Stránka 3 z 40
Napsal: 21 lis 2007, 11:56
od Lee-one
Potřebuji radu. Přítelkyně má 1,6 Astru a asi 1/2 roku starou baterku 55 Ah. Teď auto 6 dní stálo kvůli sněhu a místu před panelákem a baterie úplně mrtvá. Nerosvítí se ani kontrolky natož zatočit startérem. Myslíte, že je dostačující taková baterie? Dá se nějak vyzkoušet jestli není v čudu alternátor?

Napsal: 21 lis 2007, 12:11
od Princ William
Lee-one píše:Potřebuji radu. Přítelkyně má 1,6 Astru a asi 1/2 roku starou baterku 55 Ah. Teď auto 6 dní stálo kvůli sněhu a místu před panelákem a baterie úplně mrtvá. Nerosvítí se ani kontrolky natož zatočit startérem. Myslíte, že je dostačující taková baterie? Dá se nějak vyzkoušet jestli není v čudu alternátor?

origo je psana 55Ah nekde jsem videl pro tenhle motor i 44Ah ale to bych tam nedaval. ja mam i na svej 1.8 55Ah. Kupoval jsem ji minulej rok v Opelu i s montazi za 1510kc. ted nekdo psal ze je to uz za 1520kc za 55Ah coz je porad dobra cena a prej je to Bosch

Napsal: 21 lis 2007, 12:12
od Salám
Lee-one píše:Potřebuji radu. Přítelkyně má 1,6 Astru a asi 1/2 roku starou baterku 55 Ah. Teď auto 6 dní stálo kvůli sněhu a místu před panelákem a baterie úplně mrtvá. Nerosvítí se ani kontrolky natož zatočit startérem. Myslíte, že je dostačující taková baterie? Dá se nějak vyzkoušet jestli není v čudu alternátor?

No a nenechala něco svítit? (třeba vnitřní osvětlení)
Protože když se nerozsvítí ani kontrolky, tak to se jentak zničehonic nestane. 55Ah je naprosto dostačující
Napsal: 21 lis 2007, 12:13
od Princ William
Salám píše:No a nenechala něco svítit? (třeba vnitřní osvětlení)
nevim jak u vas ale u me to zhasne samo cca po 50 minutach i kdyz je zapnutej vypinac. to same je pri otevrenejch dverich

Napsal: 21 lis 2007, 12:43
od Lee-one
Tohle je taky z Oplu. Měnili ji po bouračce. Bosch to ale není, spíš nějaká neznámá značka. Kamarád říkal že je prý nějaká samodobíjecí, má nějaký kontrolní okno který mění barvu podle stavu a taky nemá žádný otvírací špunty (jak jsem zvyklej na dolití vody). Tak jestli s ní třeba nemáte zkušenosti. Nikde se nesvítilo, vše bylo vypnuto. Jen hodiny

Takže mi připadá 6 dní stání za trochu rychlý vybíjení.
Napsal: 21 lis 2007, 14:12
od Defender
Jaký hodiny

Napsal: 21 lis 2007, 22:10
od spermin
Lee-one píše:Tohle je taky z Oplu. Měnili ji po bouračce. Bosch to ale není, spíš nějaká neznámá značka. Kamarád říkal že je prý nějaká samodobíjecí, má nějaký kontrolní okno který mění barvu podle stavu a taky nemá žádný otvírací špunty (jak jsem zvyklej na dolití vody). Tak jestli s ní třeba nemáte zkušenosti. Nikde se nesvítilo, vše bylo vypnuto. Jen hodiny

Takže mi připadá 6 dní stání za trochu rychlý vybíjení.
zkušenosti jsou, i tyto baterie se musí kontrolovat a dobíjet, někdy oko oslepne, a potom je třeba dolít destilku,
a úplně normálně se dobíjí, pokud by byl šparný alt, měl by řidič ruce jako ruský tankista za II světové
dolívací špunty jsou pod tím štítkem, ale je li na ni záruka, dej ji do servisu. hoď foto.
Napsal: 22 lis 2007, 12:36
od Charlie
Princ William píše:Salám píše:No a nenechala něco svítit? (třeba vnitřní osvětlení)
nevim jak u vas ale u me to zhasne samo cca po 50 minutach i kdyz je zapnutej vypinac. to same je pri otevrenejch dverich

U mě to tak není, jsem zapoměl zapnutej vypínač, protože jsem si myslel že to vevnitř svítí tím zpožďováním a ráno když jsem přišel do auta, tak světlo uvnitř pořád svítilo.
Napsal: 22 lis 2007, 12:38
od Princ William
Charlie píše:U mě to tak není, jsem zapoměl zapnutej vypínač, protože jsem si myslel že to vevnitř svítí tím zpožďováním a ráno když jsem přišel do auta, tak světlo uvnitř pořád svítilo.
a uz jsme zase u toho. nevim jak ty astry delaj

Napsal: 22 lis 2007, 12:39
od Charlie
Asi co kus, to originál

Napsal: 22 lis 2007, 13:11
od Lee-one
Tak jsem to měřil a po nabití davá 14 V a při nastartovaným autě dává 15,6 V. To už je dost ne?

Napsal: 22 lis 2007, 22:10
od spermin
Lee-one píše:Tak jsem to měřil a po nabití davá 14 V a při nastartovaným autě dává 15,6 V. To už je dost ne?

jestli tam máš po nabití vice jak 13 V tak něco není OK. změř baterii v klidu, nebo po jízdě počkej cca 1 hod.
Jinak je to OK.
baterie
Napsal: 24 lis 2007, 18:00
od sepp
Mám dotaz ohledně autobaterie.Měnil jsem baterii po 5 letech v rámci rychlého servisu.U baterie občas zmizelo zelené oko, ale nechal jsem si ji, že ji použiji do jiného auta. Někde jsem tady četl, že přesto, že to je bezúdržbová baterie, tak se dá oddělat vrchní plastové víko, doplnit voda a pak dobít, ale nevím, jak se to víko dá oddělat (jestli byste mi mohl někdo poradit).
P.S. Ke stáří baterie (nově měněné)bych chtěl říct, že baterie byla čerstvě dovezená do servisu a podle kódu z výroby byla 3 týdny stará (v létě to je třeba horší, protože nejdou baterie tak na odbyt),pokud se týče polemiky ohledně kvality těchto baterií, tak je možnost si přečíst asi před 14 dny vyšel ve Světě motorů test baterií a v něm byly originální baterie Opel hodnoceny jako jedny ze třech nejlepších, daleko hůře dopadly i zde na tomto fóru tak vychvalované baterie Bosch(výsledky testu SM 45/2007 strana 34-35).
Napsal: 24 lis 2007, 19:54
od Effe
Tak na to jsem taky zvědavý.Jak se pod ten štítek dostat ?Otvírákem na konzervy?

Napsal: 26 lis 2007, 12:33
od Princ William
jak rikam ja. nejsem vubec zadnym zastancem origo ci neorigo dilu nebot ne vse je nejlepsi ale k jeste k tej origo baterii za ty penize neni co resit jsem s touhle baterii naprosto SPOKOJEN
