Stránka 3 z 3

Re: spotreba 12,5l

Napsal: 20 lis 2011, 18:42
od majco
dnes som tesnil ten agr ventil silikonom do 280 stupnov.co keby nim zatrem tu dieru na spoji vlnovce?vydrzi to tam?uz to bolo dva krat varene a stale tam fuci.jednoducho sa tam svareckou nedostanou a prumer vlnovce byl o 4 mm vetsi nez je trubka:)takze to nevyvarili jak se ma.

Re: spotreba 12,5l

Napsal: 20 lis 2011, 19:11
od spermin
zkus to utěsnit sadou na výfuky, je to tmel a páska, asi sklolaminát.
A těch 12,5 je opravdu hodně, ale dej si do pořádku ten výfuk, může udělat až 2 litry.

Re: spotreba 12,5l

Napsal: 20 lis 2011, 19:29
od hant
ono taky hodně záleží na tom jakej vlnovec tam máš. Jestli ti tam napáchali jedno vrstvej tak se taky mohlo stát že ten opletenej vnitřek je propálenej od těch pokusů to vařit. Jelikož to je materiál jako papír. Já kupoval tří vrstvej universal a řekl bych že měl taky vůle ale zavařit se to povedlo perfektně.

Re: spotreba 12,5l

Napsal: 20 lis 2011, 21:41
od majco
myslim ze j to trojvrstvy,stal okolo 800 korun a je robustny,mohutny....skusim kupit ten tmel na vyfuky,len to moc nemam rad,naposledy ked som tym tesnil vyfuk tak sa to vzdy vysypalo odtial...nevydrzi tam ten silikon do 280?kolko tam je stupnov?

Re: spotreba 12,5l

Napsal: 20 lis 2011, 21:46
od hant
jo jo ten muj stál opravdu okolo 800kč. A tomu silikonu tam moc nevěřim. Nechtěl bych ti blbě poradit ale myslím že to nebude dobrý.

Re: spotreba 12,5l

Napsal: 20 lis 2011, 22:30
od majco
pri nejhorsim se propali,ne?troska ho tam caknu:)

Re: spotreba 12,5l

Napsal: 20 lis 2011, 22:36
od hant
no řekl bych že se vypálí. A ty jsi z Plzně? Věděl bych o manikovi co to dělal mě a tak by se ti na to mrknul. Musel bys ale do Sedlce.

Re: spotreba 12,5l

Napsal: 20 lis 2011, 22:41
od Rabbit_Z22SE
Když pominu co už tu bylo řečeno (opavit výfuk, atd.), 80km jízdy je dost, jak moc to prohřeješ? Jestli to neprohřeješ aspoň na 85°C (spíš 87 - 90°C) tak může bejt něco s termostatem.
Současně si myslim, že na rozjezd na jedničku s prázdnym autem je okamžitá spotřeba 38l skoro hodně. Jak známo spotřebu ovlivňuje hlavně styl jízdy, rozjezdy na plnej plyn, vytáčení motoru a styl jízdy brzda/plyn spotřebě moc neprospívaj.
Prostě a jednoduše je nejúspornější jezdit plynule (řadit kolem 3000 až 4000ot/min), když je potřeba brzdit tak motorem (hlavně z kopce). Další věc je co nejrychleji zahřát motor a zbytečně ho nezatěžovat (třeba klimatizcí což teď zrovna není aktuální). Nejúspornější je jezdit na 4ku 50km/h nebo na 5ku 70 až 80km/h.
Se svým úsporným motorem 2,2 se s kombinovanou průměrkou nedostanu pod 8,5l/100km a to jen když na to nešlapu. S pravidelnou jízdou po městě nebo rychlou jízdou po dálnici by to šlo na 9l/100km i výš. Ale rozhodně ne na 12,5l. Takovou spotřebu sem měl jen když sem táhnul otce do servisu.

Re: spotreba 12,5l

Napsal: 22 lis 2011, 18:40
od Martin.notoric
jak si to myslel s tim siticem? kdyz totiz nastartuji,hlavne kdyz to je studene,zapne se sitic(aspon myslim,nerozumim tomu moc) a otacky sou na 1400 na volnobehu,pak to pomalu zasa klesne na 700,asi kdyz se to zahreje.Nebo staci stupit na plyn a otacky klesnou okamzite na 700...tak nevim,ale to je asi normalni,ne?
Jo, to je vpodstatě normální.

Na kolik tak zhruba pumpuješ kola? Já jim dávám tak 2,4. Vpředu i vzadu. Když jezdíš sám, stačilo by i míň (2,2), ale když pak něco/někoho naložíš, musel bys zas dopumpovávat, po vyložení nákladu zase upouštět a to je naprd.

Já myslím, že ten výfuk múže dělat klidně i 1 litr. Nejdřív to dej do cajku a pak dej vědět.
215 tkm ještě nejni tak moc. To je tak v půlce životnosti. I tak by mě zajímalo, jestli jsou v pořádku tlaky ve válcích (mohly by být podpálené ventily, co já vím, ale to už vyloženě spekuluju).

Zkusil bych ještě nějaký aditivum do benzínu. Třeba toto:
http://aditiva.heureka.cz/vif-super-ben ... e/#section

Pokud nic nepomůže, tak už jedině dobrej automechanik.
Pak je ještě možnost hodit tam plyn :wink:

Re: spotreba 12,5l

Napsal: 01 pro 2011, 18:16
od majco
tak vejfuk sem stale nemenil,ale jak sem psal,ze mi to na rozjezd na jednicku papa 39,8 l,tak odkdy sem sprovoznil znova ten egr ventil,nekdy mam na rozjezdu 34.5,nekdy zasa tech 39,8.to je divne,ne?raz tak,raz tak...jinak ted kdyz zacalo trocha mrznout mam uz spotrebu na 13,3....tak sem celej bez sebe.A hante - sem z plzne,cesta do sedlece by nebyla problem,ovsem nemam nejak ted na to penize,to vis,vanoce atd....Kazdopadne jen tak do servisu to nezavezu,vymenili by mi tam vse od pumpy po vstriky a nechal bych tam 30 tisic a zralo by to 13,3 stejne:) takze pokud mas toho v sedleci,kdyz budu na to mit tak se ozvu.Jinak kolik by stalo predelat to na plyn?to by bylo asi nejrozumnejsi reseni.

Re: spotreba 12,5l

Napsal: 01 pro 2011, 20:49
od HonzaL
Ta spotřeba na rozjezd je zcela normální. Mě u 1.6 8V při rozjezdu taky počítač chodil na doraz(39,8l/100). V jakém stavu je lambda, může už být špatná a pak jde spotřeba nahoru.

Re: spotreba 12,5l

Napsal: 04 pro 2011, 17:48
od Martin.notoric
majco píše:Jinak kolik by stalo predelat to na plyn?to by bylo asi nejrozumnejsi reseni.
Před pár dny jsem to nechal přestavět v Jihlavě za 26 300 kč. Spotřeba na plyn cca o 1,3 litru vyšší než u benzínu. Mám 1,6 16v 74 kw.

Jak radí HonzaL, lambdu by neměl být problém proměřit. Případně vyčistit váhu vzduchu. Těch možností proč to víc papá může být hafo.

Re: spotreba 12,5l

Napsal: 04 pro 2011, 19:32
od new-name
rozjezd u 1.8 16V je 39l normální, ale na 40l se mi to nikdy nepovedlo, spotřebu po městě moc neměřim, ale moje ježdění do práce mám asi za 7,5l, ale tím že si ráno auto nastartuju a jdu ještě dom mi stoupá na nějakých 8l...
Napadlo mě ještě: co tankuješ za benzín? třeba od malý benzinky najedu na nádrž i o 50km míň než u shell :wink:

Re: spotreba 12,5l

Napsal: 04 pro 2011, 21:38
od p.somik
Mě stála přestavba 29.500,-, protože jsem chtěl BRC :D
Jinak při rozjezdu 40 l není problém, ale průměr na LPG mám na Zafirce 8.5l/100 km

Re: spotreba 12,5l

Napsal: 04 pro 2011, 21:57
od czagi
Mám instalace STAG4+ vstřikovačů Valtek spotřeby paliva jelena činí 10 litrů ve městě a 8 u motoru X18XE1