Stránka 3 z 6
Napsal: 14 pro 2006, 10:34
od Princ William
Zigi píše:Jo jo,ten vykon 85kw je dobrej,ale koni neni nikdy dost,kdyby se dalo nejak setrne a levne dosahnout tak 100kw,bylo by to super!
premejsim ted na remenicema. cca 10koni na benzinu bez turba a pak jeste neco s vejfukovym potrubim. kdybych vedel ze na STK nebudou mit drzky ze tam neni kat by sel ven ale take ten smrad z vejfuku kdyz tam neni kat (nez vohrejes motor stoji hlavne v zime za to) asi tam flaknu jenom injektor to je starej osvetcenej system za par supu. no v kazdym pripade motor se asi nake upravy docka a pak uz jenom stradat oves na ty plnoktrevniky

Napsal: 14 pro 2006, 10:36
od Princ William
Luky píše:Tak na to dej dvojty turbo, kdyz je ti tohle malo, a uvidis ten hukot

ja bych ho klidne dal kdyby se nemuselo vsechno znova programovat (vod cerpadla, pres smes atd) a hlavne ty prachy to by te asi vyslo levenjc koupit z vectry 2,5 V6 nebo pro prdel 3,2 V6
Napsal: 14 pro 2006, 10:47
od Princ William
Zigi píše:Pekny vycet,ale ja mam zrovna v umyslu nejakej styling.Tech 85kw staci na mnoho aut co potkam
Pujdes na tu brzdu?By me zajimal realnej vykon
na tu brzdu bych sel ale prece jen uz par uprav mam tak by to moc realnej vykon nebyl. no a zmerim to az budu mit cestu do pragu a prezuto na leto preci jen vetsi sodu tomu davam pres leto tak at vim jakej vykon to ma na tech 17" a s dalsi upravu kterou vyresime az budou prachy. injektor se mi vali v garazi uz doma z predchoziho auta. kupoval jsem ho novej mam takovej pocit ze mi ten chlapek rikal ze je ze 4kruku ve znaku
Napsal: 14 pro 2006, 15:19
od Lomikar
Zigi píše:Princ William píše:Zigi píše:ale neni nad 1

no kdyz tomu das fakt sodu na jedna s zapnutym TC tak vzdycky cekam kdy si ji flaknu vo celni sklo.
Davam tomu max 5000-5500,ale nekdy urco pujdu do omezovace (na jare hodim novej olej,tak nebude co resit)
Olej sice mám novej ale dál jak v 5500 jsem nebyl.A i to je dost neboť mám 60 na rozvodech tak to musím šetřit.Ale nejraději bych to zkoušel na cizím autě.
Když jsem byl testovat Phaetona s 3,2 FSI tak jsem tomu na jednotku ve sport režimu šlápl za krk otáčkoměr vystřelil jak raketa a přední černé válce se i přes všechny elektonický serepetičky protáčely jak divý.A jestli palubák nelhal tak i zadarmo by to auto bylo drahý.
Napsal: 14 pro 2006, 15:28
od Lomikar
87 litrů
Napsal: 14 pro 2006, 17:34
od gumidek
mužu se zeptat co je ten injektor? ma to něco dočinění ze vstřikovanim ne
Napsal: 14 pro 2006, 17:59
od AstraDTI
Zigi píše:Luky píše:Tak na to dej dvojty turbo, kdyz je ti tohle malo, a uvidis ten hukot

Stacilo by i jedno turbo,ale to neni zrovna levne reseni
Uz to nepij, woe. Dat turbo je nejlevnejsi moznost jak nejak razantnejc zvednout vykon atmosferickymu benzinu. Zamontovat jinej motor kterej se nejlepe do danyho auta vubec nedaval je silena prace. Zeptej se nekoho kdo to delal a rekne ti at se na to rovnou vyseres a koupis cely novy auto. S tim turbem moc prace neni.
Napsal: 15 pro 2006, 06:28
od Oťas
Zigi píše:No jestli mi sezenes nejake good turbo (prida tak 20-30Ps) a namontujes do 10t Kc,tak jsem u tebe jeste dneska!
Myslíš, že je rozumný, nacpat do atmosféráka turbo??? i kdyby to stálo 2000kč a přidalo 50kobyl, tak bych to tam nedal ani omylem.
Napsal: 15 pro 2006, 07:54
od Oťas
No právě.... že to není, jen tam vrazit turbo a huráááá jede se ....

Napsal: 15 pro 2006, 08:57
od Andrew
Turbo ale nefunguje od nízkých obrátek, to by se spíš hodil kompresor.
Napsal: 15 pro 2006, 14:34
od AstraDTI
Oťas píše:No právě.... že to není, jen tam vrazit turbo a huráááá jede se ....

By ses divil. Zalezi na motoru. Na stary BMW se to dela bezne. Jenze to sou takovy stavebnice predimenzovany

Oproti nakladum na jakykoliv jiny zvedani vykonu nejlepsi. Jako optimalni se mi jevi zastavba mensiho turba ktery bude dostatecne preplnovat od nizsich otacek a nebude motor dosahovat nejakyho brutalniho maximalniho vykonu kterej by spojka stejne neprenesla.
Co se tyce preprogramovani RJ tak to neni vetsinou potreba - vystup programu dava co se tyce mnozstvi paliva cislo od 0 do 1. Jsou udelataka na modifikaci signalu z RJ. Pripadne se dodelava dalsi vstrik, pripadne vymena za vetsi , .... O funkci intercooleru jsem se tu uz bavili, ze zigi ...
Zastavba kompresoru nebo turba je nejlevnejsi mozna vec jak vyrazne zvednout vykon. Rozhodne mensi srani nez se zastavbou jinyho motoru.
Napsal: 15 pro 2006, 14:36
od AstraDTI
Naklady pokud mas k dispozici masiny na obrabeni, svarecku atd nejsou vysoky. Turbo nebo kompresor sezenes za 10 000.
Vykon si muzes vyhnat opravdu vysoko s tim ze je jasny ze to auto hodne rychle odejde ...

Napsal: 15 pro 2006, 14:43
od Oťas
AstraDTI píše:Naklady pokud mas k dispozici masiny na obrabeni, svarecku atd nejsou vysoky. Turbo nebo kompresor sezenes za 10 000.
Vykon si muzes vyhnat opravdu vysoko s tim ze je jasny ze to auto hodne rychle odejde ...

A právě o to jde, že ten motor na to není stavěnej a nevydrží .....

, o ty prachy by ani nešlo, kdyby to stálo 10 000, to stojí třeba i chipnutí, který nepřinese takový zvýšení výkonu, jako turbo.
Napsal: 15 pro 2006, 14:47
od AstraDTI
Na to neni staveny cely auto a nevydrzi

Ted jak furt odlehcujou motory tak je to blby, starsi vydrzely opravdu hodne. Treba ta veleznama stara 3,5 upravena diky preplnovani z cca 180 na 400+ koni. A jezdi uz par let ....
Napsal: 15 pro 2006, 14:50
od Luky
AstraDTI píše:Na to neni staveny cely auto a nevydrzi

Ted jak furt odlehcujou motory tak je to blby, starsi vydrzely opravdu hodne. Treba ta veleznama stara 3,5 upravena diky preplnovani z cca 180 na 400+ koni. A jezdi uz par let ....
Jo tu jsem videl v Plesnici u Plzne na srazu baworaku.
Dobry delo, malem dostal i M3.