Stránka 3 z 4
Napsal: 19 črc 2006, 09:52
od Vojta
Zigi píše:Vojta píše:no to sem si oddech, já bych jel tak za 4,5-5l
Tak na tu hodnotu bych se dostal jen z kopce pri brzdeni motorem

no protože jezdíš na špatný palivo
Napsal: 19 črc 2006, 09:55
od AstraDTI
No ja treba jezdim do Francie nebo do Holandska tak za 8l/100. Kdyz jsem tam jednou spechal benzinovym mnohovalcem tak sem stavel skoro na kazdy benzince u dalnice

Na vychod (na slovensko a tak podobne) za 5,5-6l/100.
Napsal: 19 črc 2006, 11:16
od Vojta
jj ale vectra C 2.2dti je levná
Napsal: 19 črc 2006, 11:30
od Mike
AstraDTI píše:Plna nadrz nedela ani 4% hmotnosti. F1 je lehka a ma velkou nadrz. Tam je spotreba a dynamika ovlivnena nesrovnatelne vic! Rozdil v dynamice je v Astre pocitove temer neznatelny.
od zacatku slo o nadsazku, coz nekteri nepochopili a hned se toho chytli...

Napsal: 19 črc 2006, 11:31
od AstraDTI
2.2 DTI v Gecku pude podle me sehnat v cenovce kolem 250-280tisic. Prodavali to celkem za levno - zhruba za cenu fobie RS se dal koupit kombik. Prijde mi ale ze to do astry narvali jenom kvuli Golfum TDI 96kW, protoze ten motor se tam vejde tak akorat, je dost tezkej a chudak Astra bych rek ze s tim ma celkove co delat.
Napsal: 19 črc 2006, 11:37
od Mike
vim, ze to je OT, ale kdyz uz se tu resi ty DTI, tak kdesi sem se docet, ze prej byl nejakej koncept OPC Vectry s 1.9 DTI s biturbem a 215 konikama. asi se nic takovyho neprodava, co?
Napsal: 19 črc 2006, 11:39
od Vojta
vectra C 2002- 2.2 dti se dá sehnat se serviskou zhruba od 270 tis (u jednoho opel dealera mi ji za tudle cenu nabízeli i s roční zárukou, měla najeto 120tis.)
Napsal: 19 črc 2006, 11:40
od AstraDTI
Ne biturbo, ale twinturbo

proto to je takovej zazrak a Opel s timhle motorem vyhledove pocita.
Napsal: 19 črc 2006, 11:41
od Vojta
Mike píše:vim, ze to je OT, ale kdyz uz se tu resi ty DTI, tak kdesi sem se docet, ze prej byl nejakej koncept OPC Vectry s 1.9 DTI s biturbem a 215 konikama. asi se nic takovyho neprodava, co?
bude se to prodávat od příštího roku a bude i v Astře OPC, výkon krásných 155kw

, údajně stejnej zátah od 1000 do 5000 ot.
Napsal: 19 črc 2006, 11:41
od Mike
Zigi píše:To by byla pohodicka,silnej motor a spotreba kolem 7l

no to bych rek...

Napsal: 19 črc 2006, 11:45
od AstraDTI
Biturbo je paralelne a twinturbo v serii. Biturbo se pouziva u velkoobjemovejch motoru, kde by melo jedno turbo obrovskej prumer aby dosahovalo stejneho preplnovani. Tenhle 155kW motor ma 2 zarazeny za sebou a v nizkych otackach a s malo plynu bezi maly, ve strednich otackach obe a ve vysokejch preplnuje jenom to velky. Ve finale to znamena okamzitou odezvu na plyn v jakejchkoliv otackach a ne vice nez sekundovou prodlevu jako mam treba ja.
Napsal: 19 črc 2006, 11:48
od Mike
AstraDTI píše:Biturbo je paralelne a twinturbo v serii. Biturbo se pouziva u velkoobjemovejch motoru, kde by melo jedno turbo obrovskej prumer aby dosahovalo stejneho preplnovani. Tenhle 155kW motor ma 2 zarazeny za sebou a v nizkych otackach a s malo plynu bezi maly, ve strednich otackach obe a ve vysokejch preplnuje jenom to velky. Ve finale to znamena okamzitou odezvu na plyn v jakejchkoliv otackach a ne vice nez sekundovou prodlevu jako mam treba ja.
no asi sem to poplet, bylo to twinturbo

Napsal: 19 črc 2006, 12:27
od Vojta
Zigi píše:Dik,to znamena,ze ten novej motor 1.4TSI je biturbo,jo?
Protoze vim ze ma kompresor a dmychadlo,jedno k nizkym a druhe k vysokym otackam

no když to má jedno turbo a jeden kompresor tak to nebude biturbo

osobně sem zvědavej na corsu OPC 1.6 turbo 132kw

Napsal: 19 črc 2006, 12:30
od AstraDTI
No 1.4TFSI je takovej hybrid - v nizkejch otackach tlaci kompresor (okamzita reakce, zatimco turbo z nizkejch otacek nabiha pekelne dlouho) a ve vyssich preplnuje turbo. Ten Opli diesel vyuziva toho ze male turbo rychlejs reaguje (je tam vlastne misto toho kompresoru co je tu toho TFSI) .
No ja sem zase zvedavej na ten 2.8 turbo ve Vectre OPC.
Napsal: 19 črc 2006, 12:44
od AstraDTI
Na ctyrku asi ne, nejspis ani na trojku ne ... ma to maximum tocaku jen neco prez 200Nm, coz je malo - vykon je posazenej dost nahore. Ale paradni svezeni to asi bude.
Ja se v tech Skoda zkratkach nevyznam .... prome za me klidne HTP
