Stránka 3 z 54
Napsal: 16 čer 2008, 18:34
od hrubost
David B. píše:Předpokládám, že se budou počítat impulsy (1 imp./určité množství paliva), což by byla lehčí varianta, nebo frekvence na určité množství paliva. Přes víkend budu mít půjčené auto s MIDem, tak ho vytáhnu a s generátory si ho otestuju. Jinak komunikaci s displejem TIDu už mám hotovu, tak pokud budeš něco potřebovat, tak klidně řekni.
To bude uplně nejlepší řešení, pak to bude přesny. Já pudu ted udělat plošnák a až pak budu programovat

Mám už nějaký program z netu, tak yb to mělo šlapat, uvidíme.
Napsal: 23 čer 2008, 11:30
od David B.
Tak to vypadá tak, že signál z RJ o spotrebovaném palivu je na 99.9% "impulz/určité množství paliva". Alespoň pro jednotku Multec u motoru X16XEL. Pro jiné motory (jednotky) jsem to zatím nezkoušel. Pokud by někdo z přítomných byl z Ostravy a vlastnil OpelTech2, rách bych přivítal spolupráci (pro přeprogramování MIDu co tady mám na testy, abych jej mohl vyzkoušet i pro jiné motory).
Napsal: 02 črc 2008, 03:32
od David B.
Tak jsem na odkaz dole hodil pár základních informací k modulu PP. Nechal jsem udělat nějaké DPS a počítám, že budou tak za cca 15 až 20 dní. Ale mám to zatím jen pro motory X12XE, X14XE a X16XEL. Ostatní doplním až se doberu k Techu2, což snad nebude dlouho trvat. Přínosné připomínky a náměty rád přivítám.
http://veramon.czweb.org/
Napsal: 02 črc 2008, 09:09
od Vojta
Davide smekám, tleskám a obdivuji...
Napsal: 02 črc 2008, 09:44
od Frydex
Ty bláho... jako, spoustě věcí v tom článku nerozumím, ale čemu rozumím, před tím smekám..

Napsal: 09 črc 2008, 13:33
od David B.
Zdravím vsechny a děkuji za uznání. Dal jsem tam nějaké videa,byť v kvalitě jen tak ze stolu. Bylo teď málo času, ale doplnění jiných motorů není složité, pouze se změří konstanta pro výstup z ŘJ. Jinak už čekám jen na ty DPS.
PS: Taky fandím motoru X16XEL (Protože ho MAM JÁ

)
Napsal: 09 črc 2008, 17:10
od David B.
Když tak napiš, jaký tam máš přesně motor + rok výroby.
Napsal: 09 črc 2008, 17:19
od milosh
Tak jeste mala technicka, co vse bude nutne koupit aby to jelo?
displej uz vsichni mame, pocitam tedy s packou palubniho PC (kterou uz taky mam

) a dal?
Napsal: 09 črc 2008, 18:10
od David B.
Jenom ten modul. Je velký cca 36 x 55 mm a při montáži se vytáhne konektor z TIDu, zasune se do modulu a modul se zasune do TIDu. Na modulu je navíc ještě konektor na který se napojí signál otáček a měření paliva (z pod palubní desky), signál z ŘJ motoru a vodiče pro páčku. Kdo bude chtít, tak si na konektor připojí ještě relé imobilizéru.
Napsal: 09 črc 2008, 21:30
od kamarek
ten modul si si niekde kupil, ci si si ho podla tej schemy vyrobil?
Napsal: 10 črc 2008, 02:27
od undertaker
pokial potrebujes nejake konkretne data z riadiacej jednotky staci povedat mam interface a opeltech2 tak staci povedat ze ktore data su potrebne....
Napsal: 10 črc 2008, 10:48
od David B.
Pro kamarek: Je to podle vlastního návrhu (DPS, schéma, program).
Když jsem testoval originální MID, tak jsem ho hodil na generátor (tachometr, otáčky, impulzy ŘJ), abych zjistil jak vlastně funguje. No a z ŘJ jdou imlulzy, kdy každý impulz znamená určitou jednotku paliva (množství), kterou musím zjistit. Takže mi stačí přeprogramovat MID na konkrétní motor (ŘJ) a poté měřit kolik impulzů je nutné pro určité množství spotř. paliva. Pokud je někdo z Ostravy a je toho schopen, tak budu rád. Měl jsem TECH2 slíbený, ale zatím čekám
Jinak napsané motory tady udělám přednostně, aby se nemuselo čekat.
Napsal: 10 črc 2008, 12:27
od milosh
Tech2 ma RomanK, ale je z Brna, no myslim ze by nebyl problem prijet na sraz do Ostravy kdyz to bude pro dobrou vec

Napsal: 13 črc 2008, 01:33
od undertaker
Pohlo sa to nejako dopredu??? su pridane nejake ine RJ???
Napsal: 14 črc 2008, 09:00
od David B.
Tento týden bych už měl konečně začít přidávat další ŘJ.