Stránka 3 z 12

Napsal: 25 zář 2007, 18:49
od Okura
co máš za changer? není problém kámo zjisti kody :D
Heknu to za hodku 8)

Napsal: 03 říj 2007, 12:35
od Pavlis
Nemáte někdo kabel na diagnostiku k prodeji?????

Napsal: 04 říj 2007, 13:57
od Messiah
Pavlis píše:Nemáte někdo kabel na diagnostiku k prodeji?????
Na prvni strance jsou i obrazky

Muzete si převodnik objednat treba u Mary prodava ho za 1500 coz je nadherna cena tady je email na Maru spam2mail@seznam.cz

Napsal: 10 říj 2007, 07:35
od PepaS
Rad bych overil funkci diagnostiky na vozech OPEL s CAN sbernici, takze kdo ma potrebu diagnostikovat ASTRu H, ZAFIRu B ci VECTRu C / SIGNUM, jsem mu k dispozici (bude to zdarma)

Napsal: 18 říj 2007, 16:08
od Princ William
hele mozna blba otazka. mam diagnostiku a ab-com ci tech II od maryB ale nevim jak se dostat na live data z auta. mam pripichlou diagnostiku v aute a na pc spustim ab-com s prislusnym portem (auto bezi) pak dam rok motor atd proste co to chce. kliknu na nacist ECU a nic.
tak se ptam jestli to delam dobre a jak to dlouho trva nez to nacte ECU :?: P.S. s pc se moc nekamaradim a tak to delam mozna blbe

Napsal: 18 říj 2007, 17:38
od MaraB
Princ William píše:hele mozna blba otazka. mam diagnostiku a ab-com ci tech II od maryB ale nevim jak se dostat na live data z auta. mam pripichlou diagnostiku v aute a na pc spustim ab-com s prislusnym portem (auto bezi) pak dam rok motor atd proste co to chce. kliknu na nacist ECU a nic.
tak se ptam jestli to delam dobre a jak to dlouho trva nez to nacte ECU :?: P.S. s pc se moc nekamaradim a tak to delam mozna blbe
Pokud to delas v programu Opel Tech 2, tak to ani nepojede, protoze ten to neumi (to ze tam je tlacitko neni dulezite, proste ta funkce neni naprogramovana).

Musis to udelat programem AB-COM. Po nacteni libovolne ECU (kdyz se zahaji komunikace) das z leveho sloupce druhe tlacitko shora (oznacena budto "Blok merenych hodnot" nebo "Messwerte", podle toho jakou verzi mas).

Napsal: 18 říj 2007, 17:40
od MaraB
Princ William píše:hele mozna blba otazka. mam diagnostiku a ab-com ci tech II od maryB ale nevim jak se dostat na live data z auta. mam pripichlou diagnostiku v aute a na pc spustim ab-com s prislusnym portem (auto bezi) pak dam rok motor atd proste co to chce. kliknu na nacist ECU a nic.
tak se ptam jestli to delam dobre a jak to dlouho trva nez to nacte ECU :?: P.S. s pc se moc nekamaradim a tak to delam mozna blbe
... ted si to tak ctu jeste jednou a napadlo me - podari se vubec spojit s ECU ?

Napis mi kdyz tak na muj mail, at tu neblokujeme diskuzi.

Napsal: 02 lis 2007, 07:56
od PepaS
PepaS píše:Rad bych overil funkci diagnostiky na vozech OPEL s CAN sbernici, takze kdo ma potrebu diagnostikovat ASTRu H, ZAFIRu B ci VECTRu C / SIGNUM, jsem mu k dispozici (bude to zdarma)
a jeste doplnim moznost diagnostiky Aster G s motorem Twinport

Napsal: 02 lis 2007, 15:03
od Piškót
MaraB píše:
Princ William píše:hele mozna blba otazka. mam diagnostiku a ab-com ci tech II od maryB ale nevim jak se dostat na live data z auta. mam pripichlou diagnostiku v aute a na pc spustim ab-com s prislusnym portem (auto bezi) pak dam rok motor atd proste co to chce. kliknu na nacist ECU a nic.
tak se ptam jestli to delam dobre a jak to dlouho trva nez to nacte ECU :?: P.S. s pc se moc nekamaradim a tak to delam mozna blbe
... ted si to tak ctu jeste jednou a napadlo me - podari se vubec spojit s ECU ?

Napis mi kdyz tak na muj mail, at tu neblokujeme diskuzi.
Když jste nahryzly ty live data,nevíte jaké parametry má lambda sonda :?: u x-ka motoru.Okura to určo ví,že jo :wink:

Napsal: 02 lis 2007, 15:52
od Okura
záleží jaká lambda to je.
Jestli 1V nebo 5V atd., princip je u všech stejný.
napětí na sondě (když je ok) se musí neustále měnit (podle složení směsi)
tedy od 0-1V nebo 0-5V.
když se mrkneš na oscil vypadá to jako sinusovka.( neustále se mění hodnota, mrkni do ABcomu - je tam i poměr složení směsi Lean - Rich

Napsal: 02 lis 2007, 18:30
od Piškót
Okura píše:záleží jaká lambda to je.
Jestli 1V nebo 5V atd., princip je u všech stejný.
napětí na sondě (když je ok) se musí neustále měnit (podle složení směsi)
tedy od 0-1V nebo 0-5V.
když se mrkneš na oscil vypadá to jako sinusovka.( neustále se mění hodnota, mrkni do ABcomu - je tam i poměr složení směsi Lean - Rich
Ja jsem věděl,že jsi kapacita :wink:

Napsal: 02 lis 2007, 21:21
od MaraB
Ja jsem věděl,že jsi kapacita :wink:
No to Okura teda je :-)

Napsal: 08 led 2008, 16:43
od Sintom
Ahoj nevíte jestli pořád ještě nikdo nevymyslel nějaký program nejen pro čtení ale i pro zápis index kódů ????

ten OpelTech 2 je sice hezkej ale jen píše chyby proč někdo nevymyslel už něco jako je wagcom u koncernu Škoda aby se i dali přepisovat funkce dělat korekce počítačů, nebo jen i dozapnout alarm :o/ fakt nic takovýho není ????

Napsal: 08 led 2008, 16:50
od Sintom
Joo a nezkoušel jste třeba se někdo spojit s úplně jiným softvarem co třeba není pro oply vždyt sistém přenosu dat musí být stejný ne ? tak jen prostě vyleze jiná hodnota ale njak by se sní mohlo dát precovati ne ?


jinak dodám k portům zkoušel jsem 4 převodníky USB/RS232 a ani s jedním jsem nerozchodil komunikaci s tím jednoduchým převodníkem.

Když jsem použil převodník na obvodech Max 232 + Si9243 tak jsem se už přes jeden spojil. Prostě ty převodníky jsou šunky na Škoda fóru dělali test asi z 20ti převodníky a našli jedinej se kterým to fungovalo.

Tom

Napsal: 08 led 2008, 20:32
od MaraB
Sintom píše:Ahoj nevíte jestli pořád ještě nikdo nevymyslel nějaký program nejen pro čtení ale i pro zápis index kódů ????

ten OpelTech 2 je sice hezkej ale jen píše chyby proč někdo nevymyslel už něco jako je wagcom u koncernu Škoda aby se i dali přepisovat funkce dělat korekce počítačů, nebo jen i dozapnout alarm :o/ fakt nic takovýho není ????
Takove programy davno existuji. Jeden se jmenuje OP-COM, ale funguje pouze s jejich vlastnim HW. Druhym takovym je AutoScanner Opel, funguje ovsem take pouze se specialnim HW.

OP-COM mam doma vcetne originalniho prevodniku zadarmo :-) primo od autora Autó-M3 Ltd. (madari).

http://www.vezerdiagnosztika.hu/index_en.html
http://www.minsk555.narod.ru/opel.htm