Stránka 3 z 7

Napsal: 17 led 2007, 15:40
od rychlyradim
já to sem musím dát .. protože mám velikou radost...že jsem měl jenom špinavý krokový motorek...a nic víc...nechal jsem si ho vyčistit..a paráda...se ted otáčky drží jak přibitý.... 8)

Napsal: 22 led 2007, 10:10
od Petrik
Petrik píše:Chci se zeptat, to vyčištění krokáče za 200 Kč bylo u mistrů autorizovaných či jinde? Ja občas navštívím leklé ryby v Auto Dobrovolný (značkový servis Jihlava) a ti se na mě za dvě stovky ani nepodívají.
Tak jsem nechal krokacek vycistit primo u mistrů, vymenili podtlakovou hadicku (byla prasklá), projel diagnostiku v klidu i za jízdy, přidal na volnoběhu ze 750 na 825 ot/min - 1 hodina práce celkem 611 Kč. Pusu na čelo od pokladní jsem už nedostal, přestože byla hezká :cry:

Napsal: 02 zář 2008, 13:14
od xixu
zdravím pánové, podařilo se někomu vyčistit krokáč na Z16XE viz. odkaz?
díky za info

http://miki-ostrava.rajce.idnes.cz/gecko/

Napsal: 21 říj 2008, 16:41
od Effe
Tak já zkusil koupit ten krokáč v Polsku,na Allegru ho měli za nějakých 39zlotých,
http://allegro.pl/item450112305_silnik_ ... 6_16v.html
,ale nějak to nešlo koupit,protože neměli povolený prodej do zahraničí i když osobní odběr možný,cena na krámě byla 79zl,ale nakonec se dali přesvědčit a dali mi to za 39zlotých.Je to v městečku Ruda Slonska u Katowic,tady je odkaz
http://motomaximus.pl/

Napsal: 21 říj 2008, 16:54
od Phrz
omg vycistit krokac je nejbanalnejsi vec kterou zvladne naprosto kazdy, rovnou si muzete vycistit klapku pri tom

tady je taky videt krokac https://www.astra-g.cz/jak-vycistit-klapku-vzduchu/

Napsal: 06 led 2009, 12:42
od Mava
Mám taky dotaz k otáčkám. Dneska mě Astra trochu zaskočila, protože se mi nikdy nic podobného nestalo. Je pravda, že bylo -11, tak nevím, jestli to nesehrálo roli. Start jako vždy okamžitě bez problémů, pak jsem vyjel, motor se zahřál jako vždy celkem rychle, i přesto, že byla taková kosa. Jenže asi po 20 km vždy při vyřazení rychlosti motor hned vzdechl. Vůbec neudržel volnoběh. Hlavně na semaforech děsná zábava. Startoval jsem snad 10X. Pak jsem dojel domů a nechal to asi 5 minut a byl jsem jemně řečeno rozladěn :-) Pak jsem to znovu nahodil a ještě kousek popojel a světe div se... Volnoběh zase držel bez problémů. Chvíli jsem to nechal bežet, aby se po těch startech trochu dobila baterka. Žádná kontrolka nic nehásí. Nevíte, čím to je?

Napsal: 06 led 2009, 13:12
od APiK
Mava píše:Mám taky dotaz k otáčkám. Dneska mě Astra trochu zaskočila, protože se mi nikdy nic podobného nestalo. Je pravda, že bylo -11, tak nevím, jestli to nesehrálo roli. Start jako vždy okamžitě bez problémů, pak jsem vyjel, motor se zahřál jako vždy celkem rychle, i přesto, že byla taková kosa. Jenže asi po 20 km vždy při vyřazení rychlosti motor hned vzdechl. Vůbec neudržel volnoběh. Hlavně na semaforech děsná zábava. Startoval jsem snad 10X. Pak jsem dojel domů a nechal to asi 5 minut a byl jsem jemně řečeno rozladěn :-) Pak jsem to znovu nahodil a ještě kousek popojel a světe div se... Volnoběh zase držel bez problémů. Chvíli jsem to nechal bežet, aby se po těch startech trochu dobila baterka. Žádná kontrolka nic nehásí. Nevíte, čím to je?
Třeba jenom renonc v palivu.

Napsal: 06 led 2009, 13:34
od Mava
APiK píše:
Mava píše:Mám taky dotaz k otáčkám. Dneska mě Astra trochu zaskočila, protože se mi nikdy nic podobného nestalo. Je pravda, že bylo -11, tak nevím, jestli to nesehrálo roli. Start jako vždy okamžitě bez problémů, pak jsem vyjel, motor se zahřál jako vždy celkem rychle, i přesto, že byla taková kosa. Jenže asi po 20 km vždy při vyřazení rychlosti motor hned vzdechl. Vůbec neudržel volnoběh. Hlavně na semaforech děsná zábava. Startoval jsem snad 10X. Pak jsem dojel domů a nechal to asi 5 minut a byl jsem jemně řečeno rozladěn :-) Pak jsem to znovu nahodil a ještě kousek popojel a světe div se... Volnoběh zase držel bez problémů. Chvíli jsem to nechal bežet, aby se po těch startech trochu dobila baterka. Žádná kontrolka nic nehásí. Nevíte, čím to je?
Třeba jenom renonc v palivu.
Taky se tím utěšuju, jenže auto vždycky hned nastartoval a při zařazený rychlosti táhlo úplně normálně, takže si nemyslím, že by to bylo palivem...

Napsal: 06 led 2009, 21:01
od Mava
Nikdo neví? :(

Napsal: 06 led 2009, 21:03
od manli2
opel... vždy něco nového.... pokud to bylo jenom jednou.... zapomeň na to :lol:

Napsal: 06 led 2009, 21:33
od Mava
manli2 píše:opel... vždy něco nového.... pokud to bylo jenom jednou.... zapomeň na to :lol:
Ještě abych to upřesnil :cry: Jednou to sice bylo, ale 10 X jsem nastartoval, kousek ujel než jsem zase musel na světlech zastavit a hned to vzdechlo. Otočím klíčkem a hned naskočí. A takhle pořád. Aby to při stání nevzdechlo, tak jsem to musel pořád vytáčet.

Re: krokovy motorek

Napsal: 12 led 2009, 18:32
od Mava
Tak se zdá, že problém skutečně sám odezněl a asi šlo o slabou chvilku. Po ujetí více než 1000 km a současných mrazech bez jediného problému :)

Re: krokovy motorek

Napsal: 17 led 2009, 17:55
od p777m
Mava píše:Mám taky dotaz k otáčkám. Dneska mě Astra trochu zaskočila, protože se mi nikdy nic podobného nestalo. Je pravda, že bylo -11, tak nevím, jestli to nesehrálo roli. Start jako vždy okamžitě bez problémů, pak jsem vyjel, motor se zahřál jako vždy celkem rychle, i přesto, že byla taková kosa. Jenže asi po 20 km vždy při vyřazení rychlosti motor hned vzdechl. Vůbec neudržel volnoběh. Hlavně na semaforech děsná zábava. Startoval jsem snad 10X. Pak jsem dojel domů a nechal to asi 5 minut a byl jsem jemně řečeno rozladěn :-) Pak jsem to znovu nahodil a ještě kousek popojel a světe div se... Volnoběh zase držel bez problémů. Chvíli jsem to nechal bežet, aby se po těch startech trochu dobila baterka. Žádná kontrolka nic nehásí. Nevíte, čím to je?
Ja som mal/mam presne taky isty problem. Pri preradovani rychlosti mi to chciplo a mal som problem znovu nastartovat. Par krat sa mi to stalo za jazdy pri 90km/h. Dost desne...ked sa vyradia posilnovace. Nastaroval som az na 3x (za jazdy). Tento problem som mal asi pred rokom a vymenili mi vahu vzduchu (EGR). Odvtedy bol klud. Asi pred mesiacom mi to chciplo na krizovatke a sposobil som dopravnu zacpu kde na mna vsetci trubili... :evil: Ked ani na 3x som nenastartoval vypol som motor vytiahol kluce a chvilu pockal. Potom som to skusil znovu a nastatie motor nabehol aj ked dost tazko. Trochu som ho potom vytacal a trochu prevetral - pedal na podlahe. Od vtedy som mal klud a volnobeh pekne drzal az do teraz.

Vracal som sa domov a v kopci pri podradovani mi to chciplo znovu. Stastie ze som uz bol na vrcholu. Zastavil som a snazil sa nastartovat. Asi na 4x sa to ledva podarilo. Len tak tak som doma zaparkoval a uz viac som nenastartoval... Teraz tam auto lezi len tak uz 2 den. Idem ho skusit nastartovat. Som objednany do servisu o tyzden... Snad to nebude vaha vzduchu do bolo dost drahe...

Kazdopadne mi v autorizovanom OPEL servise minuly rok chlapik povedal, ze asi jazdim iba v meste a v zacpach. Ze ho treba obcas prevetrat aby sa precistil. Pravda je ze teraz v zime sa jazdi viac v zacpach... Asi musim na to viac tlacit sem tam az na podlahu... :roll:

Update: Po dvoch dnoch som skusil nastartovat a podarilo sa na 1 krat. Pocul som zvlastny zvuk ako ked sa vo vysavaci zasekne spina a potom to povoli... Asi to chce vycistit EGR. Mozno by to slo aj nejakou prisadou do benzinu na vycistenie systemu...

Re: krokovy motorek

Napsal: 17 led 2009, 23:57
od Trdlo
Mava píše:Tak se zdá, že problém skutečně sám odezněl a asi šlo o slabou chvilku. Po ujetí více než 1000 km a současných mrazech bez jediného problému :)
A čistil jsi teda, jak jsme se bavili, nebo už ne?

Re: krokovy motorek

Napsal: 18 led 2009, 16:40
od Mava
Zatím jsem nečistil, pže jsem musel jet do Zlína a zatím jsem se nedostal do těch Jinonic pro sprej. A taky je fakt, že se mi to vůbec nechtělo dělat v těch mrazech. Nicméně zatím je to zase uplně v pohodě. Já jezdím naopak skoro pořád dlouhé trasy na dálnici a vě městě minimálně. I při mínus 20 to startovalo jako na povel. Ihned a bez zaváhání. Každopádně stejně to tam nastříkám. Zítra bych se mohl pro sprej dostat, tak dám vědět. Ale není to teď s čím srovnávat, pže první trasa po tom zaváhání byla z Prahy do Zlína a zpátky. Cestou bylo kolem dvaceti pod nulou a ani jednou to nikde nechcíplo, takže babo raď :? Ale čištěním se nic nepokazí, tak to udělám 8)