Stránka 3 z 4

Napsal: 15 bře 2006, 09:18
od pepek
ja mam big problem s radenim 1. a niekedy 2. ked idem viac ako 10km/h. Ako keby tam bola nejaka poistka prodi radeniu relkych prevodov pri velkych rychlostiach.

Napsal: 15 bře 2006, 10:44
od Vojta
pepek píše:ja mam big problem s radenim 1. a niekedy 2. ked idem viac ako 10km/h. Ako keby tam bola nejaka poistka prodi radeniu relkych prevodov pri velkych rychlostiach.
to teda čumim jak umim, jednička se řadí přece když stojíš a ne když jedeš!? chtěl bych vidět auto u kterýho bys v 10km/h zařadil v pohodě jedničku

Napsal: 15 bře 2006, 10:52
od Princ William
klubo píše:
pepek píše:ja mam big problem s radenim 1. a niekedy 2. ked idem viac ako 10km/h. Ako keby tam bola nejaka poistka prodi radeniu relkych prevodov pri velkych rychlostiach.
to teda čumim jak umim, jednička se řadí přece když stojíš a ne když jedeš!? chtěl bych vidět auto u kterýho bys v 10km/h zařadil v pohodě jedničku
asi tak nak. kdyz jedu tech 10 tak zasadne za dva

Napsal: 15 bře 2006, 11:11
od pepek
OK, 10km/h bolo asi trochu vela na 1. Ale je to napr. ked prechadzas cez bumper. Kolesa sa otacaju cca 5km/h a chces zaradit z neutralu 1. tak to jde dost z tuha.
Ked ale spomalujes a ides napr. tych 10km/h a chces z neutralu zaradit 2. tak to ide tiez z tuha.

Napsal: 15 bře 2006, 16:33
od TOMHAJ
no tak nejak,jiste asi tu jednicku jen na rozjezd ale nekdy tam preci jen clovek radeji vrazi jednotku nez dvojku (kdyz tedy auto zkoro stoji).Jak jsem rekl,Astra nebyla s razenim uz od vyroby ok....Ted jsem mel na tyden pujcenou Fabii komby a ze to auto dost lidi hani,tak razeni je opravdova lahutka,kratke a neuveritelne presne,ani nevite jak krasne to tam lita :D

Napsal: 16 bře 2006, 09:58
od Princ William
to vim jak to tam funguje. fabcu ma muj deda a razeni je fakt prochazka ruzovim sadem. :lol: :lol: ted me tady tazdej zabije co jsem to tady napsal :twisted: :twisted:

Napsal: 16 bře 2006, 10:02
od Vojta
nezabije, je pravda že jak najedeš na astře víc jak 200tis tak už se skoro nedá řadit, taky sou dva druhy převodovek, jedna má zpátečku dopředu a jedna dozadu, řek bych že ta co ji má dopředu je přesnější, jinak pokud chcete řadit jako v novym autě tak si vyměňte ty plastový klouby

Napsal: 16 bře 2006, 10:04
od Princ William
klubo píše:nezabije, je pravda že jak najedeš na astře víc jak 200tis tak už se skoro nedá řadit, taky sou dva druhy převodovek, jedna má zpátečku dopředu a jedna dozadu, řek bych že ta co ji má dopředu je přesnější, jinak pokud chcete řadit jako v novym autě tak si vyměňte ty plastový klouby
to jsou astry ktery maj razeni se zpateckou dozadu :?:

Napsal: 16 bře 2006, 10:06
od Vojta
jarda píše:
klubo píše:nezabije, je pravda že jak najedeš na astře víc jak 200tis tak už se skoro nedá řadit, taky sou dva druhy převodovek, jedna má zpátečku dopředu a jedna dozadu, řek bych že ta co ji má dopředu je přesnější, jinak pokud chcete řadit jako v novym autě tak si vyměňte ty plastový klouby
to jsou astry ktery maj razeni se zpateckou dozadu :?:
jo, jednu má kámoš, dovoz z srn, 2.0di, 3dv, rv 99

Napsal: 16 bře 2006, 10:08
od Princ William
ja mam taky dovoz z D a mam razeni se zpateckou dopredu. mam 1.8 a 2/2000

Napsal: 16 bře 2006, 10:15
od pepek
4 klubo:
uz len zistit ja sa menia tie umele hmoty v razeni :lol:

Napsal: 16 bře 2006, 10:33
od Vojta
pepek píše:4 klubo:
uz len zistit ja sa menia tie umele hmoty v razeni :lol:
no asi tak že je koupíš, rozděláš to a vyměníš :-) já to vykloktaný nemam takže to zatim neřešim

Napsal: 16 bře 2006, 11:11
od Luky
klubo píše:
pepek píše:ja mam big problem s radenim 1. a niekedy 2. ked idem viac ako 10km/h. Ako keby tam bola nejaka poistka prodi radeniu relkych prevodov pri velkych rychlostiach.
to teda čumim jak umim, jednička se řadí přece když stojíš a ne když jedeš!? chtěl bych vidět auto u kterýho bys v 10km/h zařadil v pohodě jedničku
No ja teda nevim, ale asi nejezdis moc casto odpoledne po magistrale. To by si chudak dvojka, a hlavne spojka, vytrpela. I kdyz ten tvuj dyzlak by to zkous.
Kazdopadne 10 km/h a radit jedna neni problem, teda s meziplynem...

Napsal: 16 bře 2006, 11:17
od pepek
klubo píše:
pepek píše:4 klubo:
uz len zistit ja sa menia tie umele hmoty v razeni :lol:
no asi tak že je koupíš, rozděláš to a vyměníš :-) já to vykloktaný nemam takže to zatim neřešim
V opli mi povedali (naši kamarati, meniči nahradnych dielov a nie opravari... :roll: ), že sa to da meiť len cele a že to stoji tak 12tis. SK (9tis. kaček)

Napsal: 16 bře 2006, 11:50
od Vojta
Luky píše:
klubo píše:
pepek píše:ja mam big problem s radenim 1. a niekedy 2. ked idem viac ako 10km/h. Ako keby tam bola nejaka poistka prodi radeniu relkych prevodov pri velkych rychlostiach.
to teda čumim jak umim, jednička se řadí přece když stojíš a ne když jedeš!? chtěl bych vidět auto u kterýho bys v 10km/h zařadil v pohodě jedničku
No ja teda nevim, ale asi nejezdis moc casto odpoledne po magistrale. To by si chudak dvojka, a hlavne spojka, vytrpela. I kdyz ten tvuj dyzlak by to zkous.
Kazdopadne 10 km/h a radit jedna neni problem, teda s meziplynem...
to sou zázraky na tom světě...je pravda že u dieslu je 1 pouze na rozjezd, jak už se aspoň trochu hejbeš tak za dvě, benzín by fakt asi chcíp :wink: jinak si představte že mam asi něco s ruční brzdou bo když jedu 90 a zatáhnu jí tak ne a ne zastavit...mrcha