Stránka 3 z 7

Napsal: 03 led 2007, 17:43
od rychlyradim
a jak tedy slouží kryt motoru po několika měsících? :shock:

Napsal: 06 led 2007, 16:53
od koudy
Po cca 2.měsících stále v pohodě, kryt zatím drží. Udělal jsem pár fotek, ale lepší by byly fotky zpod auta (na rampě), ty udělám někdy pozdějc.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: 06 led 2007, 17:05
od rychlyradim
dobré foto ale z té rampy toho bude určitě vidět více :wink: a pořád si myslím že to nebude tak strašné jak psal vojta! přeci jen dva roky záruka! a už se dělaj pořádny plasty ne? určitě nad tím taky uvažuji než nad tím těžítkem z plechu 8)

Napsal: 06 led 2007, 17:29
od Vojta
asi lepší než nic ale když vidim to zpracování jak to odstává a je to pokroucený tak bych rozhodně šel do originálu z vrakoviště

Napsal: 06 led 2007, 17:52
od koudy
Vojta píše:asi lepší než nic ale když vidim to zpracování jak to odstává a je to pokroucený tak bych rozhodně šel do originálu z vrakoviště
Odstává tam trochu jen přídavný kryt na výměnu oleje, ale pokroucený ? Možná se to zdá, ale je to špinavý. Až budu na tý rampě, pořádně to umeju a udělám pár foto.

Napsal: 06 led 2007, 18:57
od ondrazalsky
kazdopadne myslim ze kdyby typek s tim cervenym efkem (co sem daval link Marky, jak to uvalil o vycnivajici kanal) mel tenhle "obycejnej" plastotvej kryt, tak mu to vanu nezachrani... je to spis neco, co chrani pred bordelem. ja jezdim hodne v zime na hory a tento plas bych si pod auto urcite nedal - fyzicky moc neochrani a spis hrozi ze se to nekde sekne, ulomi, zkrouti, a bude treba zastavit a treba v 15 cm snehu to resit. nicmene pro nekoho kdo nejezdi moc ve snehu a ledu (nebo drsne trasy po lesnich cestach) je to asi dobry kompromis vysledek/cena.

jo, nekdo tady zminoval poskozenou klimu "kaminkem": nevim tedy kde presne bylo poskozeni, ale spis bych tipoval na to, ze ten kamen tam vlitnul naraznikem - zejmena v pripade kdyz chybi ty cerne listy ve spodni casti narazniku, je tam dira jak vrata.

Napsal: 07 led 2007, 20:14
od Bobik
No kdyz jsme u toho haneni ochranych krytu .. si myslite ze u originalu by ten kanal byl v pohode??? Na originalu, jak uz tu bylo hodnekrat zminovano, je prulezovy otvor na 4 sroubech, kdyzby s tim nekdo vlitnul na takovej kanal, tak by to na stoprocent povolilo a o vanu by si prisel tak nebo tak! Navic ten prulezovy otvor je z nejakeho slabsiho vykxlejvantu.. mluvim z vlastni zkusenosti uz sem totiz ten prulezovy otvor ztratil :-( a nechytil jsem rozhodne zadnej kanal.. a bohuzel se nikde na vrakovisti neda sehnat solo :-( a u opla chteji co si pamutuju, tak asi 4000,- Kc :-(
Takze ve finale pokud chcete jezdit v terenu a nebo na horach kupte si JEEP :-) .. ty plastovy kryty stejne ulitnou, at origo nebo druhovyroba .. muj nazor nikomu to nenutim...

Napsal: 07 led 2007, 21:59
od Vojta
Bobik píše:No kdyz jsme u toho haneni ochranych krytu .. si myslite ze u originalu by ten kanal byl v pohode??? Na originalu, jak uz tu bylo hodnekrat zminovano, je prulezovy otvor na 4 sroubech, kdyzby s tim nekdo vlitnul na takovej kanal, tak by to na stoprocent povolilo a o vanu by si prisel tak nebo tak! Navic ten prulezovy otvor je z nejakeho slabsiho vykxlejvantu.. mluvim z vlastni zkusenosti uz sem totiz ten prulezovy otvor ztratil :-( a nechytil jsem rozhodne zadnej kanal.. a bohuzel se nikde na vrakovisti neda sehnat solo :-( a u opla chteji co si pamutuju, tak asi 4000,- Kc :-(
Takze ve finale pokud chcete jezdit v terenu a nebo na horach kupte si JEEP :-) .. ty plastovy kryty stejne ulitnou, at origo nebo druhovyroba .. muj nazor nikomu to nenutim...
no tak chce si to uvědomit že ten kryt neni na to aby ti ochránil spodek motoru od terénu, to je aby udržel dieslovej motor dýl teplej a vedlejší funkce je částečná ochrana motoru od nečistot a drobnejch věcí na který najedeš...neni to gazík :wink:

Napsal: 13 led 2007, 23:11
od Bobik
No a o tom to vsechno je... Ale nekdo tu neco psal o prorazeny olejovy vane, tak tak nebo tak to toto zakryti nezachrani a ani proto tam neni ;-)
Jinak jsem se dnes zastavil na vrakovisti u Prahy a kryt pod motor stoji 3500,- (novy neco pres 7000,-) .. A jedna rada, ten maly servisni otvor si poradne necim privazte, protoze solo se neda koupit .. teda pokud nekdo nevite kde by se dal sehnat...

Napsal: 29 led 2007, 15:59
od rychlyradim
změna otázky, jsou u každé astry připraveny závity pro přimontování krytu???!

Napsal: 30 led 2007, 08:51
od rychlyradim
volal jsem teď jednomu dealeru náhr. dílů opel.. a ten mi nabídl kryt motoru originál!!!!plech!?!?!??!?!?!?! za 1000,-Kč proti tomu abych neprorazil vanu-což mě zase zarazilo?! já myslel že originál kryt motoru není z plechu tak ted nevím co si mám myslet?!

Napsal: 30 led 2007, 10:20
od Vojta
originál je z plastu, hliníkovýho plechu a filcu, ale v oplu stojí kolem 15000 takže za 1000 to určitě origo nebude

Napsal: 30 led 2007, 10:47
od Franta
No, já mám kryt motoru z výroby na autě a je to docela silný kus tvarovanýho železa, tak 3-5mm. Je na spodu a chráné motor, hlavně olej.vanu.
Franta

Napsal: 30 led 2007, 10:50
od Vojta
franto dej fotku a rád ti vyvrátim že to je originál z výroby :wink:

Napsal: 30 led 2007, 11:04
od Astra - R@SAG
Vojto : jak jsi to myslel, zy vyvratis ze je to z vyroby. Ja pri objednani loni v zari si tam nechal dat kryt motoru primo pri vyrobe auta, to mi chces rici ze me podvedli. jak to mam chapat :shock: