Stránka 3 z 3

Re: Henryho Astřička G 2.0 DTI 16V Y20DTL

Napsal: 09 črc 2010, 11:08
od milosh
Jiny tuzer se na ni vyradi :lol:

Re: Henryho Astřička G 2.0 DTI 16V Y20DTL

Napsal: 09 črc 2010, 11:39
od Shimmeron
A proc si to predal? :?

Re: Henryho Astřička G 2.0 DTI 16V Y20DTL

Napsal: 09 črc 2010, 11:56
od manli2
dostal rozum

Re: Henryho Astřička G 2.0 DTI 16V Y20DTL

Napsal: 09 črc 2010, 17:06
od Shuya
:lol:

Re: Henryho Astřička G 2.0 DTI 16V Y20DTL

Napsal: 22 črc 2010, 22:55
od JimCrossar
Tak já jí koupil. Vady - zapečené kroužky na některém z válců, sportovní filtr místo originálního, nebrzdí pravé zadní kolo, zadní kotouče jsou K.O, přední budou po zimě na výměnu. Obuta na zimáčích, prasklý nárazník, prasklé držáky na světla, prorezlý koncák ve sváru, výfuk bez filtru pevných částic ( nevím zda-li má, nebo nemá být originálně ) nefunkční klima. Byl jsem se ptát na ceny nových nd v originální kvalitě a motor ( těsnění pod hlavu, kroužky, olej, filtry ) a podvozek ( čepy, přední zadní kotouče a desky - větrané sportovní ) a pneumatiky, nové zadní lampy a nechat opravit poťukané boky u karosáře dohromady cca 20 tisíc. Jenom za nádobu na vzduchový filtra a hadici i s filtrem chtějí v gliwicách 1500 kč..

Re: Henryho Astřička G 2.0 DTI 16V Y20DTL

Napsal: 22 črc 2010, 22:59
od Honz@
Hezký...

Na vrakáči věci za pár korun, na Gčko jsou toho mraky...

Re: Henryho Astřička G 2.0 DTI 16V Y20DTL

Napsal: 22 črc 2010, 23:40
od JimCrossar
Tak dobře vem v potaz cenu nových dílů přední kotouče brembo sportovní kus cca 900-1100kč desky cca 700kč zadní rozdíl cca u desek 150 kč u kotoučů taky okolo 150 kč. Po předchozí zkušenosti se seat cordoba 1.9 D sem sháněl nové díly za tu samou cenu nebo dokonce i levnější než starší z vrakáče..

Re: Henryho Astřička G 2.0 DTI 16V Y20DTL

Napsal: 23 črc 2010, 00:59
od Miro
tak ber v potaz to, že SEAT byl v době kdy vyráběly Cordobu LOW-COST značkou koncernu 8) 8) každopadně nevm kam koukaš, ale na OPEL jsou dily levnější než na kdejakej VW

Re: Henryho Astřička G 2.0 DTI 16V Y20DTL

Napsal: 23 črc 2010, 01:19
od JimCrossar
No problém je s tím, že ten chlápek nemá e-shop. Jakožto vyučený automechanik ze školy, která byla stálý odběratel ( školní autoservis ) mám slevu 30% na díly. I na seata se daly sehnat levné díly, za hubičku,ale taky pěkně drahé viz některé prodejny :-D jako autokelly atd. příklad : regulátor brzdného tlaku, čtyř vývod, neoriginál 5 tisíc, originál u toho chlápka 3000 + sleva.. co takhle dvojkové toledo 2.3 5V 110kw. Ceny tak stejné jak na astru bych řekl :)

Re: Henryho Astřička G 2.0 DTI 16V Y20DTL

Napsal: 23 črc 2010, 02:03
od Miro
tak to je snad nejhorší motor co VW udělalo a že jich je dost TDY a tahle 2,3 no prostě VW nebrat

Re: Henryho Astřička G 2.0 DTI 16V Y20DTL

Napsal: 23 črc 2010, 09:07
od Shuya
preco origo dieli? napr brzdy cimmerman alebo ATE sú kvalitné a aj lacn ;) stej ceny sa dá ísť kludne aj na polovicu ;)

Re: Henryho Astřička G 2.0 DTI 16V Y20DTL

Napsal: 23 črc 2010, 09:39
od JimCrossar
Asi jsi špatně pochopil to co jsem napsal, myslej jsem tím v originální kvalitě od jiného výrobce a ne od oplu. Třeba těsnění pod hlavu s jedním "jazýčkem" 650 kč, se dvěma už 1100 kč , tři těsnící kroužky 1300kč ...

Re: Henryho Astřička G 2.0 DTI 16V Y20DTL

Napsal: 22 pro 2010, 14:41
od sirhenrik
Vidim ze sis to pekne prohlidnul to ja jsem nemel sanci takhle prohlidnout protoze bez prachu a bez znamych nic nevyresim......jinak poslal jsem ti MSG