Stránka 3 z 4

Napsal: 12 čer 2007, 18:27
od Marcel
Súhlasim.Mne osobne opel brake vyhovuje v porovnani s jedovatov 307kov, kde clovek len lizne o pedal a uz ho reze bezpecnostný pas na delte.

Napsal: 12 čer 2007, 21:51
od beruna
Vectry B i A maj lepčí posilovač než astry. Jestli máte možnost tak zkuste.

Napsal: 13 čer 2007, 23:48
od indet
beruna píše:Vectry B i A maj lepčí posilovač než astry. Jestli máte možnost tak zkuste.
Má pravdu předsedo :D
Například na VB 2,5 V6 jsou brzdy dosti ostré.

Re: Brzdný účinek obecně...

Napsal: 23 kvě 2009, 22:32
od Mava
Zdarec, zajímalo by mě, kde se dají kotouče stáhnout a na kolik to vyjde. Chci stáhnout jen zadek, protože předek mám komplet novej. Ideální by bylo to stažení někde v Praze. Nevíte o něčem??? :?

Re: Brzdný účinek obecně...

Napsal: 06 čer 2009, 22:13
od Pico
Podľa mňa nie je správne povedať, že Astra brzdí menej ako iné vozy. Na F-ku bol nábeh naozaj veľmi pomalý a kamarát, ktorý si sadol za volant mi povedal, aby som s tým išiel do servisu. Brzdila tak ale vždy aj po výmene kotúčov. CII má nástup oveľa ostrejší a podľa mňa brzdí perfektne, čo do účinku. Takisto keď som sedel v Ceede, tak som si na začiatku skoro rozbil hubu ale je to len otázka zvyku. Mne brzdy na Astre vyhovujú.

Re: Brzdný účinek obecně...

Napsal: 06 čer 2009, 23:19
od manli2
ono stačí se nebát šlápnout na ten pedál.... :|

Re:

Napsal: 07 čer 2009, 08:01
od Lomikar
rychlyradim píše:no bohužel tě musím ujistit že je to asi normální! též jsem měl šanci porovnat brzdný účinek Renault megane classic(bubny v zadu) a moji astřičkou(4xkotouče). I když je známé že bubny mají menší brzdný účinek a kotouče větší v praxi to ted tak nevidím.
Asi má zn. Renault lepší brzdný systém!?!?!?!?! U Rencka sešlápnu brzdu a div neskončím na předním skle..a u astřičky musím trochu přidat na síle při sešlápnutí! Vzadu mám nové destičky a ve předu se to bude měnit prý ještě po 10tis km---kotouče i destičky! ale snad by měl být brzdný účinek u těchto aut konstantní po celou dobu..ne? :?
Je fakt že když přesednu do Kangoo tak první bržení mám hlavu na skle jak to má ostrý brzdy.Což se u Aster rohodně říct nedá.

Re: Brzdný účinek obecně...

Napsal: 07 čer 2009, 08:10
od HerryCZ
Panove kdyz si vzpomenu na moje prvni presednuti ze skody100 na skoda120, tak to bylo vyceleni palubni desky. Mno co teprve brzdny ucinek Zetoru 15, tam se musi opravdu clovek postavit na pedaly. Jinak je fakt, ze co vyrobce a typ, tak to jina citlivost pedalu, ale ze by moje zirafa brzdila hur se rict neda. Je to proste jen o zvyku, jak moc je citlivy pedal.

Re: Brzdný účinek obecně...

Napsal: 07 čer 2009, 09:06
od Mike.S
ono taky kluci nemůžete srovnávat brzdy u aut se skoro 10 letým rozdílem r.v., jel jsem s VW Golf IV, V, v práci s Roomsterem a taťka má Berlingo a brzdy jsou u všeho ostřejší než u mé záfy, s tím nic nenadělám

Re: Brzdný účinek obecně...

Napsal: 07 čer 2009, 09:23
od Štráda
Tak mě astra brzdila taky špatně,když jsem jel 150 a chtěl spomalit na 80,tak brzdila asi 10s a pak vadly kotouče,i po městě jsem musel více šlapat na pedál,aby to brzdilo,nedávno jsem vyměnil kotouče a desky za Bremba a k nim patřičnej typ desek doporučenejch výrobcem brembo a brzdí to jak howado,jak z velké rychlosti (a už konečně nevadnou),tak po městě,stačí jen šlápnout normálně na pedál a krásně jde cejtit,jak se zvyšuje a jakoby utahuje brzdnej účinek,já jsem max spokojenej.
Brácha si koupil na Pumu taky dopředu Bremba,ale desky Ferodo a žádnej úchvat to neni,desky stály 2000,- a mě to brzdí líp a to jsem měl desky o polovic levnější.Asi je to o tom,jaké se zvolí při výměně kotouče a desky k nim,pokud se daj patřičné desky udané výrobcem kotoučů,tak to musí brejkovat dobře si myslím já,pokud si to někdo poskládá jak se mu chce a podle cen,tak to třeba pak tak dobře nebrzdí.

Re: Brzdný účinek obecně...

Napsal: 07 čer 2009, 09:59
od Frydex
No já jsem třeba dal předek ATE Powerdisk a desky ATE a brzdí to hrozně. Prostě s tím aute nezašlajfuju. :evil: Je to značka, je to od jednoho výrobce a děs. (Když byly fungl nové, šlo to...) :?:
Koupím obyč desky za 5 kil, budou měkké a budou se líp kousat do kotoučů...

Re: Brzdný účinek obecně...

Napsal: 07 čer 2009, 10:01
od Trdlo
To je ono Frýďo, já dal brembo maxy, a na to ty nejlevnějí ferodo desky (SL) a brzdí to jak víno. Budou ty desky sice rychleji sjetý, tím jak jsou měký, ale zase nedrbou kotouče a fakt to luxusně kouše.

Re: Brzdný účinek obecně...

Napsal: 07 čer 2009, 12:34
od Frydex
a které jsou měkké ? značka..

Re: Brzdný účinek obecně...

Napsal: 07 čer 2009, 12:53
od Štráda
Já mám na předku Brembo MAX,v zádu taky Brembo,ale obyč a ke kotoučům desky Textar,co doporučuje Brembo a i mi to doporučili prodejci,že stím maj dobrou zkušenost a já si to nemoho vynachválit!!!Chtěl jsem na ty Maxe taky Feroda tuším premier a stály by něco kolem 1700,-,koupil jsem tedy ty Textáry,sada stojí na předek 1300,- a jeden kotouč Brembo Max cca 1900,- ,to vše na předek mě vyšlo po slevě na 3800,- ,zadek tam mám už dýl.Fakt to brzdí super,jak po městském provozu,tak i mimo,kdy to občas rozjedu a pak potřebuju brejkovat a super!!!Bývalé obyč brzdy už dávno vadly!Pokud budu někdy opět měnit brzdy,jdu opět do této sestavy! 8)

Re: Brzdný účinek obecně...

Napsal: 08 čer 2009, 10:42
od Trdlo
Frýďo, vždyť jsem to tam psal Ferodo SL (Target). :wink: