Stránka 3 z 4
Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce
Napsal: 15 čer 2013, 12:03
od xNogin
Tak jsem nasel na aukru novou za 1300kc
http://aukro.cz/zapalovaci-civka-opel-a ... 04288.html
1450kc
http://aukro.cz/zapalovaci-civka-opel-a ... 12279.html
Pak jsou i drahsi, tak nevim. Nejake zkusenosti se znackami? Tady jsou dve rozdilne a je jich jeste vice, tak at vim, cemu se treba radsi vyvarovat. A pokud ji nekdo novou sezene levneji, at napise klidne sem nebo SZ , dekuju

Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce
Napsal: 15 čer 2013, 12:19
od Absinth
Nepočítej s tím že to bude nějaká hitparáda. Kor tyhle aukro prodejci prodávaj vysloveně sračky
Co se týče nový , stojí kolem 5k jsou to lidi co mohou sehnat se slevou.
třeba MirekG
ovšem ideálně zeptat se na jetou:
Bundeles: Krnov
RomanK: Brno
Lukasso: Mělník ? myslim
Ty vím že mají díly

+ Několik lidí tu rozprodává astru na ND
co se týče vrakáčů
http://iautodily.cz/
Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce
Napsal: 15 čer 2013, 12:45
od xNogin
tak jsou tam napsane znacky. Proto se taky ptam. chci novou. Nasel jsem jeste i tady ne z aukra ale shopu:
http://www.autodily-cardo.cz/elektroins ... va-245108/
Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce
Napsal: 15 čer 2013, 15:58
od Absinth
Valeo = prvovýroba =

Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce
Napsal: 15 čer 2013, 21:48
od xNogin
takze to vypada na Valeo

diky

Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce
Napsal: 15 čer 2013, 21:50
od Absinth
Věřím že mi to tu potvrdí i jiní uživatelé

Valeo je kvalitka...Dělaj od stěračů po spojky

Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce
Napsal: 17 čer 2013, 09:12
od Jirka D.
VALEO, DEPHI, VDO to to je prvovýroba
Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce
Napsal: 17 čer 2013, 09:17
od Jirka D.
To to je akorát na vyhoření auta
Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce
Napsal: 19 črc 2013, 23:40
od honza++
Před pár dny při přidání plynu motor na tři válce, kontrolka emisí a TC (cukání motoru jsem pozoroval tak měsíc - horší a horší). Po znovunastartování ok, kontrolka svítila. Na diagnostice chyba zapalování 2. válce. Mám novou lištu Delphi za 2900 a nové svíčky NGK á 140 Kč a auto jenom přede. Úplně si vychutnávám pocit bezproblémového prudkého zrychlení bez cukání.... Třeba to někomu pomůže. Honza
A to před pár dny se mi rožla kontrolka dobíjení. Regulátor napětí na altíku - diody v pohodě. Když už byl venku tak rapas za 2800 Kč (ložiska a uhlíky).
A už do minimálně do vánoc stačí....

Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce
Napsal: 20 črc 2013, 10:02
od xNogin
No, tak ja stale nejsem tak nejak spokojeny. Auto jezdi, ale prijde mi, ze pruznost byla predtim mnohem lepsi. Taky jsem menil svicky na NGK, menil zapalovaci civku Valeo, ale auto nema takovou silu, jako melo. Samozrejme mi to uz na 3 valce nejede, to zpravila nova zapal.civka.

tak ja uz nevim, cele me to nejak se*e

Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce
Napsal: 20 črc 2013, 12:25
od Vectra11
Pokud to není taková blbost jako přicpaný filtr,tak změřit tlaky.
Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce
Napsal: 20 črc 2013, 18:13
od xNogin
Vectra11 píše:Pokud to není taková blbost jako přicpaný filtr,tak změřit tlaky.
jaky filtr? vymenil jsem vzduchovy filtr, olejovy, olej, palivovy mam jeste pripraveny na vymenu, taky jsem vycistil klapku. Tak ja fakt nevim, co si mam myslet no. Jeste me napadlo zmerit tlak v pneumatikach, cimz by se vysvetlil odpor pro ty koniky pod kapotou..a jestli to bude ono, tak jsem kok*t, ze me to nenapadlo driv no.

ale jak ne, tak budu porad tam, kde jsem....

Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce
Napsal: 20 črc 2013, 19:54
od Vectra11
Právě ten palivový!
Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce
Napsal: 20 črc 2013, 22:56
od xNogin
Vectra11 píše:Právě ten palivový!
aha, tak tomu jsem daval prave nejmensi pravdepodobnost problemu no. Tak ja ho vymenim snad zitra, ale potrebuju nejake dva peany na zaskrceni hadicek

Re: Motor bez tahu, na volnoběh na tři válce
Napsal: 21 črc 2013, 06:52
od spermin
palivový by se podle mého náoru projevoval (zanešený) hlavně při vyšších OT.
mí začalo cukat nepravidelně a zatím pomohlo prostříknutí kontaktů vstřikovačů (EV1) kontaktolem, po roce se opakovalo a znovu ty samé kontakty, opět po roce řeším ten samý problém s nepravidelným cukáním
hlavně do cca 2000 OT, včera vyčištěno a dnes jdu projet, jsem zvědav zda to bude
ono, problem se u mě projevuje cca v 1 letých intervalech.