Stránka 3 z 12

Re: Respo - z14xe 5dv.

Napsal: 02 říj 2012, 00:10
od Respo
ZVUK VÝFUKU

pridávam video zo zvukom ... je to jasne že skreslené ale je to decentný výfuk WM Sport MUGEN 90
Po dialnici ho nieje ani počuť ... pri rozbiehaní pekne bručí ... ale akonáhle držím plyn stabilne že nepridávam tak ho nieje počuť ...
Vo vnútri auta je ho naozaj len decentne počuť , vonku už trošku viac :)
Po vložení lieviku ( silencer ) je to tichšie ako séria tak to som ani nenatáčal ...

http://www.youtube.com/watch?v=_QVTi6wlJMQ&feature=plcp

a tu je z rozbehom

http://www.youtube.com/watch?v=km4HaiU-zsY&feature=plcp

Re: Respo - z14xe 5dv.

Napsal: 05 říj 2012, 02:27
od momo
Pekný decentne znejuci konc.výfuk 8)

Re: Respo - z14xe 5dv.

Napsal: 10 říj 2012, 01:58
od Respo
Dnes úspešne od-programované EGR cez TechII :lol: Zbohom nEGR už sa neuvidíme :!:
Zrazu sa autu aj viac chce 8) veľmi si pochvaľujem tento úkon .
Rozhodne lepšie ako iba zaslepené

Re: Respo - z14xe 5dv.

Napsal: 10 říj 2012, 08:29
od langdon2
Super, skoda ze sa to neda aj na X14XE spravit..... :cry:

Re: Respo - z14xe 5dv.

Napsal: 15 říj 2012, 15:56
od Respo
SANIE - RESTRICTOR 1

Tak som zo sania vybral Restrictor ( je to trubka kuželovitého tvaru ktorá postupne zmenšuje svoj priemer a tak zabranuje priamejšiemu nasavaniu )
Nachádza sa na vrchnej časti airboxu
Obrázek

Obrázek
Stačili dva ťahy orezávačom a potlačiť restrictor von z boxu

Obrázek

Obrázek
Toto je ono a je pekne vidieť ako sa postupne zmenšuje priemer

ako druhý je restriktor ktorý sa nachádza na spodnej časti boxu

Obrázek

tiež má zúženie a je hrubší takže zabraňuje takému prietoku vzduchu ...

Velmi zaujmavé na tejto "úprave" je to že je naozaj cítiť trochu rozdiel ...

Re: Respo - z14xe 5dv.

Napsal: 15 říj 2012, 17:27
od kubeSRi
to jsem taky měl,chce to zvětšit i trubku sání aby zvenku bral víc vzduchu,je plno možností ale přímé sání je stejně nej..

Re: Respo - z14xe 5dv.

Napsal: 18 říj 2012, 20:47
od Pjasatoo
Takhle to mám i já teď na zimu......přes léto jsem měl konus...Simotu ale co jsem teď přemýšlel, že aby to dávalo více vzduchu tak tam nasrat něco podobného jak jsou ty turbínky od simoty za 800 myslím, vzít z fénu tu vrtuli a pěkně ji napojit buď na 12V nebo jednoduše pod sacím tlakem :)

Re: Respo - z14xe 5dv.

Napsal: 18 říj 2012, 20:50
od Mirdas
nee to nepomuže 8) co motor spotřebuje to si vezme 8) víc toho tam nedostaneš

Re: Respo - z14xe 5dv.

Napsal: 18 říj 2012, 20:54
od Pjasatoo
Sakra tak proč blbec neměl jsem více peněz abych si koupil benzín turbo idiot jeden blbej...chybí mi velký trhač asphaltu :D

Re: Respo - z14xe 5dv.

Napsal: 18 říj 2012, 20:58
od Respo
tiež si myslím že kolko motor potrebuje tolko si zoberie ... je to také pseudo že vrtulka natlačí viac vzduchu do válca ale nemyslím si to ...

Obrázek
o takomto filtry od simota som rozmýšlal aj ja ale nemyslím si že to má nejaký zmysel ... uvidím za dobré peniaze by som to aj skúsil ...

Momentálne pracujem na širšej nasávacej trubici ( nie z Vectra C ) ale vyrábam si z plechu :?: .
To bude mať snaď vačší zmysel ako "športový" filter alebo vrtula v saní :oops:

Re: Respo - z14xe 5dv.

Napsal: 18 říj 2012, 21:43
od Mirdas
ještě větší smysl to bude mít, jestliže dáš do origo filterboxu toto

http://www.tuning-centrum.cz/product/60 ... fi-rv-9899

Re: Respo - z14xe 5dv.

Napsal: 18 říj 2012, 21:49
od Respo
JJ tá vložka je velmi šikovný nápad ... a je tam vôbec rozdiel medzi tou KN a papierovou novou ? ?

Re: Respo - z14xe 5dv.

Napsal: 18 říj 2012, 21:57
od Mirdas
výdrž, propustnost 8) sam jí mam na autě 8)

Re: Respo - z14xe 5dv.

Napsal: 18 říj 2012, 22:00
od kubeSRi
8) tak tak nejdůležitější je velký nasávací otvor a všecky ty věci kolem co provádíš bez toho má ''sportovní'' filtr nulový význam...

Re: Respo - z14xe 5dv.

Napsal: 19 říj 2012, 21:07
od Shuya
Tak páni, Vlozka myslim ze dokonca KN v komplet seriovom ustorjenstve pridala viac ako šiška ;) šiška dala v teste tusim okolo 3 a vlozka 5-7 nepamatam presne 8)