Stránka 3 z 6
Napsal: 19 říj 2007, 08:14
od Dragon
kulda píše:Ale dobrá dobrá. Nechci su tu s kýmkoli hádat. Tak sem to nechtěl nechat zajít

Asi tu u nás máme "vydělávající" firmu Opel, baterka mě zklamala v té nejnevhodnější době, dojezdy musím zrušit a prvděpodobně jsem prodělal 500
Co víc si můžu přát.
Tak cus
Já jsem zjistil z určitých zdrojů, že baterie, které Opel prodává v akci jsou kusy, co několik let leželi ve skladu, takže to jsou většinou staré nepoužité baterie. A nedělám si iluze, že někdo z Opla pravidelně chodí a měří a dobíjí baterie, které jim leží ve skladu. Takže jsem si rozmyslel, koupi baterie u nich. Ostatní ať s touhle informací naloží jak chtějí, ale já si u nich baterii kupovat nebudu.
Čau Petr
Napsal: 19 říj 2007, 15:02
od spermin
baterie má v čiselném kódu datum výroby. Bez tohoto nekupovat

Napsal: 06 srp 2008, 07:12
od světabratr
onko píše:pridam sa - tiez mi "klakla" bateria
nameral som odber pri vypnutom zapalovani, a zatvorených dverach 170mA.
Zistil som ze ak odpojim poistku c.28-osvetlenie interieru odber klesne na nejakých 10-20mA.
Ziarovky, spínace dveri sú OK.
Zistil som ze tato poistka isti aj nejake rele/po zasunuti postky cvaka/, ktore v el. scheme ani nie je popísane.
Pozeral som aj el. schemu a na nic som neprisiel.
Napadlo ma vsak ci to nema nejaký súvis s centralom, multimetrom a tým automatickým zhasinaním osvetlenia interieru.
Nemate s tým prosim Vas niekto skusenosti, alebo je to normalne/ten odber/ a mam sa na to vykaslat.

Ahoj,mám úplně stejný problém jako Onko, ale ten odběr klesne ještě při odpojení pojistky č.22.Když odpojím č.28 tak odběr klesne cvakne v tom relé připojím pojistku odběr stoupne,ale když odpojím č.22 odběr klesne v relé cvakne po pripojení pojistky odběr nestoupne, když rosvítím interiér v relé cvakne a odběr stoupne a je vyšší stále.
Jaké máš rádio.Já mám VDO2304 a stále mě zlobí a nepíše na ext. displeji, tak mám podezření že problém je s ním spojený.
Napsal: 04 led 2009, 11:56
od Hanzzz
Nechci zakládat nové téma, tak to hážu sem..
Astra stála 3 týdny na parkovišti (jezdil jsem tedka Hondou Civic), chtěl jsem nastartovat a nic, baterka je vycuclá, tak jsem to dneska hodil na nabíječku, byla nabitá jen z 1/8y a to už toho starýho diesela neroztočí (1.7TD).
Stejnak se mi zdá, že tu baterku mam nějakou už špatnou, v letě jsem měl puštěný rádio necelý dvě hodiny (mam tam origo CAR300), čistil jsem takovou pěnou ve spreji potrubí od větrání, pak jsem pustil asi na 3min větráky, no a už jsem nenastartoval.
Nebo jsem pomocí takovýho malýho kommpresorku, co se strčí do auta místo zapalovače dofouknul pneu u 2 jízdních kol a pak jsem musel startovat přes kabely.
To ta baterka musí vydržet daleko víc ne? To přece není možný, teda to stání na 3 týdny to se nedivim, ale chvilku puštěným větráním nebo kompresorkem, to je blbost, aby se to takhle vybilo, nebo ne?
Napsal: 04 led 2009, 12:02
od manli2
co to je za baterku?
Napsal: 04 led 2009, 12:08
od Trdlo
To už bohužel dosloužila, no. Jak je stará?
Napsal: 04 led 2009, 15:03
od Hanzzz
No ta baterka je Delphi, ale jak je stará to nevim, ale nějakej ten pátek už tam bude

No tak asi hold dosloužila. Ale ještě jí nabíjim, myslim, že ještě chvilku sloužit bude a když ne, tak bude nová no

Napsal: 04 led 2009, 16:25
od Trdlo
Oživuj ji a fungovat bude, pokud parkuješ v garáži, tak každou noc napíchnout na udržovák, ale jestli stojíš venku tak v těhle mrazech bude dělat víc problémů, jak užitku, chce to novou...
Btw: na baterii máš štítek s rokem výroby.
Napsal: 04 led 2009, 17:28
od Hanzzz
No právě že stojim venku na parkovišti, garáž nemám, S Astrou jezdim většinou jen o víkendech, pač ve všední dny jsem v Ostravě na VŠB, to týdení stání to vždycky vydrželo, jen přes vánoční svátky, jsem s ní nejezdil 3 týdny a už nenastartovala.
Až budu baterku davat zpátky do auta, tak se schvalně podívám na ten štítek s rokem výroby

Napsal: 04 led 2009, 17:59
od APiK
Hanzzz: Jezdíš spíše krátké cesty?
Napsal: 04 led 2009, 19:11
od green
Hanzzz píše:No právě že stojim venku na parkovišti, garáž nemám, S Astrou jezdim většinou jen o víkendech, pač ve všední dny jsem v Ostravě na VŠB, to týdení stání to vždycky vydrželo, jen přes vánoční svátky, jsem s ní nejezdil 3 týdny a už nenastartovala.
Až budu baterku davat zpátky do auta, tak se schvalně podívám na ten štítek s rokem výroby

Já to mám stejně, přes týden lítám se služebákem a Oplíkem jen o víkendech a ještě ne o všech... Nejdýl stál na mraze dva týdny, naskočil napoprvé, sice se mu moc nechtělo, ale baterku tam mám novou od loňskýho léta...
Napsal: 04 led 2009, 20:17
od Hanzzz
APiK píše:Hanzzz: Jezdíš spíše krátké cesty?
No tak nějak obojí, ale některý dny lítám jenom po městě, a to startuju furt.Popojíždim nějakých 5km, pak zas hodku stojim a zas někam jedu...
Napsal: 04 led 2009, 20:25
od Hanzzz
green: nj, ale tak ty to máš benzína, s tim se startuje líp než s dieselem. Ikdyž ja po týdnu stání jsem taky vždy startoval napoprví, první vteřiny to spíš vypadalo, jako by se mě auto ptalo, jestli to myslim vážně, že chci nastartovat a pak motor naskočil(prostě o něco delší prodleva než když jezdim každý den)
baterka
Napsal: 04 led 2009, 21:16
od Karl
Mám takovej problém...bloklo se mi autorádio na Zafiře a na nic nereaguje, nedá se zapnout, ale přitom zůstal rozsvícený display a ovladače na volantu...no a po týdnu na mrazech je baterie vybitá. Netušíte co s tím ? Dá se to autorádio odpojit třeba vyhozením pojistky ?
Re: baterka
Napsal: 04 led 2009, 21:35
od spermin
Karl píše:Mám takovej problém...bloklo se mi autorádio na Zafiře a na nic nereaguje, nedá se zapnout, ale přitom zůstal rozsvícený display a ovladače na volantu...no a po týdnu na mrazech je baterie vybitá. Netušíte co s tím ? Dá se to autorádio odpojit třeba vyhozením pojistky ?
Rádio vyndat.
Orientace baterie 12,6V dobrá 12,4V vhodné nabít, miň jak 12,4V IHNED NABÍT