Stránka 3 z 3
Napsal: 09 čer 2007, 11:28
od Maranelo
Nazdar.. dufam ze sa nehnevas ze sme sa tu natahovali... asi kazdy bude aj nadalej stat za svojim nazor

ale ved sa mozno niekedy stretneme na zraze co je sice pre mna trocha daleko ale jeden nikdy nevie a mozme dokoncit debatu
Inac na tom grafe je preto taky rozdiel v tych krivkach lebo pri merani sa aj radia rychlosti preto tie vypadky su dlhsie...je to prechod medzi rychlostnimy stupnami... Prajem pekny vikend
Napsal: 10 čer 2007, 19:19
od AstraDTI
Jojo, treba nekdy az bude celoklubovej sraz nekde na morave, nebo tak nejak aby to bylo odobne daleko

Napsal: 24 zář 2007, 16:57
od Bobik
Bobik píše:no i u meho motoru do 2500ot/min zadna zabava.. me bylo receno ze je to normalni.. od 2500 je to sice lepsi nez do. Vse OK i diagnostika.. tak to neresim

Tak musim se priznat, neni pravdou co sem napsal .. pardon. Vrtal jsem se trochu v motoru a opet se ukazalo, ze neni nad to koupit nove auto. Protoze to jelito co melo auto predemnou tak posralo vsechno! Proto zacinam nesnaset mesto Valmez (ti co sou od tud budou muset prominout ..). Jako podtlakovou hadici tam dal obycejnou hadici a ne original tvrdostenou (metr v oplu stoji cca 100Kc). Takze po vymene jede auto jako sip uz od 2000ot .. proste nejmenovany ocas z Valmezu je u me PAT a MAT (slusne receno). Hoj..
Napsal: 24 zář 2007, 17:47
od Saša
Ty jsi ho kupoval od někoho z Valmezu?
Napsal: 24 zář 2007, 18:50
od AstraDTI
Bobik píše: Tak musim se priznat, neni pravdou co sem napsal .. pardon. Vrtal jsem se trochu v motoru a opet se ukazalo, ze neni nad to koupit nove ... Takze po vymene jede auto jako sip uz od 2000ot .. proste nejmenovany ocas z Valmezu je u me PAT a MAT (slusne receno). Hoj..
No ja mam auto novy a jeste pri 2000 je to slabota. Nicmene charakteristika tech motoru je rozdilna 2.2 miva vyraznej vrchol kroutaku u tech 2500 ...
Re: 2.0DTI problém při akceleraci
Napsal: 13 črc 2013, 21:47
od Modrofuz
Zdravim.
Chcem sa opytat ci otacky na mojej Zafire 2.0 dti (y20dth) su este v normale. Po rovine pri 100km/h je to okolo 2500,120 pri 3000 ot co je viac o cca 250-400 ako som videl u inych zafir. Resp. zda sa mi to vela/ Moze byt na vine odchadzajuce EGR , prevodovka alebo Turbo?
Re: 2.0DTI problém při akceleraci
Napsal: 15 črc 2013, 14:54
od csala
Správnosť rýchlomera skús skontrolovať GPS navigáciou.
Správnosť otáčkomera napríklad diagnostikou OpCom.
EGR a turbo s tým nemá nič spoločné a prevodovku snáď nikto nemenil za iný typ.
Re: 2.0DTI problém při akceleraci
Napsal: 15 črc 2013, 15:00
od Modrofuz
Ahoj, to vsetko som skusal, teda az na otackomer, ale ten by mal byt ok

. ak bude diag tak to skusim napichnut. Ine ma nic nenapadlo, asi len to ci nemam inu preovdovku. Pocul som ze sa robili dva typy, ale neviem ci aj na zirafy.
Re: 2.0DTI problém při akceleraci
Napsal: 15 črc 2013, 15:03
od csala
Rozmer pneu máš OK?
A mne otáčkomer dosť klame.
Re: 2.0DTI problém při akceleraci
Napsal: 15 črc 2013, 15:18
od Modrofuz
jj ten je OK. prebehnem diagom a uvidim. Este ma napada ci nahodou spojka...
Re: 2.0DTI problém při akceleraci
Napsal: 15 črc 2013, 15:36
od csala
Spojka napadla aj mňa, ale to by si snáď cítil.
A o koľko ti premeriava rýchlomer napríklad pri tej 100km/hod v porovnaní s GPS?
Re: 2.0DTI problém při akceleraci
Napsal: 15 črc 2013, 15:40
od Modrofuz
V porovnani s GPS je rychlomer naddimenzovany o 10 kmh. (100 na GPS = cca 110 na rychlomeri). Ako by sa prejavila spojka? Klzanim?
Re: 2.0DTI problém při akceleraci
Napsal: 15 črc 2013, 15:47
od matozippi
to sa neboj ze by ti spojka preklzovala

otacky a rychlost su vzdy pevne spojene, menit to vies len velkostou kolies (cim vacsie kolesa tym vacsia rychlost (skutocna nie tachometrova) pri rovnakych otackach)
a podla toho co je napisane tu
http://www.opel-infos.de/modelle/zafira_a.html tak k tvojmu motoru je len jedna prevodovka
Re: 2.0DTI problém při akceleraci
Napsal: 16 črc 2013, 12:07
od Modrofuz
Nj, tak teraz uz fakt neviem, ak sa nemenila prevdovka a mam standardnu velkost kolies, co mam, ostava uz len otackomer. Pri volnobehu mam otacky lahko nad 750/min, takze vyzera byt ok. Takze asi uz len lahnut pod auto....