Stránka 3 z 3

Re: Řazení - seřízení

Napsal: 22 bře 2009, 11:25
od Ďuri
Ano a je to dosť nepríjemné. Dúfal som že niečo porieši výmena oleja ale nič... Možno nastaviť rýchlosti, ale to neviem ako, lebo mám na Astre lanká a návod je tu iba na nejaké tiahla...

Re: Řazení - seřízení

Napsal: 22 bře 2009, 11:36
od manli2
endriko píše:zdravičko. CHtěl byhc se zeptat pripadně poradit. jde vam na astre pri richlosti 10Km/h dat 1 rychlostni stupen? Ja ho tam nemohu dostat, jedničku zaradim jedině jak stoji. ale když dojiždim na križovatku a jedu tak okolo 5- 15Km/h tak nemužu dat Jedničku musim se rozjet na 2. MAte to taky tak?? DIky za odpověd.
2, spojka, N, putit spojku, zmačknou spojku a 1... jako po másle.....

Re: Řazení - seřízení

Napsal: 22 bře 2009, 18:21
od Trdlo
Á Manli je znalec, s meziplynem.... jak u Vejdy.... spojka, vyřadit, přidat plyn, spojka, zkusit narvat kvalt - nejde, znova plyn, znova spojka a to už to tam při troše štěstí skočí. :lol:

Re: Řazení - seřízení

Napsal: 23 bře 2009, 20:40
od Ďuri
toto som absolvoval na Š105MB a myslel som si že Astra je oproti nej "auto"... myslel... Medziplyn používam bežne, ale nejak som dúfal, že to je dočasné riešenie a že prevodovka resp. radenie rýchlostí sa dá nastaviť. Vie mi niekto poradiť ako? Alebo kašlať na to a zmeniť stajňu? :D

Re: Řazení - seřízení

Napsal: 24 bře 2009, 22:10
od Budka
Môj postup:
žiadna aretácia, žiadne zatláčanie čudlíka, všetko do neutrálu - páku aj vahadlo/tiahlo, povoliť objímku/TX50, poprosiť manželku, aby pridržala šaltpáku v požadovanej polohe neutrálu a veľmi veľmi opatrne zatiahnuť objímku - každý milimeter zaváži...
Funguje to skvelo, predtým išli na figu 1 a 2ka...
Prevodovka F17, 1.6 16V
+ výmena prevodového oleja GM: vypustiť spodným krytom, nalievať odvzdušňovákom cca. 1,7 l, čo je naviac, vyteká kontrolným otvorom.
P.S. po 160 tis.km bolo prevodového oleja cca.3,5 cm pod spodnou hranou kontr.otvoru(prípustné je 2cm) a už nebol červený ale tmavo tmavo červený.
:)

Re: Řazení - seřízení

Napsal: 25 bře 2009, 17:26
od Ďuri
Budka píše:Môj postup:
žiadna aretácia, žiadne zatláčanie čudlíka, všetko do neutrálu - páku aj vahadlo/tiahlo, povoliť objímku/TX50, poprosiť manželku, aby pridržala šaltpáku v požadovanej polohe neutrálu a veľmi veľmi opatrne zatiahnuť objímku - každý milimeter zaváži...
Funguje to skvelo, predtým išli na figu 1 a 2ka...
Prevodovka F17, 1.6 16V
+ výmena prevodového oleja GM: vypustiť spodným krytom, nalievať odvzdušňovákom cca. 1,7 l, čo je naviac, vyteká kontrolným otvorom.
P.S. po 160 tis.km bolo prevodového oleja cca.3,5 cm pod spodnou hranou kontr.otvoru(prípustné je 2cm) a už nebol červený ale tmavo tmavo červený.
:)

Robil si niečo aj pod autom? Ja som tam nič nenašiel - žiadnu tu už toľkokrát spomínanú objímku. Len dve lanká ktoré vychádzajú z karosérie a smerujú do prevodovky kde sú zakončené, ale objímka žiadna...

Re: Řazení - seřízení

Napsal: 28 bře 2009, 16:31
od Budka
Máš tiahla, v tom sa žiaľ nevyznám... :(

Re: Řazení - seřízení

Napsal: 31 bře 2009, 21:27
od Ďuri
už je dobre - našiel som návod a to je momentálne polovica úspechu :lol: keď to pojde dodám to sem. Inač som prekvapený, že nikto nereagoval lebo pokial viem tak radenie ako mám ja na Astre (2.0Di) by mali mať všetky Di a DTi od roku 1998, myslím od 9teho mesiaca. To Vám to všetkým šlape jak hodinky?