Stránka 3 z 3
Re: Spatny ventil
Napsal: 28 lis 2013, 23:09
od Alzafir
To taky, ale za to může vzduch. Hlavně má malé točky startéru, je to takové utrápené.
Re: Spatny ventil
Napsal: 29 lis 2013, 06:20
od Fulo3
Bateria je uplne nova Varta silver a hentak to toci len ked je tych -5 ze to tak zuje a starter ten urcite nebude uz naj ako v kazdom ojazdeom aute.Tie kruzky budu isto v prdely pozeral si to video filter?A ta cena 200 euro to som napisal radej lebo ty sikovny mechanici co sa nachadzaju v okoli mna si pytaju za vsetko 1500 eur tak uz clovke rata ze bude vsetko stat minimalne dost co mozem si spravim sam ale toto je nad moje nervi.Mam jedneho znameho garaz majster ale on nema moc casu to je ta nevyhoda tak este uvidim keby som to isiel menit Alzafir urcite by som isiel k tebe a byvam priamo v Bytci do Ostravi 80 km

takze to by bola pohoda musim si rozmysliet co idem ja s tym autom vlasne robit lebo naozaj nechcem vymenit kruzky a zas nieco ine potom menit mam rad astry ale uz dost sa mi toho dojebkalo naozaj dost ako kazdemu pomenil vsetko a aj tak nakoniec to bolo k nicomu

Re: Spatny ventil
Napsal: 29 lis 2013, 09:23
od Alzafir
Na videu ten filtr nevypadá až tak zle. A kupodivu olej z ropáka je v podstatě černý, takhle na videu to je jako nový olej s naftou ( a jestli jeto vůbec olej, mně se to až tak nezdá) spíš to je jen nafta ( nejlíp ochutnat

). Kdyby to byl olej čerstvý, tak má takovou barvu, to jsem ale u nafťáků nepotkal. Když už nějakou dobu v motoru je.
Čímž teda netvrdím, že to nemůže chytat vzduch pod těsněním vstřiků, ten filtr je jen vodítko.
Zkus ještě vyndat nádobu filtru a pod vodou natlakovat.
No a k baterce, mně už přes rok baterka varuje, při startu padnou ručičky na palubovce. Po repasi startéru a propájení těch silných kabelů u baterky je to normální svist motoru při startu, jako nové auto. Pořádné točky, to je nutnost u nafťáka.
S těma kroužkama si to promysli, nabídka platí.
Re: Spatny ventil
Napsal: 29 lis 2013, 09:51
od jerry mouse