Stránka 3 z 10

Napsal: 07 zář 2006, 11:29
od AstraDTI
Urcite z marketingovejch duvodu. Chlapci dycky delaj pruzkum trhu a zjistej co se prodava a co ne. Cabro si lidi koupej kvuli stahovaci strese a ne kvuli motoru.

Napsal: 07 zář 2006, 11:33
od Princ William
AstraDTI píše:Urcite z marketingovejch duvodu. Chlapci dycky delaj pruzkum trhu a zjistej co se prodava a co ne. Cabro si lidi koupej kvuli stahovaci strese a ne kvuli motoru.
to je fakt za platenka ma sve kouzlo a nezalezi na motoru (i kdyz ja bych vzal jinej motor treba na ukor vetsimu poctu km :arrow: muj nazor nebot nemam rad kdyz nekoho predjizdim hodinu i kdyz 1,6 uz jede slusne)

Napsal: 07 zář 2006, 11:34
od Certik
Rek bych ze 1.6 16V bohate staci :) ...tak coupe se delalo i jako ropak :) a to bych rek ze je to horsi :)

Napsal: 07 zář 2006, 11:36
od Princ William
Certik píše:Rek bych ze 1.6 16V bohate staci :) ...tak coupe se delalo i jako ropak :) a to bych rek ze je to horsi :)
to jo ale nevim jestli do toho nedavali jenom 2,2dti (125PS)

Napsal: 07 zář 2006, 11:46
od AstraDTI
Jj do coupe se davala jenom 2.2DTI.

Napsal: 07 zář 2006, 11:51
od Princ William
AstraDTI píše:Jj do coupe se davala jenom 2.2DTI.
coz je celkem dobrej motor co se tyka vykonu :!:

Napsal: 07 zář 2006, 12:08
od Certik
No ale ten zvuk ze :lol:

Napsal: 07 zář 2006, 12:14
od AstraDTI
Kdyz se zahreje tak uz zni celkem kultivovane. Kazdopadne je to opet marketingovej tah. Nizka spotreba a mohutny zatah odpovidajici mnohem silnejsimu benzinovemu motoru.

Napsal: 07 zář 2006, 12:23
od Princ William
Certik píše:No ale ten zvuk ze :lol:
ja proti nafte az tak nic nemam az na to ze opel ma porad spolehlivejsi benzin nez naftu. zvuk chrochtaka me nevadi obzvlast pekne v garazi je dost cool jak si to pekne chrochta zastudena. teplej uz je tissi. ale jedina nevyhoda je ze se delsi dobu zahriva a ja mam dalnici tak 2 km a to by mu treba v zime nemuselo delat dobre :arrow: proto mam benzin a na najezdu na dalnici ho mam uz zahratej :arrow: a muzu to vosolit

Napsal: 07 zář 2006, 12:31
od AstraDTI
Ja mam dalnici taky asi 2km a neni problem - sice je to furt studeny, ale i na pul plynu se na 130 (asi pri 2500ot.) dostanu okamzite. Jinak benzin je holt jednodusi a tim padem taky spolehlivejsi nez jakejkoliv naftovej turbomotor. Ja si ale zatim na poruchovost stezovat nemuzu ... tuk,tuk,tuk

Napsal: 07 zář 2006, 12:34
od Princ William
AstraDTI píše:Ja mam dalnici taky asi 2km a neni problem - sice je to furt studeny, ale i na pul plynu se na 130 (asi pri 2500ot.) dostanu okamzite. Jinak benzin je holt jednodusi a tim padem taky spolehlivejsi nez jakejkoliv naftovej turbomotor. Ja si ale zatim na poruchovost stezovat nemuzu ... tuk,tuk,tuk
zasezi jak se take k tomu motoru chovas. jenze ja kdyz vlitnu na dalnici tak na 130 nezustanu :cry: jezdim tak 140-150 i kdyz bych to tu nemel psat :!: v zime nejedu ani tech 130 :!:

Napsal: 07 zář 2006, 12:40
od AstraDTI
Ja si motor sakra setrim. Nez se poradne prohreje tak maximalne 1/2 plynu a do 3000ot. Jako pri zabehu. I tech 150km/h se furt vejde do 3000ot. a pul plynu taky bohate staci :)

Napsal: 07 zář 2006, 12:46
od Princ William
tak to jo. jenze ty mas 2.2dti a co jsem mel prachy (a rocnik kterej jsem vybiral) tak bych koupil tak 2.0dti (ostatni dyzl-motory jsou lenosi - nechci se nekoho dotknout :!: , kdyz mu to staci tak neni co resit). a to bys tam asi ty 3000 nemel. ja tam mam pri tech 150 tak okolo 4000.

Napsal: 07 zář 2006, 14:19
od mpsdesign
AstraDTI píše:Ja si motor sakra setrim. Nez se poradne prohreje tak maximalne 1/2 plynu a do 3000ot. Jako pri zabehu. I tech 150km/h se furt vejde do 3000ot. a pul plynu taky bohate staci :)
Tak to jsem na tom stejně. Jsem spokojen 100 koní má rádoby nabušená fábie. Jezdm do 130 spotřeba do 6l co víc si přát.

Napsal: 08 zář 2006, 00:51
od kulda
........... 8) ...........dobrá, tak :oops: :wink: