Stránka 3 z 7
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
Napsal: 21 bře 2012, 20:28
od Mike.S
se sportovním filtrem se ti spotřeba nesníží, spíš se malinko zvýší
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
Napsal: 21 bře 2012, 20:32
od Danosss
no to možná ale půjde vice vzduchu do motoru takže bych nemusel tolik šlapat na plyn ne ?:)
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
Napsal: 21 bře 2012, 20:55
od kubeSRi
budeš bude tě to lákat...navíc pokud tam dáš nějaký hřib a k tomu hadici tak výkon snížíš ,,,,nej je pořádné náporové sání a když daš zas sport filtr do origo boxu taky nic protože seriove sani ma malou nasavaci trubici tak ten vzduch není kde vzít ..a snížení spotřeby
co se týče filtru oleje vzít svěrku pořádně utáhnout a pak zkoušet točit filtrem je to fuška ale jde to..
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
Napsal: 21 bře 2012, 21:02
od Danosss
hřib nechci dávat kvůli odstínění. proto chci dát jen vložku do air boxu ale nevím jak udělat lepší sání

někde jsem četl že dávají nasávání z vectry ale to mi příjde divné

Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
Napsal: 22 bře 2012, 07:18
od kubeSRi
http://kroup.sweb.cz/files/derestrict_air.pdf
http://kroup.sweb.cz/files/vectra-pipe.pdf
tak podivej musís vytáhnout úzké trubky z airboxu a dat tam to sání z vectry
není to nesmysl má to vliv ,já sem si vyrobil vlastní a vyšlo to jen za cenu kytu upravil sem původní trubici a pak ji vrátil a jede to líp co se týče pružnosti a reakce na plyn a to nemám sportovní filtr!

Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
Napsal: 22 bře 2012, 10:49
od Danosss
na tohle jsem už u tebe koukal:) napadlo mě to udělat tak že by se vzala z airboxu trubka a třeba by se vyvedla do narazniku nějaká nerezová :)viděl jsem to u golfa:) jen teď nevím zda by tam bylo místo na to to tahnout od airboxu dolu k nárazníku

...to co máš ty je sice funkční ale já bych to chtěl i aby to bylo hezké

nebo nechat navařit oválnou trubici otočenou o 90% a bylo by to na tom stejném místě

nevím no co by bylo nej

Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
Napsal: 22 bře 2012, 11:43
od kubeSRi
spíš bych tu variantu kdy vede od masky, od nárazníku by to nešlo pokud ano trubka by byla moc ohýbaná a taky čím níž tím víc prachu nasáváš...je to pod kapotou tak sem se na to vys...víš co by to bylo broušení než by se to vyhladilo

Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
Napsal: 22 bře 2012, 12:22
od Danosss
to by ses ubrousil no

a průměr te trubky od toho nasávání jsi neměnil jo to jen ten otvor jsi zvětšil:)
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
Napsal: 22 bře 2012, 12:35
od ála
jestli mas klimu, tak tam neni moc mista tahnout to dolu k narazniku... zkousel sem to a nakonec vyresil takhle: je to prumer 80

Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
Napsal: 22 bře 2012, 12:48
od Danosss
wow pěkné. klimu mám no

průměr 80 to už je docela pořádná díra:D co to máš za "trubku"???..a předek toho nasávání máš vyřešený jak ?:)
Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
Napsal: 22 bře 2012, 12:56
od kubeSRi
já neměnil....má tam hliníkovou vzduchotechnickou hadici dá se skvěle tvarovat a natáhnout na šílenou délku,má to do oválu natvarované

Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
Napsal: 22 bře 2012, 13:28
od Danosss
kua tak to je dobré ale pracné

Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
Napsal: 22 bře 2012, 21:52
od mexxo
A výsledok je dobrý pocit.

Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
Napsal: 23 bře 2012, 10:42
od Danosss
stejně bych raději bral prostě neerz trubku nebo aspoň hliníkovou

aby to dobře vypadalo. a nebo co kdyby se to udělalo z takových těch silikonových hadic nebo z čeho jsou

nevím od jakého jsou výrobce takové modré bývají

Re: 1.8 16V 85kW - vylepšení motoru
Napsal: 23 bře 2012, 11:14
od Miro.design
samco je ten vyrobce

nebo simota, ale samco dela i komplet treba okruh chlazeni nebo na turbo
napr:
http://www.riegger.cz/obchod/kategorie/ ... love-kity/