Stránka 3 z 6

Napsal: 19 říj 2007, 08:14
od Dragon
kulda píše:Ale dobrá dobrá. Nechci su tu s kýmkoli hádat. Tak sem to nechtěl nechat zajít :oops: Asi tu u nás máme "vydělávající" firmu Opel, baterka mě zklamala v té nejnevhodnější době, dojezdy musím zrušit a prvděpodobně jsem prodělal 500 :wink:
Co víc si můžu přát.
Tak cus
Já jsem zjistil z určitých zdrojů, že baterie, které Opel prodává v akci jsou kusy, co několik let leželi ve skladu, takže to jsou většinou staré nepoužité baterie. A nedělám si iluze, že někdo z Opla pravidelně chodí a měří a dobíjí baterie, které jim leží ve skladu. Takže jsem si rozmyslel, koupi baterie u nich. Ostatní ať s touhle informací naloží jak chtějí, ale já si u nich baterii kupovat nebudu.
Čau Petr

Napsal: 19 říj 2007, 15:02
od spermin
baterie má v čiselném kódu datum výroby. Bez tohoto nekupovat :!: :!:

Napsal: 06 srp 2008, 07:12
od světabratr
onko píše:pridam sa - tiez mi "klakla" bateria
nameral som odber pri vypnutom zapalovani, a zatvorených dverach 170mA.
Zistil som ze ak odpojim poistku c.28-osvetlenie interieru odber klesne na nejakých 10-20mA.
Ziarovky, spínace dveri sú OK.
Zistil som ze tato poistka isti aj nejake rele/po zasunuti postky cvaka/, ktore v el. scheme ani nie je popísane.
Pozeral som aj el. schemu a na nic som neprisiel.
Napadlo ma vsak ci to nema nejaký súvis s centralom, multimetrom a tým automatickým zhasinaním osvetlenia interieru.
Nemate s tým prosim Vas niekto skusenosti, alebo je to normalne/ten odber/ a mam sa na to vykaslat. :x



Ahoj,mám úplně stejný problém jako Onko, ale ten odběr klesne ještě při odpojení pojistky č.22.Když odpojím č.28 tak odběr klesne cvakne v tom relé připojím pojistku odběr stoupne,ale když odpojím č.22 odběr klesne v relé cvakne po pripojení pojistky odběr nestoupne, když rosvítím interiér v relé cvakne a odběr stoupne a je vyšší stále.
Jaké máš rádio.Já mám VDO2304 a stále mě zlobí a nepíše na ext. displeji, tak mám podezření že problém je s ním spojený.

Napsal: 04 led 2009, 11:56
od Hanzzz
Nechci zakládat nové téma, tak to hážu sem..

Astra stála 3 týdny na parkovišti (jezdil jsem tedka Hondou Civic), chtěl jsem nastartovat a nic, baterka je vycuclá, tak jsem to dneska hodil na nabíječku, byla nabitá jen z 1/8y a to už toho starýho diesela neroztočí (1.7TD).

Stejnak se mi zdá, že tu baterku mam nějakou už špatnou, v letě jsem měl puštěný rádio necelý dvě hodiny (mam tam origo CAR300), čistil jsem takovou pěnou ve spreji potrubí od větrání, pak jsem pustil asi na 3min větráky, no a už jsem nenastartoval.

Nebo jsem pomocí takovýho malýho kommpresorku, co se strčí do auta místo zapalovače dofouknul pneu u 2 jízdních kol a pak jsem musel startovat přes kabely.

To ta baterka musí vydržet daleko víc ne? To přece není možný, teda to stání na 3 týdny to se nedivim, ale chvilku puštěným větráním nebo kompresorkem, to je blbost, aby se to takhle vybilo, nebo ne?

Napsal: 04 led 2009, 12:02
od manli2
co to je za baterku?

Napsal: 04 led 2009, 12:08
od Trdlo
To už bohužel dosloužila, no. Jak je stará?

Napsal: 04 led 2009, 15:03
od Hanzzz
No ta baterka je Delphi, ale jak je stará to nevim, ale nějakej ten pátek už tam bude :) No tak asi hold dosloužila. Ale ještě jí nabíjim, myslim, že ještě chvilku sloužit bude a když ne, tak bude nová no :)
Obrázek

Napsal: 04 led 2009, 16:25
od Trdlo
Oživuj ji a fungovat bude, pokud parkuješ v garáži, tak každou noc napíchnout na udržovák, ale jestli stojíš venku tak v těhle mrazech bude dělat víc problémů, jak užitku, chce to novou...
Btw: na baterii máš štítek s rokem výroby.

Napsal: 04 led 2009, 17:28
od Hanzzz
No právě že stojim venku na parkovišti, garáž nemám, S Astrou jezdim většinou jen o víkendech, pač ve všední dny jsem v Ostravě na VŠB, to týdení stání to vždycky vydrželo, jen přes vánoční svátky, jsem s ní nejezdil 3 týdny a už nenastartovala.

Až budu baterku davat zpátky do auta, tak se schvalně podívám na ten štítek s rokem výroby :)

Napsal: 04 led 2009, 17:59
od APiK
Hanzzz: Jezdíš spíše krátké cesty?

Napsal: 04 led 2009, 19:11
od green
Hanzzz píše:No právě že stojim venku na parkovišti, garáž nemám, S Astrou jezdim většinou jen o víkendech, pač ve všední dny jsem v Ostravě na VŠB, to týdení stání to vždycky vydrželo, jen přes vánoční svátky, jsem s ní nejezdil 3 týdny a už nenastartovala.

Až budu baterku davat zpátky do auta, tak se schvalně podívám na ten štítek s rokem výroby :)
Já to mám stejně, přes týden lítám se služebákem a Oplíkem jen o víkendech a ještě ne o všech... Nejdýl stál na mraze dva týdny, naskočil napoprvé, sice se mu moc nechtělo, ale baterku tam mám novou od loňskýho léta...

Napsal: 04 led 2009, 20:17
od Hanzzz
APiK píše:Hanzzz: Jezdíš spíše krátké cesty?
No tak nějak obojí, ale některý dny lítám jenom po městě, a to startuju furt.Popojíždim nějakých 5km, pak zas hodku stojim a zas někam jedu...

Napsal: 04 led 2009, 20:25
od Hanzzz
green: nj, ale tak ty to máš benzína, s tim se startuje líp než s dieselem. Ikdyž ja po týdnu stání jsem taky vždy startoval napoprví, první vteřiny to spíš vypadalo, jako by se mě auto ptalo, jestli to myslim vážně, že chci nastartovat a pak motor naskočil(prostě o něco delší prodleva než když jezdim každý den)

baterka

Napsal: 04 led 2009, 21:16
od Karl
Mám takovej problém...bloklo se mi autorádio na Zafiře a na nic nereaguje, nedá se zapnout, ale přitom zůstal rozsvícený display a ovladače na volantu...no a po týdnu na mrazech je baterie vybitá. Netušíte co s tím ? Dá se to autorádio odpojit třeba vyhozením pojistky ?

Re: baterka

Napsal: 04 led 2009, 21:35
od spermin
Karl píše:Mám takovej problém...bloklo se mi autorádio na Zafiře a na nic nereaguje, nedá se zapnout, ale přitom zůstal rozsvícený display a ovladače na volantu...no a po týdnu na mrazech je baterie vybitá. Netušíte co s tím ? Dá se to autorádio odpojit třeba vyhozením pojistky ?
Rádio vyndat.

Orientace baterie 12,6V dobrá 12,4V vhodné nabít, miň jak 12,4V IHNED NABÍT