Stránka 3 z 3
Napsal: 23 led 2007, 21:48
od Vojta
Broky píše:Mám známého mechanika a ten mi právě doporučil motor 1.7 a 2.0 prý ne, že tam je náročnější na údržbu, je poruchovej a je tam problém se vstřikováním paliva, já tomu moc nerozumím...
Každopádně co mám teď tu 1.6 16V tak to táhne až nejdřív od tří a půl tisíce otáček což je na prd a nad čtyři tisíce to nevytáčím při běžné jízdě...
Opravdu nevím...
je pravda že 2,0 bude mít dražší opravu v případě poruchy, např. čerpadlo bosch VP44 prý není zrovna trvanlivý...cena novýho bokem 20tis, ale než 1,7 tak rači benzína, když diesla tak silnýho a aspoň 20tis km/rok
urcite se ti vyplati?
Napsal: 23 led 2007, 21:51
od Podbot
Ahoj, a kolik najezdis aby se ti to vyplatilo? Ja jezdim z 90 procent trasu Praha Pankrac-Milovice nad Labem a zpet, a pak Hradec-Praha(25000km rocne) a zpet,a jsem rad nyni za spotrebu max za 6,5 pri tacho 110-130, pri uvazovani o uspornem dieslu bych se mozna poohledl po jine znacce, tot muj nazor. Dalnicni expres o kterem uvazuji by rozhodne nebyla astra 1,7 v dieslu.
Napsal: 23 led 2007, 21:56
od Vojta
já osobně najedu 20tis/rok a diesel se mi určitě nerentuje ale vo to mi ani tak nejde, jinak je jasný že 1.9tdi 66kw je úspornější a levnější na údržbu, ale bohužel do astry se nemontuje

Napsal: 24 led 2007, 15:08
od JardaB
Mě tachometr za poslední rok ukazuje 41000 km, takže snad dobrý.
Napsal: 28 led 2007, 12:08
od Broky
Díky všem za rady, nakonec jsem si prodej své astry rozmyslel a nechám si jí... je to jinak dobré auto i když jsem myslel diesela kvůli spotřebe...