POROVNANIE MOTOROV DTI S KONKURENCIOU

Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki »

AstraDTI>>

Ako si to myslel, ze 2,2 DTI je vyladena na svoje maximum????
Reklama
 

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI »

No proste ze ten motor uz nenabizi moc velky potencial k dalsimu zvedani vykonu. Treba u TDI PD lze zvednout vykon o podstatne vic procent ...
Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki »

viem, ze je to kravina...ale...co je toto PD pri TDI ? :D:D:D:D
AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI »

System vstrikovani "cerpadlo tryska" (Pumpe Duse) ...
Uživatelský avatar
freeKevinM
Příspěvky: 312
Registrován: 10 čer 2006, 22:10
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od freeKevinM »

lukki píše:viem, ze je to kravina...ale...co je toto PD pri TDI ? :D:D:D:D
cerpadlo tryska = jakoby maly cerpadlo v kazdym valci
klasika = jedno centralni cerpadlo a tlaci do vsech valcu


myslim ze to je tak....
C-Max 1,8 TDCI Ghia
Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki »

:D:D:D:D aha...ja som len nevedel, ze sa to uvadza...ako PD

viem, ze TDI je technologia je cerpadlo-dyza :D:D:D


oki...diky;)
Uživatelský avatar
freeKevinM
Příspěvky: 312
Registrován: 10 čer 2006, 22:10
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od freeKevinM »

lukki píše::D:D:D:D aha...ja som len nevedel, ze sa to uvadza...ako PD

viem, ze TDI je technologia je cerpadlo-dyza :D:D:D


oki...diky;)
to pozor, TDI neznamena cerpadlo - tryska.
TDI = turbo direct injection, cili primy vstrik paliva v kombinaci s preplnovanim. Je vice typu TDI motoru.

Konkretne Cerpadlo - tryska je jeden ze systemu distribuce paliva.
C-Max 1,8 TDCI Ghia
Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky »

Obrázek
Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki »

a skratka DTI je potom co???
Uživatelský avatar
freeKevinM
Příspěvky: 312
Registrován: 10 čer 2006, 22:10
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od freeKevinM »

lukki píše:a skratka DTI je potom co???
v podstate to same, TDI je registrovano VW koncernem, DTI se to jmenuje u Opla....

Kazdopadne tvuj dotaz na cerpadlo-tryska se tyka toho jak je reseno dodavani paliva do valcu....To jestli je to TDI nebo DTI je jen registrovana znacka, principialne funguji stejne. Treba Skodule SDI jsou bez preplnovani, bez turba = sferic direct injection, ale podstata toho motoru je stejna....
C-Max 1,8 TDCI Ghia
Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki »

takze...ked je podstata technologie rovnaka...

tak preco sa tu hovori, ze 92kW je u v podstate 2,2DTi strop, ze je vyladeny na max mieru ??? ked obycajna 1,9TDi mava v pohode 96 a aj 110kW ???
AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI »

Protoze ty 96 a 110kW varianty jsou PD. Nejsilnejsi ne PD verze od koncernu ma 81kW z 1.9 - to dobre odpovida 92kW u 2.2 :wink:
Uživatelský avatar
freeKevinM
Příspěvky: 312
Registrován: 10 čer 2006, 22:10
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od freeKevinM »

Priklad : naftove motory BMW (vsechny 3 generace jsou common rail)

aktualni treti generace pouziva tlak kolem 200MPa a piezoelektricke vstriky (coz je v podstate kohoutek uvnitr valce co se na chvilkku otevira a pousti palivo). Pocet vstiku 5 davek v jednom taktu motoru. vykon 150kw

predchozi 2. generace mela tlak paliva 160MPa a 3 vstriky.vykon kolem 120 kw

nejstarsi generace mela tlak na 130MPa a 105kw...

Jde o tohle - pokud je tlak vysoky lepe se rozprasi palivo a ziskas vyssi vykon. (podobne jako spray, kdyz uz je prazdnej litaj uz jen maly kapky ale uz ne rozprasena barva...). Taky je dobry to, pokud muzes palivo striknout vicekrat (predvstrik - hlavni vstrik - dodatecni) coz nejde s klasickymi elektromagnetickymi vstrikovaci....
C-Max 1,8 TDCI Ghia
Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki »

prepacte, ak mam blbe otazky..:D:D:D ale do technologie Dieslovych motorov sa hlbsie nerozumiem....viem, ake skratky ma ten ktory koncern, viem, ze su technologie cerpadlo - dyza a commonrail...

ale podrobnejsie, ako pracuju a tak...to sa este asi par krat nejaku tu blbost opytam..:D:D:D
Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki »

Fakt..ale...povedal by som, ze 2,2DTi...je v tejto malej lahkej ASTRE ozaj zabijak..:):):)

Vie to s tym autickom poriadne hybat...;)
Odpovědět