Re: motor X18XE1 nejede
Napsal: 11 lis 2010, 11:58
Ahojte, v novinách psali, že 11.11.2011 se pose*re všechno, co se pos*at může
. Můj problém je: večer jsem zaparkoval v práci naprosto normálně. Dnes ráno jsem chtěl odjet, strčím klíč do zapalování, otočím do pol. II. počkám až zhasne, co zhasnout má a chci nastartovat. Zůstala svítit kontrolka chlazení a TC a vůbec se nezobrazila (nebo jen velice rychle problikla) oranžová kontrolka diagnostiky motoru. Samozřejmě motor točil, ale nenaskočil, ale okamžitě sepnuli oba větráky a točili i po vytažení klíče. Zastavit je šlo pouze vytažením a opětovným zasunutím pojistky.První co mě napadlo bylo zkontrolovat pojistky. Ty se jeví OK. Potom jsem odpojil na chvíli (10 min) baterku, ale opět nic. Zkontroloval jsem dostupné konektory...a potom šel na autobus.
Je to podobný problém jako výše uvádí Stepi (ale mu to startovalo) a vím, že bez diagnostiky se dál asi nehnu, ale chci se zeptat co všechno musím demontovat, abych se dostal k řj chlazení. Měla by být někde u LP kola. Říkám si, jestli se nedostala do konektoru vlhkost a nedělá to bordel, ale proč svítí TC a nejde nastartovat? Předpokládal jsem, že to natočím a v nouzovém režimu dojedu někde na diagnostiku. Přijde mi divné, že když jsem auto parkoval i po celou dobu jízdy bylo naprosto v pořádku a po 12 h stání najednou svítí TC, chlazení, nejde startovat a bůhví co ještě. Závady mi přijdou spolu nesouvisející. Mám po opravě ŘJ, ujel jsem s ní už asi 2500 km a řekl bych, že auto jezdilo líp než předtím. Své naděje vkládám do konektoru na řj chlazení, ale nevím, nevím...

Je to podobný problém jako výše uvádí Stepi (ale mu to startovalo) a vím, že bez diagnostiky se dál asi nehnu, ale chci se zeptat co všechno musím demontovat, abych se dostal k řj chlazení. Měla by být někde u LP kola. Říkám si, jestli se nedostala do konektoru vlhkost a nedělá to bordel, ale proč svítí TC a nejde nastartovat? Předpokládal jsem, že to natočím a v nouzovém režimu dojedu někde na diagnostiku. Přijde mi divné, že když jsem auto parkoval i po celou dobu jízdy bylo naprosto v pořádku a po 12 h stání najednou svítí TC, chlazení, nejde startovat a bůhví co ještě. Závady mi přijdou spolu nesouvisející. Mám po opravě ŘJ, ujel jsem s ní už asi 2500 km a řekl bych, že auto jezdilo líp než předtím. Své naděje vkládám do konektoru na řj chlazení, ale nevím, nevím...
