




tak do toho bych urcite nesel - myslim ze v pripade ze by tato overeni k radarum meli v poradku (coz je VELMI pravdepodobne), urcite by dalsi jednani probihalo v DOST dusne atmosfere... spis se priklanim k myslence otazky OZNACENI/neoznaceni policejniho vozu pouziteho k vykonu, nicmene nekde jsem cetl ze i tady exuistuje nejaky dvoji vyklad vyhlasky(zakona), tusim ze pokud auto STOJI (meri tedy zaparkovane, nikoli v pohybu), tak toto oznaceni staci fakt malinkou cedulkou treba za celnim sklem...ARMAGEDONX píše:Myslím, že by bylo dobré co nejvíce řidičů informovat o možnostech obrany při kontrole a obstrukcích, které sice body nezachrání, ale alespoň zaměstnají úřady. Budu stručný: hlavní zbraní je požadování kalibračního protokolu, který musí policista předložit na místě a to v ORIGINÁLE (event. notářsky ověřená kopie), dále Vám musí ukázat kalibrační známky na těle měřícího zařízení a jeho hlavě (v praxi to znamená Vás naložit, zavézt k radaru, což na např. na dálnici zabere půl hodiny). Pokud něco z toho na místě nemá, je třeba to uvést do protokolu a měření je neplatné (a lze zvážit podání trestního oznámení za zneužití pravomoci event. pokus o podvod). Dále máte právo žádat o dodatečné přezkoumání měřícího zařízení - to bude sice asi v pořádku, ale radar bude na dva týdny vyřazený - když to tak udělají všichni nebude čím měřitPokud Vám připadá příslušník při kontrole pod vlivem alkoholu či nějaké látky a uvedete to do protokolu, měl by se neprodleně odebrat na odběr krve, aby toto podezření vyvrátil. V přestupkovém řízení lze také požadovat dokument o tom, že daný příslušník byl proškolen k obsluze radaru a samozřejmě také notářsky ověřenou kopii jeho OP nebo jiného průkazu, aby byla jistota, že je skutečně tím za koho se vydává.
![]()
![]()
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |