Svítí žlutá kontrolka motoru

Témata společná pro diesel i benzín a všeobecný pokec kolem motorů
Odpovědět
Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

typ motoru?
Reklama
 

arnie
Příspěvky: 110
Registrován: 10 led 2008, 16:56
Bydliště: Koprivnice

Příspěvek od arnie »

je to 1.4 16v oznaceni Z14XE
Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Na 3 valce

Příspěvek od Trdlo »

arnie píše:Chlapi, mam problem, rano nastartuji a jede mi to na 3 valce. Neda se s tim jet trese se to hruza, zadny vykon sviti elektronika. Ale jakmile vypnu motor znova nastartuji tak uz je zase vse o.k, cim to muze byt? Zapalovaci lista to neni to jsem zkousel menit za novou a dela to porad.Na diagnostice vyhodilo spatne zapalovani na x valci. Rikji ze to muze byt tryska vstrikovaci! Jemozne aby ta tryska jednou strikala a pak zase ne? Moc bych potreboval poradit diky. Mam astru G 1.4 16v 66Kw.
Předpokládám, že svíčky jsi kontroloval, přesto ji zkus na x-tém válci, na kterým to hlásí vyměnit, jinak si myslím, že by to měl být vstřik. Je možný, že chvíli jde dobře a chvilku ne, už jsem to párkrát zažil. :wink:
END
arnie
Příspěvky: 110
Registrován: 10 led 2008, 16:56
Bydliště: Koprivnice

Příspěvek od arnie »

Diky moc sefe. Taky me bylo receno ze by to mohl byt vstrik. A jaky mas nazor ty na ten karbon? Me se to moc nezda ze by to byl karbon.
Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo »

arnie píše:Diky moc sefe. Taky me bylo receno ze by to mohl byt vstrik. A jaky mas nazor ty na ten karbon? Me se to moc nezda ze by to byl karbon.
Karbon by tam být mohl, ale to záleží na tom, co tam bylo za olej, jakým způsobem to jezdilo, na jaký palivo, moc věcí, který patrně, pokud neznáš původního majitele nikdy nezjistíš. Víceméně bych si s tím až tak hlavu nelámal a rozhodně na to nesázel jako na příčinu problému. :wink:
BTW: Kde máš toho šéfa? :D
END
arnie
Příspěvky: 110
Registrován: 10 led 2008, 16:56
Bydliště: Koprivnice

g

Příspěvek od arnie »

JJ ja si taky myslim ze to neni karbon. Svicky mam meneny. Ale vzdy jedna byla cernejsi, nez ty ostatni. Kolega me rikal ze by to videl na vstrik no. Olej tam byla plna syntetika. Jikan diky za radu .
Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

to je problém těchto Ztkových motoru, řeším podobnou věc s Majkusem
a taky zatím nic
vyměnil jednotku, lišty ,agr, a dělá to stále
Fandis
Příspěvky: 23
Registrován: 22 kvě 2007, 20:26

Příspěvek od Fandis »

Tak mam podobny problem s autem mam astru 1,6 r.v. 2001 a kdyz jedu tak po chvilce se rozsviti kontrolka motoru a zacne to jet jen na tri valce. tak jsem to dal k mechanikovy ktery to napojil na pocitac a rekl ze to je zapalovaci listou a ta pry stoji nova 8000kc. Nemate s tim nekdo zkusenosti kolik muze nova stat? prijde mi to docela dost. diky
arnie
Příspěvky: 110
Registrován: 10 led 2008, 16:56
Bydliště: Koprivnice

lista

Příspěvek od arnie »

Cau, ja taky menil listu, ale u me to listou nebylo, tak jsem kupoval novou, zjistli mi ze to listou neni tak mi ted zustala. je fungl nova, proste uplne funglovka, mam ji doma. Nova me stala 5 400Kc u opla, ale ja ji prodavam za 4 000Kč. Kdyby jsi mel zajiem dej vedet. Opravdu je uplne nova. Hodne lidem pomohla lista, treba by to byl i tvuj pripad. Prodal bych ti ji. :wink:
deepayo
Příspěvky: 42
Registrován: 03 črc 2006, 17:42

Příspěvek od deepayo »

ja mam 2.0di a zhasne bez nastartovani
Astra G,DI 16V 100PS
Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus »

Tak to je teda bomba :) presnej problem mam ja nekupuj listu tou to neni uz jsem to zjistil,nova se da sehnat za 3000 kc.origo,pak cidlo vacky - 2600 kc origo opel,cidlo klikovky - 2300 kc origo opel

To Okura : Tak prosimte asi zalozime forum z timto problemem
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: Svítí žlutá kontrolka motoru

Příspěvek od Majklus »

Pekac píše:Zdravím,
mám Astru G r.v.1998 2.0. DI 16 V. Cca před rokem mi začaly následující problémy: při vytočení motoru nad 3500 ot. se motor přepnul do nouzového režimu (žlutá kontrolka). Tato událost se dala odstranit pouze vypnutím motoru drobného posečkání a opětovného nastartování - no hrůza. Po napojení na počítač se kupodivu nezjistilo vůbec NIC!!! Poté se v tom povrtal známý mechanik, prý si pohrál s podtlaky a konečný výsledek je ten, že žlutá kontrolka se rozsvítí po 5-10-ti vteřinách volnoběhu a po sešlápmutí plynu opět zmizí - také hrůza , ale jezdit se s tím dá. Kdyby někdo věděl co s tím budu rád. Petr

Ahoj toto resil kamarad na 2,2 DTI a bylo to tim ze mnel normalne upalene Lopatky v turbu,takovym zpusobem sem je nevidel nikdy ulitane,dal repas a turbo taha jak das.Zkusim to vyfotit a ukazu jak vypadaly ty lopatky,jinak Repas stal 12 tisic v Turbu strakonice
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
arnie
Příspěvky: 110
Registrován: 10 led 2008, 16:56
Bydliště: Koprivnice

Lista

Příspěvek od arnie »

Ale fandis shani listu na benzinaka a ne na diesel. !! :wink: :wink: U me to taky listou nebylo, ale u nej je treba chyba v liste. Kdyz mu to rekli na diagnostice.
Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus »

Mne rekli na diagnostice spatne zapúalovani 1 valce a spatna zapalovaci lista,tak jsem koupil Nove svicky+listu a nic :evil:
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1180
Registrován: 12 led 2007, 18:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RomanK »

Problém bývají přidírající se dříky ventilů. Válec nepálí a čidla zjistí, že se motor při jednom zdvihu válce protočí rychleji a jednotka to vyhodnotí jako problém nedokonalého spalování, stejně tak jako když je vadná zapalovací lišta. Motor Z14XE mívá tuto závadu poměně často. Diagnostika je docela složitá. Většinou se nejdřív se zkouší lišta, pak jednotka a nakonec jde dolů hlava a dělají se ventily.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Odpovědět