Stránka 3 z 4
Napsal: 10 zář 2007, 22:09
od Mitom
Maranelo píše:firma EB Chiptuning... Nie si z KE alebo okolia?
Vedia ti to urobit za 5000Sk... Firmu ma chalan co ho poznam a čipuje auta aj pre policajtov v ke... pozri na
www.chiptuning.sk
KE - to je jako Kezmarok? No obcas jezdim na Slovensko, tak pokud je to spolehliva firma, mohli bychom to za tech 5000 Sk dojednat...kdyz to je navic Tvuj znamy

Napsal: 10 zář 2007, 22:16
od AstraDTI
Ja bych si od nich upravu nenechal delat, radeji dam 15 - 30 tisic za renomovanou znacku. Ono pocet zakazniku a kvalita neni totez. V tomhle pripade bude magnetem spis cena upravy.
Napsal: 10 zář 2007, 22:47
od Mitom
AstraDTI píše:Ja bych si od nich upravu nenechal delat, radeji dam 15 - 30 tisic za renomovanou znacku. Ono pocet zakazniku a kvalita neni totez. V tomhle pripade bude magnetem spis cena upravy.
Uz jsem s nekolika "renomovanymi" mluvil - vpodstate vsichni pouze prehraji SW v ridici jednotce, zadne dalsi upravy ani dodatecna mereni (hovorim ted o "renomovanych cca do 10-12 000 Kc). Oni ten SW maji vetsinou stejne vsichni okopceny navzajem - pouze odpovidajici typu motoru a typu ridici jednotky - reci o "vyvoji" jsou u techto "renomovanych" blabol, oni nic nevyviji (vetsinou), ale pouze pro dany typ motoru kopiruji a prehravaji...vrchol u nich je, kdyz dokazi vymenit samotnou eeprom v ridici jednotce. Znam takove, kteri se specializuji na vozy VW a je to presne tak, jak jsem napsal - maji take desitky spokojenych zakazniku. Vetsinou je to proste o tom, jak kdo koho natahne - tim ale nechci rict, ze se nenajdou "umelci", kteri se necemu priuci narychlo na netu, poridi si ntb, nakopiruji patricny SW a SW do ridicich jednotek a "hura" na to...a dokazi motor treba totalne doku*vit. Takze pokud me nekdo presvedci, ze ty spokojene zakazniky opravdu ma, nevidim duvod, proc do toho za rozumne penize nejit.
Napsal: 10 zář 2007, 22:58
od AstraDTI
Za 5000 nemuzes ocekavat ze udelaji program na miru tvemu motoru ani nejake mereni na brzde, sw budto obecne vyvinuli (pochybuju ze pro vsechny typy co nabizeji, pravdepodobne jen pro nejbeznejsi modely) nebo nekde nakoupili. U renomovanejch tuzemskejch firem co kupujou sw od renomovanejch zahranicnich firem bych se toho nebal, protoze to delali experti kteri se tomu venuji podstatne dele nez tuzemske firmy a maji take zpravidla lepsi vybaveni.
Nechapu nazory ze je blbost platit za pouhou vymenu softwaru - vzdyt i kvalitni prokramy na PC nejsou zrovna nejlevnejsi. Chapu ale, ze v tuzemsku se za software moc neplati

Napsal: 11 zář 2007, 10:49
od Sršeň
Mitom píše:Maranelo píše:firma EB Chiptuning... Nie si z KE alebo okolia?
Vedia ti to urobit za 5000Sk... Firmu ma chalan co ho poznam a čipuje auta aj pre policajtov v ke... pozri na
www.chiptuning.sk
KE - to je jako Kezmarok? No obcas jezdim na Slovensko, tak pokud je to spolehliva firma, mohli bychom to za tech 5000 Sk dojednat...kdyz to je navic Tvuj znamy

KE - sú Košice.
Napsal: 11 zář 2007, 12:39
od Ďuri
No ja som z TT (Trnava) takže docela z ruky ale zasa po ceste speť človek aspoň vyskúša čo to robí

5000 nie ja taký strašný peniaz ale najradšej by som sa predtým zviezol na aute ktoré má urobený chip. Nie je tu niekto na okolí kto ho má??? Keď ináč nie tak si urobím na vianoce radosť a asi to aj tak risknem

Napsal: 13 zář 2007, 22:46
od Maranelo
K tým úpravam. Predtým to aj u nich stálo a podla cenníka stoji dost. ide o to ze software na upravu RJ stoji kopec penazi. Ak sa ti investícia do SW vráti tak pre známeho to vies urobit za podstatne lepsiu cenu. Aj tak vsetci na 95% uz kupuju hotove mapy z internetu. Je na to specialny portal kde sa dostanes len ked si zakupis SW na chipovanie RJ. Potom uz len ztiahnes udaje z RJ, ztiahnes mapu od vyrobcu, ktora na zaklade udajov z RJ vyobrazi grafi a potom podla grafov a max. hodnôt ktore grafy urcuju upravis udaje. Ale vo väčšine sa tieto upravene hodnoty kupuju zo zmienovaneho portalu. Aj ja mam vo svojom aute udaje ktore boli vytvorene talianskou firmou a ona ich dalej predava. Dnes uz nie je problem RJ upravovat ide len o to ze velke firmy aby uzivyli zamestnancou a drahe investicie do zariadeni tak pýtaju za upravu tolko penazi... A nepoznam na slovensku firmu ktora by upravila viac RJ ako on. Upravuje nielen v KE ale chodi po celom slovensku po dohode so zakaznikom. Dokonca z f. TEMPUS co je najväčší predajca zn. BMW na slovensku chodia z autami za nim.. To je asi dostatocna vyzitka. A co sa tyka tej www stranky. Ked na niekoho neurobila dojem tak mozem skludom povedat ze ani ostatne firmy "znackove" nemaju stranky z ktorych by clovek isiel zosaliet ze aku su fantasticke. To co ti treba sa znich dozvies...
Napsal: 14 zář 2007, 08:55
od Mitom
Maranelo píše:...A co sa tyka tej www stranky. Ked na niekoho neurobila dojem tak mozem skludom povedat ze ani ostatne firmy "znackove" nemaju stranky z ktorych by clovek isiel zosaliet ze aku su fantasticke. To co ti treba sa znich dozvies...
Osobne si myslim, ze stranka az tak nejhorsi neni (videl jsem u firem daleko horsi) a kazdopadne znam spoustu soukromniku a firem, ktere maji stranky "vysperkovane" a "vymakane", ale jinak to s jejich sluzbami stoji za ho*no...takze mizerne amaterske stranky sice leccos napovi, ale neni to vzdy pravda

A tato je jak pises informativne zcela dostacujici. Skoda, ze je to az v Kosicich, tak do 1/2 Slovenska bych totiz klidne zajel.
Napsal: 14 zář 2007, 11:21
od AstraDTI
No ono ani tak nejde o design tech stranek. Mi vadej vyumelkovany grafy pred/po. Kdyz toho tolik nacipovali, tak maj jiste k dispozici spoustu regulernich mereni na valcove zkusebne, ktere stacilo naskenovat, nebo pokud to umoznuje zarizeni prenest do PC digitalne a bez upravy prezentovat.
Rozdil mezi Y 20 DTL a X 20 DTL?
Napsal: 14 zář 2007, 15:21
od Mitom
Tak jste mi zde nekteri trochu objasnili rozdil mezi Astrou s motorem 2.0 DI 16V a 2.0 DTI 16V (nyni vim, ze jsem majitelem 2.0 DI 16V/60 kW), neni mi jasna ale jeste jedna drobnost. Podle tabulky motoru, ktera je zde na foru k dispozici (
https://www.astra-g.cz/prehled-motoru-a-jejich-udaje/ ) jsem zjistil, ze motor v mem voze ma oznaceni
Y 20 DTL, ale ja mam v TP napsano
X 20 DTL. Nejprve jsem myslel, ze se proste ve velkem TP "preklepli", ale pri hledani ruznych nahradnich dilu jsem zjistil, ze motor
X 20 DTL opravdu existuje.
Takze bych mel jeste dva dotazy - proc nenini ten X-kovy uveden v tabulce motoru a vi nekdo v cem se lisi?
Napsal: 14 zář 2007, 17:10
od Marky
Rozdíl bude podle mě v emisích.
Napsal: 14 zář 2007, 22:38
od Ďuri
keď je reč o tých emisiách, čo sa s nimi stane po chipe? Predpokladám že sa zmenia a zaujímalo by ma ako? Resp teplota a skladby výfukových plynov - kvoli katalizátoru... (nechcem konkrétne hodnoty, len či náhodou niekto z vás o tom niečo nepočul)
Dik.
Napsal: 15 zář 2007, 08:54
od Mitom
Ďuri píše:keď je reč o tých emisiách, čo sa s nimi stane po chipe? Predpokladám že sa zmenia a zaujímalo by ma ako? Resp teplota a skladby výfukových plynov - kvoli katalizátoru... (nechcem konkrétne hodnoty, len či náhodou niekto z vás o tom niečo nepočul)
Dik.
Znamy ma prechipovanou Octavku 1.9 TDi a na emisich skoro neprosel, jelikoz nesplnoval limity - spravilo to az 200 Kc navic technikovi do kapsy

Napsal: 17 zář 2007, 17:20
od Maranelo
X20DTL je manual a Y20DTL je automat aspon myslim ze by to takto malo byt. Co sa tyka emisii ja som max. spokojni.. Dymyvost je ok.. niektory ani neveria ze je auto upravene a ze takmer vobec nedymi.. A taktiez som v pohode presiel cez STK a to bez znameho... Aj ten chip bol upraveny tak ze auto ma vynikajuci dymyvost... Pokial to niekto neprezenie z pridanim paliva ale zachova dobrý pomer medzi palivom a vzduchom tak nema preco auto dymyť /ako stary autobus

/ Oproti VW je to ovela lepsie. ale je vseobecne zname ze VW a cely koncern dymia jak traktory...

Napsal: 17 zář 2007, 17:28
od AstraDTI
Teda TDI PD upraveny na 120kW coudilo jak stara tatrovka a na emisich nebyl sebemensi problem

Vykonnejsi (20DTH a pak 22DTR) Oplacky motory taky celkem slusne coudej, alespon me to dela poradny prdiky pri pridani plynu a i pak pokud drzim plyn na podlaze tak vydavam slusnej cmoud.