Stránka 3 z 6
Napsal: 28 bře 2008, 15:58
od spermin
tak přesně vypadá oprava u špatného lakýry, opraví, nastříkají, ale neprovede kvalitní přípravu, odrezení. odmaštění,
základ a potom venkovní lak. Vím o případu, kdy nastříkal venkovní lak na holý kov, však to 6 měsíců vydrží.
PS poměrně běžná praxe.
Ale po roce HRŮZA
Napsal: 28 bře 2008, 17:17
od NOVON
VOJTA: Já jsem taky neměl na mysli VW ,ale jinou koncernovou značku..

:-)
Napsal: 28 bře 2008, 17:19
od genius0011
Týýý woe to je favorit nééé?
Napsal: 28 bře 2008, 17:28
od NOVON
spermin píše:Taky mi rezne na PZ blatníku, a špatné je, že to zatím neumím opravit. Když jsem to oškrábal, odrezil a natřel základem, Objevily
se v šedém základu rezavé fleky. Následovalo opětovné ošetření a fleky byly o5, po důkladné úvaze jsem přistoupil k tomu, že jsem na lemy
zevnitř nastříkal rezistin, o5 odrezil a natřel. A výsledek znovu koroze (puchýřky vody pod barvou). Takže teď provádím opětovnou
opravu, znovu rezistin, ze spodu lemu natření spoje barvou MOTIP na podvozky (je tu o tom zmínka) zalepení silikonem plastového nýtu
držícího těsnění, mi koroze začíná v jeho úrovni a pokračuje směrem dolů, oškrábaní, odrezení a o5 natření základem, ten den jsem
nikam nejel, takže snad to bude OK, předtím jsem vždy ještě ten den jel a dokonce i v dešti, takže jsem zvědav na výsledek. Až bude
OK hodím postup i s fotodokumentací.
http://www.motipdupli.cz/Article.asp?nA ... nguageID=1
Jedině vyřezat a navařit nový plech..Pokud jsi od Ostravy se ozvi:-)
Napsal: 28 bře 2008, 17:42
od NOVON
genius0011 píše:
Týýý woe to je favorit nééé?
Hm,tak to vypada na nekvalitní opravu po bouračce nebo špatná péče majitele:-).Ošetřovat dutiny chlapi kurňa!!!
Napsal: 28 bře 2008, 18:18
od Vojta
po bouračce to neni
Napsal: 28 bře 2008, 19:20
od NOVON
VOJTA: Do prčic,vždyť všude píšou jaký opel udělal pokrok v antikor. ochraně,i u G-čka a teď už vidím i shnilé prahy:-( Kdo ví,co se ještě ukáže a co mě od koupi definitivně odradí a já budu muset zůstat u Audi...NESNÁŠÍM KOROZI,užil jsem si ji dost na Kadettech a na Efku:-(
Napsal: 28 bře 2008, 19:22
od Vojta
nevim, znám astry 98 a sou bez stop koroze...na mý 2003 taky nic neni
Napsal: 28 bře 2008, 19:43
od Marky
Nebude to barvou, snad kazde bile auto je brzo rezave

. Moje stare 13ti lete eFko s titanovou barvou, ktere ma ted muj kolega je po strance koroze OK, krome jednoho blatniku ktery byl meneny. Pravdou je, ze se na aute delaly pravidelne dutiny a osetroval se spodek, ale to se vyplati i u novych aut pokud to nechce mit clovek na par sezon

.
PS: jinak je to nechutne a smutne neco takoveho videt na astricce

.
Napsal: 28 bře 2008, 20:17
od Leo
každej trouba chce chce co nejlevnější auto, géčko do 100 tis. a pak se diví, že to někde rezne a to platí u každýho auta. Mám rv 99 najeto 180 000 a rez sem neviděl, je pravda, že sem z nejlevnějších nebral, kdyby ste tu nezačli tak bych ani nevěřil, že astra hnije.
Napsal: 28 bře 2008, 20:22
od Vojta
Leo píše:každej trouba chce chce co nejlevnější auto, géčko do 100 tis. a pak se diví, že to někde rezne a to platí u každýho auta. Mám rv 99 najeto 180 000 a rez sem neviděl, je pravda, že sem z nejlevnějších nebral, kdyby ste tu nezačli tak bych ani nevěřil, že astra hnije.
ale o tom to přece neni, myslíš že ten kdo koupil draze tomu nezačne reznout? a ten co levně tak určitě už příští zimu bude blatník skrz? samozřejmě pokud někdo koupí už se rzí a pak se diví tak mu není pomoci
Napsal: 28 bře 2008, 20:57
od genius0011
Leo píše:každej trouba chce chce co nejlevnější auto, géčko do 100 tis. a pak se diví, že to někde rezne a to platí u každýho auta. Mám rv 99 najeto 180 000 a rez sem neviděl, je pravda, že sem z nejlevnějších nebral, kdyby ste tu nezačli tak bych ani nevěřil, že astra hnije.
není to jenom o ceně,ale zřejmě je náš rok výroby
GOOD YEAR

Napsal: 28 bře 2008, 21:19
od AstraMan
Hlavně je to o tom, jak se k automobilu chováš
Když jej budeš pravidelně kontrolovat a opečovávat, tak na oplátku on Ti nebude dělat problémy
TAKŽE JAK JÁ K TOBĚ, TAK TY K MĚ 
Napsal: 28 bře 2008, 22:26
od Leo
jasně, že nejde o to kolik přesně stojí, ale ultra levný kousky sou podezřelý..., extra levnejm autum nevěřim, ale nemusí to bejt podmínka, může se stát, že někdo potřebuje prachy. Nejhorší je koupit auto po bouračce co se rychle načančalo a vypadá jak květinka, o to se můžete starat jak blázni a stejně někdě začne hnit.
Ale jak je tady v česku trend, kilometráž do 100 000 a , že má auto doopravdy 250 000 a je montovaný ze dvou aut to už je vedlejší. Jo a taky to musí bejt dízl, protože ten přece nežere a táhne jako bejk...

a tuzemská výroba taky nejni k zahození, protože díly sou levný přece ne?
Napsal: 28 bře 2008, 23:20
od Frydex
JAK VY K MY, TAK MY K VY 