Stránka 3 z 3

Napsal: 14 úno 2008, 17:15
od CharliCZek
kimi píše:Svíčky jsou vyměněný,l ambda jakbysmet - čidla...dle tohop co mi říkal automechanik ( a je to dobrej kamarád) prošel taky všechny. Tu klapku prej čistil komplet (z obou stran).Jo jinak, teď bych řekl, že se to zlepšilo ( možná teplejší rána)... už mi to celkem dlouho nechcíplo....ale předevčírem se mi poprvé během jízdy rozsvítila elektronika motoru.Zastavil jsem, chcípl auto, znovu nastartoval a už nic...od tý doby klid...Tak já fakt nevim
tahle věc se mi taky stala z ničeho nic ... svítila kontrolka elektriky a motoru a po chcípnutí znova a po ujetí dalších 10 km zhasnula sama. Stala se mi to po 20km jízdy. Byl jsem překvapenej, ale už se to tváří Ok.

Napsal: 15 úno 2008, 22:39
od medva1
mě tohle dělala felda - vyměnilo se čidlo nasávaného vzduchu " myslim že to tady už bylo zmíněno" ¨ takže ŘJ nevěděla kolik má motor špatná fce sytiče při studeném motoru a tím pádem chudá směs...... prostě to chcípalo a nebo to nešlo vůbec nastartovat......

Napsal: 16 úno 2008, 14:16
od kure
Hmm to sem nezkoušel při volnoběhu nato prudce dupnout, ale řekl bych že je to zbytečné akorát ti tímhle ŘJ stříkne velké množství pavila které se vlastně skoro ani nespálí a vyletí výfukem, možná je to taky způsob čištění,ale nevím, ale dneska to zkusím a zjistím jestli mi to něco vyplivlo a kolik sem měl otáček a pak dám vědět.

Napsal: 16 úno 2008, 14:41
od kimi
schválně zkus, díky. Mě ani nešlo o to že by to něco vyplivlo, spíš se mi zdá ta odezva na sešlápnutí plynu dost malá - což mě překváplo.Myslim, že pokud prudce sešlápnu plyn až na podlahu, že by měly ty otáčky vyletět víc než na cca 2500 tis. otáček.... jak říkám, přijde mi to málo a třeba to souvisí s mým problémem....

Napsal: 16 úno 2008, 14:45
od Majklus
To ze nevylitnou ot. na volnobeh je tim ze pokud mas potenciometer tak seto proste tak deje,ja treba kdyz na to dupnu a hned pustim tak mi vylitnou na 2 tis. ot.

Napsal: 17 úno 2008, 18:45
od kure
Tak sem to zkoušel, sešlápnul sem plyn prudce na podlahu a hned pustil a otáčky vyletěli max na 2500 a zkoušel sem to několikrát za sebou ale stačí pár milisekund než ten pedál pustíš a otáčky jdou výš, dostal sem se takhle až k 3 tisícům a co sem se i divil, z výfuku mi toho moc nevyletělo, ale záleží co máš za motor já mám 1.4 16V

To iste aj ked ine

Napsal: 28 úno 2008, 11:02
od eSITe
Caute mam podobny problem si myslim. U mna na X14XE to vyzera si takto :

Nastartujem auto otacky vyletia na 2000 priblizne a rozsvieti sa kontrolka .. vsetko ide v poriadku idem autom cca 2km kontrolka zhasne a v tej chvili ked zhasne zacinaju moje problemy auto po zosliapnuti spojky umiera nastartuje sa len po opetovnom pusteni spojky (jasne ze vdaka tomu ze je v pohybe) !!!

Odstavim autom vratim sa za hodinku kontrolka nesvieti auto umiera.. pridem na druhy den rano kontrolka svieti otacky vysoko auto ide a opakuje sa to co som popisal vyssie :(

Takze chlapi zhrnme si to co by ste odporucali (myslim postup krok za krokom) :

1.vymenit sviecky
2. vycistit skrtiacu klapku (ako kde ?)

co dalej ? niekde som zapocul nieco o volnobeznej triske poculi ste uz niekto o tom ?

Som uz fakt zufaly jazdit s autom v takom stave ked sa nemozem nanho spolahnut je hrozne a hlavne ked stojim na krizovatke a vsetci pozeraju ako to tomu chlapikovy zase zdochlo :(

Napsal: 10 bře 2008, 23:33
od eSITe
to kimi : nieco nove ?

Napsal: 11 bře 2008, 17:10
od eSITe
Chlapi ! a skusali ste nieco take ako regulacny volnobezny ventil ??


http://www.elitecat.sk/ArticleSelection.aspx?B=0

myslim ze toto je presne to co by pomohlo no sypmtomi na to ukazuju !

Napsal: 18 bře 2008, 07:21
od kimi
Novýho je to, že auto jezdí normálně :) Nic neškube- nechcípá - to ani po delším stání (4dny),, Jediný co mi štve je, že se mi začala s železnou pravidelností rozsvěcovat kontrolka elektroniky motoru.Po zahřátí motoru (ujetí cca 5-10 km )se mi někdy rozsvítí a svítí pořád až do konce jízdy (vypnutí zapalování).Po restaru vše OK. Po znova cca 5-10 km se situace opakuje. Pak třeba dva-tři dny nic , je klid a pak to začne znova.Auto se ale chová normálně, a to i když kontrolka právě svítí.Tj. žádný nouzový režim, výkon v normálu.Na diagnostice mi vyjel "egr".Jenže ten je vyměněnej (fungl novej), a navíc momentálně i zaslepenej... takže to nějak nechápu :shock:

Hmm

Napsal: 18 bře 2008, 13:49
od eSITe
No takze u mna sa to tiez upravilo ale trosku inak ... na zaciatku to zomiera nesvieti kontrolka ziadna po prejdeni 3-4 km sa rozsvieti kontrolka elektroniky a potom sa auto zacne spravat normalne ... rozmyslal som aj nad tym ci to nebude nahodou lambda , ci nie ? :x

Napsal: 18 bře 2008, 16:42
od Arwy
kimi píše:Novýho je to, že auto jezdí normálně :) Nic neškube- nechcípá - to ani po delším stání (4dny),, Jediný co mi štve je, že se mi začala s železnou pravidelností rozsvěcovat kontrolka elektroniky motoru.Po zahřátí motoru (ujetí cca 5-10 km )se mi někdy rozsvítí a svítí pořád až do konce jízdy (vypnutí zapalování).Po restaru vše OK. Po znova cca 5-10 km se situace opakuje. Pak třeba dva-tři dny nic , je klid a pak to začne znova.Auto se ale chová normálně, a to i když kontrolka právě svítí.Tj. žádný nouzový režim, výkon v normálu.Na diagnostice mi vyjel "egr".Jenže ten je vyměněnej (fungl novej), a navíc momentálně i zaslepenej... takže to nějak nechápu :shock:
Vyhoď záslepku EGR a nič Ti už svietiť nebude :wink: .

Napsal: 17 dub 2008, 11:43
od paav
Zdravím kimi, můj problém s motorem x 14 xe není stále vyřešen, tobě to jezdí již bez problémů, popř co mělo vliv na "uzdravení" díky paav