POROVNANIE MOTOROV DTI S KONKURENCIOU
- Reklama
- freeKevinM
- Příspěvky: 312
- Registrován: 10 čer 2006, 22:10
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
- freeKevinM
- Příspěvky: 312
- Registrován: 10 čer 2006, 22:10
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
to pozor, TDI neznamena cerpadlo - tryska.lukki píše::D:D:D aha...ja som len nevedel, ze sa to uvadza...ako PD
viem, ze TDI je technologia je cerpadlo-dyza:D:D
oki...diky;)
TDI = turbo direct injection, cili primy vstrik paliva v kombinaci s preplnovanim. Je vice typu TDI motoru.
Konkretne Cerpadlo - tryska je jeden ze systemu distribuce paliva.
C-Max 1,8 TDCI Ghia
- freeKevinM
- Příspěvky: 312
- Registrován: 10 čer 2006, 22:10
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
v podstate to same, TDI je registrovano VW koncernem, DTI se to jmenuje u Opla....lukki píše:a skratka DTI je potom co???
Kazdopadne tvuj dotaz na cerpadlo-tryska se tyka toho jak je reseno dodavani paliva do valcu....To jestli je to TDI nebo DTI je jen registrovana znacka, principialne funguji stejne. Treba Skodule SDI jsou bez preplnovani, bez turba = sferic direct injection, ale podstata toho motoru je stejna....
C-Max 1,8 TDCI Ghia
- freeKevinM
- Příspěvky: 312
- Registrován: 10 čer 2006, 22:10
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Priklad : naftove motory BMW (vsechny 3 generace jsou common rail)
aktualni treti generace pouziva tlak kolem 200MPa a piezoelektricke vstriky (coz je v podstate kohoutek uvnitr valce co se na chvilkku otevira a pousti palivo). Pocet vstiku 5 davek v jednom taktu motoru. vykon 150kw
predchozi 2. generace mela tlak paliva 160MPa a 3 vstriky.vykon kolem 120 kw
nejstarsi generace mela tlak na 130MPa a 105kw...
Jde o tohle - pokud je tlak vysoky lepe se rozprasi palivo a ziskas vyssi vykon. (podobne jako spray, kdyz uz je prazdnej litaj uz jen maly kapky ale uz ne rozprasena barva...). Taky je dobry to, pokud muzes palivo striknout vicekrat (predvstrik - hlavni vstrik - dodatecni) coz nejde s klasickymi elektromagnetickymi vstrikovaci....
aktualni treti generace pouziva tlak kolem 200MPa a piezoelektricke vstriky (coz je v podstate kohoutek uvnitr valce co se na chvilkku otevira a pousti palivo). Pocet vstiku 5 davek v jednom taktu motoru. vykon 150kw
predchozi 2. generace mela tlak paliva 160MPa a 3 vstriky.vykon kolem 120 kw
nejstarsi generace mela tlak na 130MPa a 105kw...
Jde o tohle - pokud je tlak vysoky lepe se rozprasi palivo a ziskas vyssi vykon. (podobne jako spray, kdyz uz je prazdnej litaj uz jen maly kapky ale uz ne rozprasena barva...). Taky je dobry to, pokud muzes palivo striknout vicekrat (predvstrik - hlavni vstrik - dodatecni) coz nejde s klasickymi elektromagnetickymi vstrikovaci....
C-Max 1,8 TDCI Ghia