Stránka 3 z 3
Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
Napsal: 06 dub 2010, 10:49
od Kraken
S AGR som problém už mal dávnejšie, ale to hneď svietila kontrolka a hlavne sa to správalo ináč - strata výkonu, chod bol pravidelný.
Ja som skúšal, či nemám problém s odvzdušnením nádrže, ale asi to nebude ono. Otvoril som veko pri naštartovanom motore - žiadna zmena. Elektronika nehlási chybu. Motor štartuje na prvý šup. Niekedy ide 2-3 sekundy dobre a potom to začne.
Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
Napsal: 06 dub 2010, 11:20
od KLF
Řešil jsem stejný problém před časem a řešil jsem ho poměrně dlouho, cukání zahřátého motoru (motor X16XEL), časem cukání sílilo, EGR nepomohl, ale vyřešeno výměnou zapalovací lišty a vyčištěním škrticí klapky - auto jede jak z praku.
Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
Napsal: 08 dub 2010, 08:12
od Kraken
Pri vizuálnej kontrole som objavil popraskané gumové kolienko.

Mohlo by to byť zdrojom mojich problémov ?
Jedná sa o sekundárny okruh vzduchového vstrekovania ....

bla, bla
Neviem presne o čo ide, len som našiel na nete, že to má súvis s recirkuláciou splodín, EGR, studeným motorom....
Má niekto s tým skúsenosti ?
Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
Napsal: 12 dub 2010, 20:06
od ducklin
Takze dnes som si skusal vyblikat kody, 0400 - Nespravny signal ventilu EGR, ale ked som sa pozeral na anglicke vyrazy tak to skor vyzeralo na odvetravaci ventil nadrze, zeby?? potom 1405-poskodenie ventilu EGR - zaslepeny mozno preto, a este 1612-nikde som nenasiel, zeby som zle odcital?
Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
Napsal: 14 dub 2010, 10:26
od Arwy
0400: Systém lineárnej recilkulácie výfukových plynov (EGR)
1405: Poloha lineárnej recirkulácie výfukových plynov (EGR)
1612: Žiadny alebo nesprávny signál imobilizéru
Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
Napsal: 15 dub 2010, 07:51
od Kraken
No, môj problém je zdá sa zažehnaný. Tesnenia pod škrtiacou klapkou potrebovali výmenu (salo vzduch okolo) + nové sviečky + to kolieko o pár príspevkov vyššie.
Motor je po krátkej chorobe späť.
