Stránka 3 z 7

zvysenie vykonu

Napsal: 24 dub 2006, 23:07
od max76
tiez ma zaujima tato tema, minule som si trosku cital stranku http://www.greenfilter.sk/main.html kde pisu ze s pouzitim ich filtrov ziskate:
1, zvysenie dychania auta az o 50%
2, zlepsenie filtracie vzduchu o 20%
3, zvysenie vykonu a krutiaceho momentu o 5% atd atd
cize je na tom nieco pravdy alebo ide o reklamny tah inac povedane pomer cena vykon za to nestoj?

co som tak pocital tak na moju astru by ma vysiel filter + impregnacny sprej + cistiaca sada cca do 3 tisic sk co je vcelku dost nie?

Napsal: 24 dub 2006, 23:12
od M&R
Vyrovná se klasickému sportovnímu filtru, dáš ho do stejné krabice, čímž zajistíš, aby nasával odkud má a netahal teplý a zas*aný vzduch. Výkon je těžký popisovat, to je subjektivní dojem, ale má ho kámoš na Vectře a bomba (podle mne). Prostě auto tzv. líp dejchá. Ale pokud nepropaguješ sportovní jízdu, kašli na to. :D

Re: zvysenie vykonu

Napsal: 25 dub 2006, 08:26
od Princ William
max76 píše:t
co som tak pocital tak na moju astru by ma vysiel filter + impregnacny sprej + cistiaca sada cca do 3 tisic sk co je vcelku dost nie?
tak se koukni na prvni stranku. ja mam K&N a mel co vsechno popisujes a cena byla 3200Kc. Jo mam kuzel.

Napsal: 05 kvě 2006, 19:45
od pealss
chtel bych se zeptat kdyz mi pri rozjezdu auto cuka a pri pomale jizde v kolone na 2 stupen co stim nebo cim to muze byt jestli to taky neni tim ze mam zasrany vzduchac . dikec moc

Napsal: 07 črc 2006, 01:16
od wlcak
pealss píše:chtel bych se zeptat kdyz mi pri rozjezdu auto cuka a pri pomale jizde v kolone na 2 stupen co stim nebo cim to muze byt jestli to taky neni tim ze mam zasrany vzduchac . dikec moc
hele mě todle přesně dělalo ve fiatu, takže jsem vyměnil vzducháč (za green do origo boxu) i palivový a olejový filtr a nakonec to byla lambda sonda.. :)

Napsal: 31 črc 2006, 22:00
od milosh
ja mam v nexii uz 3 roky KN sport vlozku, oproti papiraku to JE ROZDIL, neni potreba tolik tocit aby auto jelo, dostane se do motoru vic vzduchu atd... navic, je prakticky neznicicitelny a za cenu 1800kc to je myslim dost dobra investice, ktera motoru pomuze a neco malo vykonu snad prida 8)

Napsal: 31 črc 2006, 22:15
od AstraDTI
No ja sem v tomhle tak trochu skeptik. Videl sem takovej experiment na BMW M3. Zmerili ji nekolikrat v serii a pak namontovali nejaky ladeny sani (nejenom sportovni filtr) a opet nekolikrat provedli mereni. Narust byl statisticky neprokazatelny (takze o rozdilu pocitove pri jizde nemohla byt ani rec). Jako plus bych asi bral tu zivotnost.

Napsal: 31 črc 2006, 22:21
od Vojta
no když normální vložka stojí 250 korun tak nevidim výhodu v životnosti teda

Napsal: 31 črc 2006, 22:23
od AstraDTI
Vojta píše:no když normální vložka stojí 250 korun tak nevidim výhodu v životnosti teda
Sem se snazil najit nejaky pozitivum ... :D

Napsal: 31 črc 2006, 22:29
od Oťas
ghostrider píše:
pealss píše:chtel bych se zeptat kdyz mi pri rozjezdu auto cuka a pri pomale jizde v kolone na 2 stupen co stim nebo cim to muze byt jestli to taky neni tim ze mam zasrany vzduchac . dikec moc
To by ti nejelo ve vysokých otáčkách..... motor by nedejchal

Napsal: 31 črc 2006, 22:35
od Vojta
AstraDTI píše:
Vojta píše:no když normální vložka stojí 250 korun tak nevidim výhodu v životnosti teda
Sem se snazil najit nejaky pozitivum ... :D
kor na dieslu je to velmi úspěšný likvidátor vah vzduchu :wink:

Napsal: 31 črc 2006, 22:40
od AstraDTI
Na diesel by si to snad nikdo nedal ... doufam.

Napsal: 31 črc 2006, 22:41
od manli2
AstraDTI píše:
Vojta píše:no když normální vložka stojí 250 korun tak nevidim výhodu v životnosti teda
Sem se snazil najit nejaky pozitivum ... :D
jj samé pozitiva a sociální jistoty 8)

Napsal: 01 srp 2006, 00:48
od wlcak
Já jsem teda na svým autě nezaznamenal větší výkon se sportovním filtrem (i když je to jen do originálního boxu, nechtělo se mi řešit pak nasávání), ale to bylo u Fiata Bravy 1.4, takže jsem ani nic neočekával. Cenově to možná vyjde na stejno jako kdybyste měnili papírák. K tomu sportovnímu si navíc musíte koupit speciální impregnační olej a kapalinu na čištěni, která stojí další čtyry stovky.. Lepší by snad měli být K&N, co se týká výdrže. :)

Napsal: 01 srp 2006, 09:31
od Vojta
normální filtr se mění po 60tis u benzínu a stojí 250 korun, tendle stojí 1800+400, vydržží ta vložka 500tis km?

je to uplnej nesmysl kterej stejně na výkonu nepřidá ani fň