Stránka 3 z 3
Re: Vymena zhavicu 2,2 DTI
Napsal: 07 zář 2013, 15:06
od Alzafir
3 povolit jdou, ty už jsem měnil. Co mám Zafiru 5. rokem, tak ta poslední žhavička ještě žije, ale pohnout s ní nejde

.
No a při představě, že to budu nějak odvrtávat..... a něco zničím, vždyť jde o hlavu....to se raději projedu.
Ne že bych byl úplně levý, to zas ne, ale tady z toho mám trochu respekt.
Re: Vymena zhavicu 2,2 DTI
Napsal: 07 zář 2013, 16:59
od petanek192
ja sem tu uplne levou protocil mezi zavitem a tou matickou jeste na X20DTH pak sem to dal klukum ale jak to dostali ven to uz nevim ale za 500 mi to bylo jedno
u Y22DTR zatim pohoda myslim ze tuhle zimu preziju jeste se starejma

Re: Vymena zhavicu 2,2 DTI
Napsal: 09 zář 2013, 15:09
od csala
Na aký spôsob sa žhavička utrhne?
Žhavička v hlave tesní na kužeľ, takže karbon by sa k závitu dostať nemal. Závit by mal teda zostať čistý.
Ak by bolo možné žhavičku v závite aspoň minimálne pohnúť, tak WD40 by sa dostalo až k tomu karbonu v okolí špičky žhavičky a postupne by sa to malo dať uvoľniť.
![zhavici-svicka-opel-astra-g-frontera-b-omega-b-sintra-vectra-b-zafira-35fad5bc[1].jpg](./download/file.php?id=21028)
- zhavici-svicka-opel-astra-g-frontera-b-omega-b-sintra-vectra-b-zafira-35fad5bc[1].jpg (10.89 KiB) Zobrazeno 1430 x
Re: Vymena zhavicu 2,2 DTI
Napsal: 09 zář 2013, 19:07
od Alzafir
No a myslím že u mě je právě problém toho, že není zašroubovaná až na doraz kužele. Chvíli jsem se trápil s šuplérou, a fakt je, že jsem rozdíl naměřil, kolik, to už nevím.
Hned pod šestihranem je průřez těla svíčky o něco užší, takže je jasné, proč to praská.
Zatím žhavím na 4, neřeším.