Stránka 3 z 12

Napsal: 29 říj 2006, 21:51
od Vojta
manli2 píše:a nejčasteji je puživán delphi že :wink:
no řek bych tak půl na pul co sem zatim viděl

Napsal: 01 led 2007, 13:55
od TOMHAJ
ja jsem taky zvedav co tam mam..Jezdim bez filtru a tudiz budu muset az na miste zkoumat,jaky ze tam filtr pasne-snad jim to moc nezmackam :D .Jinak,kdyby mel nekdo stejny motor a typ jako ja a vedel kat.cislo filtr,tak bych se priklonil a zkusil nejprve tento typ. (beru,ze i dve totoz. auta muzou mit jiny typ)

Napsal: 30 led 2007, 18:57
od Lomikar
TOMHAJ píše:ja jsem taky zvedav co tam mam..Jezdim bez filtru a tudiz budu muset az na miste zkoumat,jaky ze tam filtr pasne-snad jim to moc nezmackam :D .Jinak,kdyby mel nekdo stejny motor a typ jako ja a vedel kat.cislo filtr,tak bych se priklonil a zkusil nejprve tento typ. (beru,ze i dve totoz. auta muzou mit jiny typ)
Takže BEHR filtr má rozměr 270x240x32 Označení od firmy 4F je 5376PKP nebo od FRAM CF8867
Já jsem bral s aktivním uhlím za 499.Motor mám Z16XE a klima

Napsal: 05 úno 2007, 13:07
od PetrKpy
Souhlas s Lomikar s těmi rozměry, ale určitě bych doporučoval navštívit nějaký web (AutoKelly, AutoBenex, Elit, atd) nacvaknout typ auta, motor ... Protože filtr pro topení DELPHI je o něco větší než filtr pro topení BEHR. Značku také zjisite na tělěse topení ze strany řidiče. O víkendu mě to taky potkalo, už se po potilo jako blázen. A už se nepotí! Mám BEHR dal jsem FILTRON K1055 a stačí. Jinak BEHR=FILTRON K1055, DELPHI=FILTRON K1014, ceny 357 a 361 kaček. Při zasunování filtru strkejte s citem, když to nejde, netlačit, povytáhnout a trochu ho směrovat jako k motoru, je tam nahoře taková kolejnice. Jinak jste schopni ho zničit.
Lomikar píše:
TOMHAJ píše:ja jsem taky zvedav co tam mam..Jezdim bez filtru a tudiz budu muset az na miste zkoumat,jaky ze tam filtr pasne-snad jim to moc nezmackam :D .Jinak,kdyby mel nekdo stejny motor a typ jako ja a vedel kat.cislo filtr,tak bych se priklonil a zkusil nejprve tento typ. (beru,ze i dve totoz. auta muzou mit jiny typ)
Takže BEHR filtr má rozměr 270x240x32 Označení od firmy 4F je 5376PKP nebo od FRAM CF8867
Já jsem bral s aktivním uhlím za 499.Motor mám Z16XE a klima

Napsal: 01 kvě 2007, 16:50
od R.A.Y.
Mám dotaz...budu měnit kabinový filtr a rozhoduji se mezi obyčejným a uhlíkovým...je v tom velký rozdíl? teda kromě ceny...je asi dvojnásobná :(

Napsal: 03 kvě 2007, 00:12
od kulda
Tak sem vam, chlapci, menil filtr do kabinky. Mam Behr a klimu. Ale vubec sem nemusel demontovat toto
Obrázek

Jen sem odcvaknul dva plisky, otevrel na "plastovy pant" dvirka od filtru a vytah.. :P :roll:
Tak nevim, jak je to s timdle tim? Taky to neslo ztuha a v nejakych kolejnickach bo co. Uplne normalni bedna na filtr, kterou sem moh i rukou prohrabnout od ruzneho smeti a dokonce vlhkou hadrou vytrit :!: :!:

Udelali nekde soudruzi chybu?

Napsal: 03 kvě 2007, 07:15
od Defender
TOMHAJ : No mame stejnej motor a muj rok vyroby je 98, podle nalepenyho stitku v motorovym prostoru mam Delphi klimu, snad to pomuze.

Napsal: 03 kvě 2007, 13:21
od kulda
Defender píše:TOMHAJ : No mame stejnej motor a muj rok vyroby je 98, podle nalepenyho stitku v motorovym prostoru mam Delphi klimu, snad to pomuze.
To bylo na me? To nechapu. Jestli jo, tak stejny motor nemame. Ja sem 8V a u me je to jeste krapitko slozitejsi, pac ja sem dodelaval klimu z 16V a puvodne sem mel DELPHI a ted sem tam daval s klimou BEHR.

Jak rikam, nevim kde se vzal ten plastovy cosi, kdyz ja jen odcvak ty dvirka. Pac ja sem take puvodne chtel odsroubovavat nejake ty sroubky jako na obrazku, ale pak to cele nejak neslo a navic to bylo na silikonu a mam zato, ze se tady resilo, ze pak se to navic musi znovu silikonovat....

Nebo sem byl uplne vedle :roll: :wink: Ale vymeneny je. To je hlavni. Jen resim, ze uplne jinak nez vsichni ostatni

Napsal: 03 kvě 2007, 13:45
od Defender
TOMHAJ : No mame stejnej motor a muj rok vyroby je 98, podle nalepenyho stitku v motorovym prostoru mam Delphi klimu, snad to pomuze.

To bylo na me? To nechapu. Jestli jo, tak stejny motor nemame.

No vestsinou je to pro ten nick pred dvojteckou, ale to mas jedno. Ja sem na to taky koukal a ty dvirka na takovy ty plechovy sponky tam mam taky, ale nejak se mi zlehka nepovedlo ten filtr vysunout. No az ho budu konecne ted v lete menit, tak kdyztak poradne zaberu. A chtel jsem se tedy zeptak, pri nakupu filtru uvedu v prodejne ten tip vozu a klimy a oni mi daji spravny filtr, pochopil jsem to dobre?

Napsal: 03 kvě 2007, 13:50
od kulda
Defender: :oops: jeee :oops: to se obcas stane...ale ja to normalne vim.
Takze porad nevim, jak je to s tim filtrem. Neva. Ale ti poradim aspon v nakupu. Normalne sem rek vsechny udaje o aute (1,6 16V 98 radsi i kombi...rikal) a pak nasel 2 typy. Myslel sem, ze sem v koncich, ale se zeptal jestli NAHODOU nevim, jestli tam mam behr nebo delphi...a bylo rozhodnuto.
Snad takhle.

Napsal: 03 kvě 2007, 14:08
od Defender
Tak to je parada, jeste aby mi sedela fyzicky ta klima s tema udajema na stitku a je po problemech :) , teda s nakupem. Tak chlapi uz jste doresili, jestli je lepsi uhlikovej, nebo normalni ? Asi uhlik je drazsi ale I kvalitnejsi, ale nekde jsem cetl, ze kdyz desinfikujes klimu a mas uhlik, tak ho musis vyndat a s normalnim-normalne :lol: .

Napsal: 08 kvě 2007, 12:34
od lukaskpd
caaute ja neivm ktery je to a nebo mi tam neco chybi Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: 08 kvě 2007, 13:14
od jířav
MOžná se teď zeptám blbě, ale jak jsme měnil ten filtr, tak mi tam viselo takové tahlo. Patří to asi na tu klapu, co je na ventilátoru, akorát, že já to mám asi ulomené a není mi jasné k čemu by to mělo sloužit.. :?: :oops: :)

Napsal: 08 kvě 2007, 13:15
od Defender
Jestli je to, na co se ptáš tak červeně +- jsou označeny dvířka k pylovýmu filtru, jsou zadělaný na takový sponky, který musíš odcvaknout a neztratit. To velký vpravo je ventilátor a klapka vnitřní cirkulace, kdybych se mýlil tak mne někdo opravte, díky. :)

Obrázek

Napsal: 08 kvě 2007, 13:24
od Defender
Jířav : Tak tohle táhlo právě otevírá a zavírá tu polokouli na vnitřní cirkulaci, jestli máš na tom táhle na obou koncích takové kulaté otvory s drážkou, tak je buď vypadlé ze své polohy na motorku(dole) nebo na klapce, a nebo ho už někdo odpojil kvůli zasekávání té klapky. Já ho třeba mám odpojené a hozené v kufru, právě z tohoto důvodu.

:( Obrázek