Stránka 3 z 3
Re: Dekarbonizace motoru vodou - pokec
Napsal: 17 pro 2009, 17:22
od HonzP
spermin: to u nafty nepomůže. Kdyby to byl benzín, odpojím svíčku, ale nafta samozápalem chytne. Leda odpojit přívod nafty, ale pak mám obavy, že to při aplikaci vody uchlastám (běh jen na tři válce)
Ale je to zajímavej námět, asi zajdu do spřátelenýho servisu na radu. Protože rozdíl by pak byl vidět i po jednom rozebrání, tudíž by se dalo říct průkaznej..
Re: Dekarbonizace motoru vodou - pokec
Napsal: 20 pro 2009, 18:46
od spermin
přece, když vyndáš žhavič, popř vstříky bude chybět ve válci tlak, podmínka k zapálení směsi, a bez vstříku už tam nepujde nic

Re: Dekarbonizace motoru vodou - pokec
Napsal: 21 pro 2009, 13:01
od HonzP
Spermin: no jo, ale to bude veškerej bordel lítat všude okolo????? Nebo se ten vstřik dá nějak zaslepit?
Re: Dekarbonizace motoru vodou - pokec
Napsal: 22 pro 2009, 11:18
od spermin
na naftu nejsem odborník, ale určitě pujde nějak vypnout nebo zaslepit, snad někdo poradí.
popř, dej ten vtřikovač do nějakého kýblu.
Re: Dekarbonizace motoru vodou - pokec
Napsal: 17 bře 2011, 09:58
od Boči
Jak to dopadlo ?

Re: Dekarbonizace motoru vodou - pokec
Napsal: 17 bře 2011, 10:03
od HonzP
Boči: bohužel prachbídně. Táta, jak je v hodně věcech laxní, tak auti najednou odvezl na šroťák a bylo po ptákách.
A to už jsem měl domluvené měření emisí gratis

.
Možná by se to dalo prubnout na nějakém motoru ze sekačky třeba

.
Průběžně na to myslím, ale nějak teď není čas..
Honza
Re: Dekarbonizace motoru vodou - pokec
Napsal: 12 čer 2011, 14:25
od Lojzek
čau, za měsíc mi končí technická na kadetovi ( motor 16SH ). Teď jak čtu tak určitě skusím stříknout vodu do sání co to udělá. Těžko ale sundám hlavu a nafotím před a potom, to bych musel mít jinačí dílničku než ta moje stodola se senem ....
Re: Dekarbonizace motoru vodou - pokec
Napsal: 12 čer 2011, 14:41
od jaraK
Mě to přijde jako blbost.
Re: Dekarbonizace motoru vodou - pokec
Napsal: 24 říj 2011, 19:44
od lukin66
tak ja myslím že to není blbost na fáčku bylo těsnění prasklé a prosakovala voda do válce a když se sundala hlava tak válec na kterém bylo tesnění poškozené byl píst jak z fabryky čístý bez jakýchkoliv mastnot nebo karbonu to samé platilo i o ventilech byly vyčištěné jako by nikdy nebyly v motoru vše naprosto čísté jako nové a ostatní písty a ventily ůplně zamarasené karbonem.takže něco na tom bude
