Stránka 3 z 24

Napsal: 04 lis 2006, 12:41
od CUBErt
Tak ta co mám se jmenuje STARLINE ANTIFREEZE K11, je na bázi etylglykenolu a odpovídá normě VW TL 774 C, mísící poměr je 1:1 na -30°C a je modrá. Tak co myslíte, můžu to tam nalejt ?

zahrivani motoru / topeni / termostat

Napsal: 06 lis 2006, 10:03
od ondrazalsky
takze DEKUJI radkovi nejen za zalozeni tematu, uz jsem mel delsi dobu problem s NEZAHRIVANIM motrou a NETOPENIM, a ted jak pred mesicem zacly ty zimy tak to bylo hrozny... stacila vymena termostatu a motor se dokonce zahreje, a topi to jak blazen - skvele. jen malickost, na kterou mozna PO vymene termostatu narazite: po asi 10 km po vyjeti ze servisu (ano, i tak snadny ukol jsem radeji sveril profikum - vzali za praci 100kc, coz je skvele) se mi pri cekani na krizovatce na neutral rozsvitila kontrolka ridici jednotky, otacky zacly kolisat kolem 600-700 a moc se tomu nechtelo jet. tak volam do servisu ze co jako s tim - pry kdyz na spatny termostat jedzim dlouho, tak jednotka najede na jiny rezim no a kdyz pak termostat vymenim (a on zacne fungovat opet standartne), tak ridici jednotka z te zmeny najednou neni moc chytra... ale stacilo na chvilku zastavit, vypnout motor a znova nastartovat a je to ok.

ke kapalinam: myslim ze by se barvy nemely michat, ja tam leju modrou (myslim ze proto ze jsem se na te lahvi docetl za je i pro hlinikove motory - ma astra hlinikovy motor, nebo ne?)

Napsal: 06 lis 2006, 13:31
od Radek.km
Jarin3D píše:zdarek
tak ta cena by me taky zajimala pac co sem se dneska ptal tak za neorigo chteji 1700,-
to me pride nak moc. to dam radsi papundekl pred chladic a bude taky teplo :D
Tak cena termostatu 326,-Kč neoriginalní ale to je stejně úplně jedno

Napsal: 06 lis 2006, 13:33
od Radek.km
CUBErt píše:Kolik jsi spotřeboval chladící kapaliny ?
V knížce píšou 6,5l
já spotřeboval cca 6l asi tam někde trocha zustala

Napsal: 06 lis 2006, 13:36
od Radek.km
Vojta píše:to růžový se začlo dávat od modelovýho roku tušim 2000, zelenou nahradit růžovou lze, naopak ne, v oplu si můžeš koupit jak zelenou tak růžovou
Je to tak do roku 1999 zelená a od roku 2000 červená
A hlavně nemíchat

Napsal: 08 led 2007, 09:47
od rychlyradim
Radek.km píše:
Jarin3D píše:zdarek
tak ta cena by me taky zajimala pac co sem se dneska ptal tak za neorigo chteji 1700,-
to me pride nak moc. to dam radsi papundekl pred chladic a bude taky teplo :D
Tak cena termostatu 326,-Kč neoriginalní ale to je stejně úplně jedno
prosím tě to je co zač ten termostat za 326Kč?!?!?!?!?!?! já si ted budu kupovat zn. Wahler - kvalitní německá zn. za 1390,-Kč a to mi eště udělali cenu že jsem stálý zákazník jinak normálně 1590,-Kč a co máš za auto že to nemáš pod rozvody?(motor)

Napsal: 08 led 2007, 10:16
od Marky
CUBErt píše:Tak ta co mám se jmenuje STARLINE ANTIFREEZE K11, je na bázi etylglykenolu a odpovídá normě VW TL 774 C, mísící poměr je 1:1 na -30°C a je modrá. Tak co myslíte, můžu to tam nalejt ?
Osobne bych to tam nedal ani zadarmo, koukni tady na test je tam sice K12, ale smejd to bude stejnej! http://www.velvana.cz/_download/TZ%20te ... 202006.pdf

Napsal: 08 led 2007, 10:21
od rychlyradim
Marky píše:
CUBErt píše:Tak ta co mám se jmenuje STARLINE ANTIFREEZE K11, je na bázi etylglykenolu a odpovídá normě VW TL 774 C, mísící poměr je 1:1 na -30°C a je modrá. Tak co myslíte, můžu to tam nalejt ?
Osobne bych to tam nedal ani zadarmo, koukni tady na test je tam sice K12, ale smejd to bude stejnej! http://www.velvana.cz/_download/TZ%20te ... 202006.pdf
no jo ale to jsou chladící kapaliny..já si přeci kupuji termostat?!?!!?!?!

Napsal: 08 led 2007, 10:25
od Marky
Vsak to take nebylo na Tebe :D .

Napsal: 08 led 2007, 10:27
od rychlyradim
Marky píše:Vsak to take nebylo na Tebe :D .
aha...asi už pracovní přepětí.... 8)

Napsal: 08 led 2007, 18:47
od Radek.km
<s>
rychlyradim píše:
Radek.km píše:
Jarin3D píše:zdarek
tak ta cena by me taky zajimala pac co sem se dneska ptal tak za neorigo chteji 1700,-
to me pride nak moc. to dam radsi papundekl pred chladic a bude taky teplo :D
Tak cena termostatu 326,-Kč neoriginalní ale to je stejně úplně jedno
prosím tě to je co zač ten termostat za 326Kč?!?!?!?!?!?! já si ted budu kupovat zn. Wahler - kvalitní německá zn. za 1390,-Kč a to mi eště udělali cenu že jsem stálý zákazník jinak normálně 1590,-Kč a co máš za auto že to nemáš pod rozvody?(motor)
</s>

EDIT: Necituj tolik příspěvků, Vojta

Přesný název toho termostatu už nevím mám s ním najeto cca 5tis km a pracuje naprosto spolehlivě. Ta cena je pouze za termostat, ty ceny okolo 1500,- a víc jsou včetně toho hliníkového odlitku ten ale není potřeba měnit u všech benzínových mootrů by to měl jít termostat vyměnit samostatně. Já mám motor 1,8 16V 85kW (to je benzín :wink: )
PS: žádné "šmejd" díly si do auta nedávám :!:

Napsal: 08 led 2007, 20:00
od fanuc
Radek.km píše:Přesný název toho termostatu už nevím mám s ním najeto cca 5tis km a pracuje naprosto spolehlivě. Ta cena je pouze za termostat, ty ceny okolo 1500,- a víc jsou včetně toho hliníkového odlitku ten ale není potřeba měnit u všech benzínových mootrů by to měl jít termostat vyměnit samostatně. Já mám motor 1,8 16V 85kW (to je benzín :wink: )
PS: žádné "šmejd" díly si do auta nedávám :!:
prosím ťa,kde a aký si to kúpil ten termostat.ja na ňom nejaké číslo?a názov?

Napsal: 09 led 2007, 14:11
od Radek.km
fanuc píše: prosím ťa,kde a aký si to kúpil ten termostat.ja na ňom nejaké číslo?a názov?
kopil jsem ho v kroměříži v G-car, název už nevím a jestli na něm bylo něco vylisované to si taky nevzpomínám, přišel jsem do toho obchodu řekl co mám za auto a motor a oni mi podle katalogu našli termostat a objednali

Termostat

Napsal: 24 kvě 2007, 12:22
od IGI
Jenom pro upozornění co se může stát při výměně termostatu.
Taky jsem měnil termostat s mechanikem v garáži a výsledek. Koupil jsem střední kvalitu za 380,-kč. Takový prý taky dávají v Oplu ADOP Ostrava, pokud někdo nechce originál za těch 1000,-kč a více. Jinak jsou i za 180,-kč ale to bych neriskoval. U mého Opla je termostat pod rozvodama na třech šroubech. Na jednom jsme strhli hlavičkua další jsme ani nepovolili. Navštívil jsem Opel a tam se smáli a řekli že šrouby jsou na lepidle a že se musí nejdříve šrouby nahřát a potom je to hračka. Taky jsme ukroutili speciálně tvrzenou golovku z USA. Mechanik co pracoval v USA 10 let nechápal, ještě se mu to nestalo. Opláci museli navařit matici a potom to šlo. Odpojili baterku a já platil kód od rádia 600,-kč navíc.
Nakonec mne to stálo 2600,-kč místo 400,-kč. Teďkom se mi to spíš přehřívá. Sotva stojím na křižovatce a je tam nad 97° a už jede ventilátor. Předtím to tak nedělalo a málokdy se ventilátor sepnul a to bylo jen v Chorvatsku. Takže nevím asi je to v normálu jak kluci píší na fóru ale dejte tam originál. Stojí to za to. Zdarec. :roll:

Napsal: 24 kvě 2007, 13:58
od TOMHAJ
jen kontr. otazka,termostat je hned u vodni pumpy??Jde mi o to,jestli je nutne,kdyz chci u 1,6 16V menit pouze termostat,sundavat i vodni pumpu,ktera je pod rozvodama.Upresni mi to nekdo prosim?? 8) :lol: p.s. Foto by bylo nejlepsi.