Stránka 3 z 34

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 19 bře 2010, 10:23
od langdon2
Na Astre G je udaj o stave km ulozeny iba v tachometri.....Ked das druhe budiky, tak tam bude stav z toho auta, z kadial pochadzali. Preco to tak je? Sa pytaj vyvojarov v Opli.

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 19 bře 2010, 10:33
od Nosound89
aha OK rozumím thx :wink:

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 19 bře 2010, 18:40
od Mojmec11
Chlapi prosím nepište sem žádné kdo co kde,ale jen věci týkající se názvu tématu.Neplette sem Tech II či co to je.Asi kua když ho nemám tak nevím jak funguje a nevím co proti tomu nefunguje na OP-COMu.Sem myslel,že se tady něco dozvím a ne že budu číst 3 strany celkem o ničem.
Už tady máme 2x dotaz na upravu servisní hlášky,a pořád žádná odpověd.

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 19 bře 2010, 18:54
od Okura
Pokud chceš změnit servisní interval
Spojíš se s budíky "přístroje" dáš programinng a zvolíše servisní interval.
zde se mužeš zvolit počet dní a počet ujetých km. pak vzolíš reset. Po uspěšném zapsání se napíše programming succes.

Ono opcom je dobrej na zakládní vyčtení chyb a live dat, popřípadně test akčních členů ale co týče "párování jednotek" immo atd.. je to hodně o štestí.
Chtěl sem resetovat budíky z corsy c, vložil sem správný pin a psalo mi to vždy reset failet!, až snad napotřetí se to podařilo.
Podobně i párování jednotek Delco atd...

Ale je to zaležitost ladění chyb v softu, ale origu techuII se nic nevyrovná :D

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 19 bře 2010, 19:03
od Mojmec11
Jako mě je jasné,že OPCOM neumí všecko,ale za ty peníze to pro moji potřebu stačí.Má ho hlavně proto,pokud se mi rozsvítí nějaká kontrolka abych zhruba věděl o co go a co půjde vyřešil sám a nemusel kvůli každé prkotině shánět a platit servis.A taky vyblikávání kodu mi moc nejde. :mrgreen: Morseovka není můj kobyl.
Jo a dá se alespon zjistit u stavu km,jestli byl někdy změněn ?

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 19 bře 2010, 19:17
od Trdlo
Last OT, prostě musím....

Langdon: Jdou i TRW, ale origo Techem. :wink:
Nosound: I Octa, včetně OII jde přepsat tak, že to nezjistíš.... Háčko má už stav km i cimmu, proto to nejde tak lehce přepsat, ale u géčka je to jak psal langdon jen v budíkách, takže lehce změnitelné. Nicméně už jsem viděl několik háček a pár Zafir B, kde byly km na budíkách stočené fest oproti hlášce z cimmu....

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 19 bře 2010, 19:28
od Mojmec11
Se asi debilně zeptám,ale co je to cimmu/o ? Jen abych věděl o čem je řeč. :D

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 19 bře 2010, 19:44
od Fritol
Mojmec : Cimm to je jednotka za volantem (vedou z ní pačky na stěrače a blinkry....

Trdlo: ja dokonce i slyšel že kdyz to někdo neumí stočit a stočí to ze u Haček a Zaf. B nemusí fungovat Klima.. :)) jinak v Hačku se Km ukladaji do Jednotky Motoru a IPC , o Cimmu sem nevědel ze se tam daji taky najít.. :o)

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 19 bře 2010, 22:39
od Trdlo
Cimm je něco jako eeprom. Prostě naprogamovaná paměť. ;)

Km se ukládají se do cimmu na motoru a jedinej způsob jak ho přepsat je ho vyndat, přeprogramovat mimo na stole a vrátit zpět, což se nikomu nevyplatí dělat.
No o klimě nevím, že by nechodila, ale vím že pak stále vyskakuje chyba v komunikaci na budíky. ;)

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 20 bře 2010, 10:35
od Nosound89
OK už jsem našel kde změnit ty servisní intervaly díky :wink:

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 20 bře 2010, 14:37
od Luboš X17DTL
Tak to heblo nezapomeń vzít na sraz a poměníš mi to taky. :mrgreen:

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 20 bře 2010, 20:57
od HerryCZ
Lubos: Az se ti to priste objevi, tak zatocis mazacim cudlem a zapnes klic (nebo tak nejak) a vyresetovano.

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 20 bře 2010, 21:12
od Mojmec11
Je to napsané v návodu k Astře.A ten čudl se jen mačká,je to tlačítko.

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 21 bře 2010, 17:44
od HerryCZ
Mojmec: Ale pochopil jsi co jsem myslel. :lol: :lol:

Re: Diagnostika OP-COM

Napsal: 21 bře 2010, 19:12
od langdon2
Tak som dneska programoval Tempomat na Zafiru B r.v. 2006 Z19DT
V CIM som to nasiel,Cruise Control dal som na ENABLED, packu som nasiel v LIVE datach, ta funguje...Len k spinacom som sa nejako nevedel prepatrat...
Je mozne, ze ten tempomat nejde kvoli tomu, ze neni obsiahnuty spojkovy spinac???