Stránka 3 z 3
Napsal: 19 lis 2007, 16:58
od Majklus
Jeto rok 2001 2,2DTI vic otom nevim,ale co vim zemu odesly tyto veci
Cerpado=======18 tis.
Lozisko zadni====4500.tis.
Turbo=========12.tis.
ted bude davat jeste dalsi nove lozisko takze dalsich 4500.kc.a jeste daval nove rozvody======1200.kc.
Napsal: 19 lis 2007, 17:14
od AstraDTI
Nojo, to je starsi verze toho cerpadla. Ma to rozvodovej retez, takze asi ma hoodne moc nalitano pokud to meni. Uf tys me ale vydesil, az ted jsem si oddechnul

Napsal: 19 lis 2007, 17:28
od Majklus
AstraDTI píše:Nojo, to je starsi verze toho cerpadla. Ma to rozvodovej retez, takze asi ma hoodne moc nalitano pokud to meni. Uf tys me ale vydesil, az ted jsem si oddechnul

No retez ma toje pravda protoze jsme ho roztahovaly

a nalitano 190 tis
Napsal: 21 lis 2007, 11:56
od Princ William
Napsal: 21 lis 2007, 14:52
od Marky
Mam onen 2.0DTI, ale po jeho modernizaci z roku 2003, za necele dva roky co auto mame je motor naprosto ok a vseobecna spokojenst, krome pravidelnych kontrol ve znackovem servise jsem musel nechat na motoru menit jen snimac tlaku cca 170Kc a ted pred zimou zhavice cca 580Kc/kus. Najeto to ma pres 177t km s original cerpadlem a uspora vuci benzinu za dobu co to vlastnime je cca 14-15t Kc, ted to bude horsi, protoze nafta je drazsi, ale po Novem roce tu ekosracku budou davat i do benzinu, takze se to zase srovna.
Nemam duvod na auto a motor hazet zadnou spinu, protoze velmi dobre slouzi a jezdi. Na druhou stranu dokazu pochopit majitele, kterym udelalo cerpadlo problem.
PS: Prestoze jsem se znackou opel za tech 5let co ji vlastnim spokojen, pristi hlavni auto v rodine uz bude za zeme vychazejiciho slunce s boxerem pod kapotou

.
Napsal: 22 lis 2007, 08:50
od AstraDTI
No ja taky trochu pochybuju o tom ze pristi auto bude Opel, ale to je jeste daleka budoucnost .... doufam

Uvidime co se bude vyrabet za 8 let.