problém.
Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě
Napsal: 29 lis 2009, 17:25
od PRCKOLET
motor Y17DT po emisích a šíleném túrování motoru (přístroj nesnímal otáčky motoru) jsem
objevil v expanzní nádobce olej. Po dlouhém pročítaní rad na foru jsem vsadil na vložky vstřiků a vskutku
po demontáži vložek se všech osm o kroužků po dotyku šroubováku rozpadalo.
Astra 17DTI r.v. 2001 najeto 135000km
Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě
Napsal: 29 lis 2009, 18:57
od Fogino
A čo pomohlo to ???
Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě
Napsal: 29 lis 2009, 21:12
od Znojmik
Já měl ten samý problém, borci v servise vypustily kapalinu, vyčistily nádrž a prej tlakovou zkouškou zjistily že olej nikde neteče, napustily nádržku a od té doby bordelu v nádržce ubylo. Ale i tak, až budou love, nechám pro jistotu ty prstínky vyměnit. Nevíte někdo co to stojí (práce i materiál) ?
Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě
Napsal: 02 pro 2009, 18:02
od PRCKOLET
Doplnění: po přetěsnění vložek vstřiků najeto 2000km a hladina v expansce je čistá.
Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě
Napsal: 03 pro 2009, 11:12
od Mojmec11
Tak to tady tak čtu a říkám si,ještěže jsem nekoupil Astru v turbodieselu,každej ty motory chválil,já měl obavy z jetého turba.Zlatá 1.6,lepší olej pod autem kde ho vystopuju,než honit ubytky vody a oleje do motoru.Kdysi jsem byl na služebce v Polsku v továrně Isuzu a když jsem viděl jak ten motor vypadá rozebranej,main got,nechtěl bych ho skládat.Něco jak posledně u dennyho ten motor z Mercedesu,sice menší hromádka,ale o to víc věcí.
Ale držím vám palce,když budu vědět tak poradím.
P.S: kdo máte motory common rail,předpokládám,že je tam čerpadlo CP3,zajímala by mě čistě soukromě jeho životnost,popř problémy.
Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě
Napsal: 03 pro 2009, 17:40
od Fogino
PRCKOLET píše:motor Y17DT po emisích a šíleném túrování motoru (přístroj nesnímal otáčky motoru) jsem
objevil v expanzní nádobce olej. Po dlouhém pročítaní rad na foru jsem vsadil na vložky vstřiků a vskutku
po demontáži vložek se všech osm o kroužků po dotyku šroubováku rozpadalo.
Astra 17DTI r.v. 2001 najeto 135000km
vložky vstřiků
môj mechanik mi povedal že to nemá nič spoločné s olejom vo vode,
ale s naftou v oleji alebo olej v nafte teraz neviem presne ako to povedal
Čo vy na to ???
Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě
Napsal: 03 pro 2009, 17:52
od Luboš X17DTL
Tak vyměň mechanika,

olej ve vodě způsobují špatné těsnění pod vstřikama, nebo vadný výměník tepla. Vstřiky jsou totiž chlazeny vodou. A je to tak, jak píše Prckolet.
Věř tomu, naftu v oleji způsobuje těsnění
nahoře na vstřikách, či přepadové potrubí. Ale to naše těsnění je na vstřikách
v hlavě motoru.
Re: Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě
Napsal: 03 pro 2009, 18:16
od Fogino
OK dík
takto po lopate som to potreboval vysvetliť
zajtra mu to poviem, ale meniť ho zatiaľ nebudem (toho mechanika)
