Napsal: 21 zář 2006, 13:25
Jj kdyz je to studeny a vsechen olej stece dolu, tak mam vzdy po vymene kousek nad rysku (asi 0.5cm)a rek bych ze stojim na rovine. Kdyz to spadlo nekam mezi rysky tak sem raci ten pulitrik dolil.
Forum pro majitele vozů Opel Astra G a Zafira A
https://www.astra-g.cz:443/forum/
Jo tak se to ma delat, jenze kdo ma cekat az to steceZigi píše:Diky kluci,jinak ja merim olej tak,ze po zahratem motoru na provozni teplotu necham olej stect cca 30min a pak to zmerim
A co je to za typ, to prvni co tam davali byl bosch VP44, ale co tam je ted po te modifikaci?Vojta píše:to nový čerpadlo se snad dává od modelovýho roku 2003 tzn po dovolených 2002 = cca od 8/2002, to nový čerpadlo dali i do 2.0dti
jo to nevim ale ty starý měli označení PSG 5 a ty nový PSG 16Marky píše:A co je to za typ, to prvni co tam davali byl bosch VP44, ale co tam je ted po te modifikaci?Vojta píše:to nový čerpadlo se snad dává od modelovýho roku 2003 tzn po dovolených 2002 = cca od 8/2002, to nový čerpadlo dali i do 2.0dti
Tak to cerpadlo bude asi mechanicky uplne stejne jen to vypada na rozdil v umisteni ridicich jednotek.Vojta píše:jo to nevim ale ty starý měli označení PSG 5 a ty nový PSG 16
udajně se dá sehnat nový za 20000+dphMarky píše:Tak to cerpadlo bude asi mechanicky uplne stejne jen to vypada na rozdil v umisteni ridicich jednotek.Vojta píše:jo to nevim ale ty starý měli označení PSG 5 a ty nový PSG 16
http://aa.bosch.cz/download/formule/for ... 004_01.pdf
Potvrzuji Tvoje tvrzeni PSG 5 je pred modernizaci a PSG 16 po modernizaci strana 14-17 http://aa.bosch.cz/download/formule/formule_2004_01.pdf
PS: za kolik se da tak odhadem sehnat nejlevneji toto cerpadlo? Nove je kolem 80t coz je pekny mazec, ale jiste existuje i jine moznosti pripadne repase.
Porad je to jeste mazec, ale proti normalni cene uz to jde. Trochu jsem si zagoogloval a jeden "chytry" manik z tipcar.cz me prave s tim cerpadlem vystrasil. Evidentne byl na tyto motory (cerpadla) vysezeny, ale jak to tak byva dusicka se nahlodala a tak jsem ted trochu nesvuj.Vojta píše:udajně se dá sehnat nový za 20000+dph
Omluvam se, ze se rozepisuji ve spatne sekci, ale jen kratce navazi na svuj predchozi prispevek, abych to za sebe ukoncil.Marky píše:Kdyz razantne slapnu na plyn, tak cca kolem 1500-1800 otacek se zmeni zvuk na vyraznejsi klapavy a pri zvysovani nebo snizovani to prestane nebo zanikne.
To je zajimavy ... ja teda tankuju vetsinou na benzine coz by melo byt relativne slusny. Zadny papoil a podobne neberu. Obcas vemu na OMV, Shell a podobne a rozdilu jsem si nikdy nevsimnul.Marky píše:Tak se mi podarilo odstranit to klepani motoru a nebudete tomu verit stocilo natankovat naftu od Shellu. Ted se to jiz za studeneho motoru neprojevuje a motor je dokonce celkove tissi. Preventivne jsem si jeste koupil aditivum do nafty od firmy Vif, protoze jsem o tom cetl a slysel pozitivni reference.