Stránka 3 z 3
Re: TEĎ MNĚ TELEFONOVALI ZE SERVISU....
Napsal: 24 říj 2007, 15:27
od Princ William
sice mozna blba poznamka ale nemuze bejt neco se vstrikem respektive se vstrikovaci tryskou....

nerikejte mi ze kdyz je lista dobra a svicka dobra tak mi skoro nic jineho nenapada....
Napsal: 24 říj 2007, 17:44
od Majklus
Presne tak normalni nafta nato staci a nebo petrolej,a cistit a cistit a nekde sem i slysel ze natakove povrchy prodavaji i nejakej spesl.vyrobek ale jak to funguje to nevim
Napsal: 24 říj 2007, 18:17
od Okura
no je to někdy umění na to přijít, chceto projet celou elektriku a nejlépe s osciloskopem zmeřit pruběhy snímače váčky a kliky jestli jsou rozvody ok atd... Ale to v servise asi nedělájí oni pouze mění.
Znám jednoho dobrého borce, ale je ze Slaného
Napsal: 24 říj 2007, 18:21
od dedek
Re: TEĎ MNĚ TELEFONOVALI ZE SERVISU....
Napsal: 24 říj 2007, 21:47
od Trdlo
Princ William píše:sice mozna blba poznamka ale nemuze bejt neco se vstrikem respektive se vstrikovaci tryskou....

nerikejte mi ze kdyz je lista dobra a svicka dobra tak mi skoro nic jineho nenapada....
Zrovna si to říkám, že by problém měl být někde na vstřiku. Pokud je lišta v pořádku, a svíčka taky, pak fakt snad jedině vstřik. Chyba zapalování, co jim vypisuje diag., je na výměnu lišty, prostě to jede na 3, proto vibruje a nemá výkon. Ale když to nepíše nic jinýho, zkusil bych možná ještě tlaky, jestli není prdlá hlava, když to dělá jen za studena (za tepla lepší, páč se roztáhne a de facto dírku ucpe), může tam bejt vlasová trhlina.
UŽ MÁM AUTO!!!
Napsal: 26 říj 2007, 14:40
od mollka
TAKŽE, svíčkový panel mi vrátili zpátky, svůj si vzali a prachy mi vrátili. Super. A pak, dívali se na ty vstřiky, prý tam byli nějaké kontakty ohořené, tak to pročistili a pak vyměnili relátko. Zkoušeli 2 dny a zatím v pohodě, teď budu testovat já, tak se modlím. Držte m palce, už na to nemám nervy. Všem díky za rady
a je to tu opět
Napsal: 31 říj 2007, 09:52
od mollka
včera jedu domů z práce, po 500 metrech kopeček a hup, kontrolka bliká o závod, výkon téměř 0.... na jedničku do toho kopečka jsem ani nevyjela. Zastavit, nastartovat opět motor, a už to jelo, i když výkon se mi úplně v pořádku nezdál a kontrolka samozřejmě svítí ((((((
Napsal: 31 říj 2007, 10:27
od Okura
to by mě zajímalo co se uložilo do řidící jednotky.
ale diagnostika sama od sobě nic nepoví, chceto projet osciloskopem, změřit zapalování atd.. pak lze teprve měnit díly
jinak budeš vyhazovat peníze
Napsal: 31 říj 2007, 12:47
od Hany
Zkusím to poslat tady ten problém na e-mail mému dvornímu servisákovi do Brna, co mi na to řekne. Pak to sem hodím.
děkuji mockrát
Napsal: 31 říj 2007, 13:28
od mollka
jééj, ty jsi z napajedel... já ze Zlína... tady v okolí si s tím nikdo neporadil

A už jsem slyšela od více lidí, že mají stejný problém a řešení v nedohlednu. OPRAVDU MOC DĚKUJI, jsem zvědavá co na to řeknou:)
Hany píše:Zkusím to poslat tady ten problém na e-mail mému dvornímu servisákovi do Brna, co mi na to řekne. Pak to sem hodím.
Napsal: 31 říj 2007, 14:20
od Hany
Tááákže jsem se s nm teď bavil a říkal, že kdyby to sem měl rozepsat, že by to byla slohová práce. Mám Ti sem uvést jeho tel. číslo, máš mu brnknout a budete to už řešit spolu, už tam tento problém měl.
kontakt: p. Křapa, tel: 777 620 300
Hodně zdaru.
Napsal: 01 lis 2007, 07:43
od mollka
Tak jsem tomu borcovi telefonovala....a prý že u těchto motorů odchází řídící jednotka a pak diagnostika ukazuje závady, které nejsou skutečné, háže to do nouzového režimu a tak.... páni, ale na tu teď fakt nemám prachy. Prý jetá řídící jednotka tak 12 tisíc:((((
Napsal: 01 lis 2007, 21:32
od Hany
právě, že on tu jednotku s největší pravděpodobností má, záleží na motoru
HOTOVO!!!
Napsal: 25 úno 2008, 14:10
od mollka
Tak snaď to někomu v budoucnu pomůže - po ročním trápení a hledání závady se to povedlo. Byli karbonem zanešené písty, tak se museli vybrousit válce..... snáď jsem to napsala dobře

Re: HOTOVO!!!
Napsal: 25 úno 2008, 17:16
od RomanK
mollka píše:Tak snaď to někomu v budoucnu pomůže - po ročním trápení a hledání závady se to povedlo. Byli karbonem zanešené písty, tak se museli vybrousit válce..... snáď jsem to napsala dobře

Já to jenom trochu opravím. Dělal se hlava - měnily se některé vodítka ventilů tuším na výfukových ventilech, pak se zabrušovaly dříky ventilů, hlava se srovnávala a tlakovala. Dávaly se nové těsnění - hlava, sání, výfuk...