Stránka 3 z 3

Napsal: 17 pro 2008, 21:36
od APiK
Máš ampérmetr?

Napsal: 18 pro 2008, 07:23
od new-name
Ráno moudřejší večera
to si řeklo i to "posraný" auto :shock: přijdu, sednu, otočim klíček, kontrolka nebliká, otočim, otočí se motor a chytla :twisted:
můj závěr? no asi zamrzl imobilizér ale pořád mě žerou tři věci...
1) proč byla vycuclá baterka a kdy s tím můžu zase počítat?
2) pokud to byl imobilizér, jak tomu předejít?
3) kdo mi může pomoct nejblíž s diagnostikou kromě manliho?

Napsal: 18 pro 2008, 09:46
od new-name
denny píše:Immobilizer /a hlavně zkontroluj ten klíč.Vytáhni dálk.ovl.a podívej se,jestli v tom zbytku klíče na tebe kouká hranolek zasunutý v drážce/rozměry čipu jsou cca 5x2x10mm.
Jo a na diag.fakt nemusíš je to100proc.immo.Stačí si přečíst návod k obsluze.
Obrázek
jen pro zpestření, předpokládám, že to je ono :lol:

Napsal: 18 pro 2008, 10:36
od APiK
Osobně si myslím, že Ti zdechla baterka. Protože jsi byl zbrklý a narval si tam hned jinou, ŘJ se "trochu zblbla" a pak Ti začala blikat ta kontrloka a nenastartoval jsi. Pak jsi to odpojil, ŘJ se tak resla (viz Frydex), namontoval jsi dobitou baterku a jsi OK. Jen být tebou bych si proměřil ty klidový odběry. Aby se Ti to nestalo podruhý.
Jinak ten čip v klíčku a tvé foto - ANO to je ono. Já jsem si tam pro jistotu kápnul malinkatou kapku vteřinovýho lepidla, abych ho neztratil.

Napsal: 18 pro 2008, 10:41
od new-name
no auto tři dny stálo, to je fakt, neproměřím to, měřák jsem poslední odpálil kdy, jsem ho nastavenej z auta nepřepl a pích na 230V :lol:
plánuju si koupit stejně Ampérmetr do auta, jen maj samý ručičkový a já bych chtěl digitální :twisted:

Jinak mám asi stejnou diagnótu jako jsi psal 8) to víš, první auto co má ŘJ :D a tak, odkojil jsme se na 120 a podobných autech, pořád se učím 8)

udělal jsem si otáčkovou jízdu do Jihlavy aby se to dobylo a zatím je vše Ok, jen mi začala o něco drnkat vrtule topení, ale rádio to přeřve :lol:

Napsal: 18 pro 2008, 10:43
od APiK
new-name píše:no auto tři dny stálo, to je fakt, neproměřím to, měřák jsem poslední odpálil kdy, jsem ho nastavenej z auta nepřepl a pích na 230V :lol:
plánuju si koupit stejně Ampérmetr do auta, jen maj samý ručičkový a já bych chtěl digitální :twisted:
Někdy je lepší ručičkový, ale ten je náchylnější na otřesy, takže pokud do auta tak digitální multimetr 8) .

Napsal: 18 pro 2008, 10:45
od APiK
Jestli 3 dny stálo, tak jsi měl asi už slabou baterku anebo Ti tam opravdu něco tu baterku vycucává. Připomeň mi před Ždírcem - změříme to (vezmu si vercajk).

Napsal: 18 pro 2008, 10:47
od new-name
no stačí přímo Ampármetr 8) myslim že zjara ho pořeším 8)

neboj připomenu se už ze dvou důvodů :?: já tě nemít :idea:

Napsal: 23 pro 2008, 14:41
od majkl323
Já myslím že je to baterkou ,zkus někde kde je prodávají at ti ji vyzkouší a budeš to vědět hned.Stačí když je trochu špatná a už to nejede.To není 120ka.Větrák topení jde rozmontovat,je za přihrádkou u spolujezdce.Mě to bouchalo a když jsem to rozdělal tak jsem tam měl myšku,měla prostrčený tlapky ven a brzdila větrák.Tak hodně štěstí. :)

Napsal: 24 pro 2008, 21:47
od APiK
Já zase myslím, že všechno způsobil ňůnejmův přepálenej modrej kabel - i tohle vybití baterky. :wink:

Napsal: 25 pro 2008, 03:45
od new-name
A tohle se mi moc nezdá, ale ta možnost tu je

Re: JIHLAVA vs Nejbližší diagnostika z fora

Napsal: 12 led 2009, 17:50
od Socha.J
Ve ždáru ti dagnostiku udělá grebeníček za asi 400kč já jsu taky ze zr