Stránka 3 z 11
Napsal: 16 pro 2008, 20:26
od denny
Pitman píše:Ted jsem s nima mluvil....na vrakaci jim odmitli pujcit vstrikovaci listu tak to vzali rovnou na diagnostiku....vysledek budu vedet k veceru....
Co to je za blbost"vstřikovací lišta"?Jestli to je ta trubka nad vstřikama,tak ta nemá co dočinění s chodem na tři válce.
Asi spíš měli na mysli ten blok zapalovacích cívek nad svíčkama,ten ale nemá vliv na bohatost směsi.
Napsal: 16 pro 2008, 22:49
od Pitman
Chlapi ja tomu fakt nerozumim...takze auto beru zitra zpet a v pondeli davam na diagnotisku do Opla ..tak uvidime co zjisti tam...kazdopadne mi to sere..

Napsal: 17 pro 2008, 12:05
od Trdlo
denny píše:
Co to je za blbost"vstřikovací lišta"?Jestli to je ta trubka nad vstřikama,tak ta nemá co dočinění s chodem na tři válce.
Asi spíš měli na mysli ten blok zapalovacích cívek nad svíčkama,ten ale nemá vliv na bohatost směsi.
No běžné komolení... mysleli buď jak píšeš zapalovací lištu, nebo jak píšeš celou trubku na palivo i se vstřiky. Odborníci holt používají své výrazy...

Napsal: 17 pro 2008, 20:10
od Pitman
Jo jeste jsem nepsal ze to strasne zere.....tak o tretinu vic..mozna i vic nez o tretinu

Jo dali mi vystup z te neoplacke diagnostiky...chyba P0170 - obvod lambda sondy - směs příliš chudá
Napsal: 17 pro 2008, 20:21
od denny
Pitman píše:Jo jeste jsem nepsal ze to strasne zere.....tak o tretinu vic..mozna i vic nez o tretinu

To je právě to ono.Sonda stále hlásí do říd.jednotky obohať a ono je to tak bohaté,že to ani nechce shořet.Vyměň lambda sondu,ale dej alespoň NTK /NGK/přímo podle modelu vozu,žádnou universálku-ani od Bosch-blbě se ty jejich dráty spojují a pak to koroduje.
Napsal: 17 pro 2008, 20:27
od Pitman
denny píše:Pitman píše:Jo jeste jsem nepsal ze to strasne zere.....tak o tretinu vic..mozna i vic nez o tretinu

To je právě to ono.Sonda stále hlásí do říd.jednotky obohať a ono je to tak bohaté,že to ani nechce shořet.Vyměň lambda sondu,ale dej alespoň NTK /NGK/přímo podle modelu vozu,žádnou universálku-ani od Bosch-blbě se ty jejich dráty spojují a pak to koroduje.
No a co to skubani a to ze to auto netahne dela to na podvozku bordel?
Jeste to teda pujde v pondeli na oplackou diagnostiku..
a kolik stoji ta lambda sonda? neni lepsi koupit ji nekde na vrakaci?
Napsal: 17 pro 2008, 20:31
od langdon2
hm, no tak ta na vrakaci nemusi byt uz najlepsia..a ci ju niekto da dolu, a v poriadku...hmm..
Vecsinou byvaju riadne zapecene.....
Napsal: 17 pro 2008, 20:34
od denny
Prosím napiš mi sem typ a r.v. auta celý typ motoru.Zkusím ti poradit víc.
Napsal: 17 pro 2008, 20:53
od Pitman
denny píše:Prosím napiš mi sem typ a r.v. auta celý typ motoru.Zkusím ti poradit víc.
Astra G, 1,4 16V, 1999, X14XE
Napsal: 17 pro 2008, 21:37
od denny
Pitman píše:denny píše:Prosím napiš mi sem typ a r.v. auta celý typ motoru.Zkusím ti poradit víc.
Astra G, 1,4 16V, 1999, X14XE
Tak to se mi huře radit ,ale zkontroluj hadičku mezi sacím potrubím a MAP/senzor podtlaku vsacím potrubí/,je na stěně mezi motorem a kabinou.Nech motor běžet a pořádně poslouchej,jestli někde nesaje falešný vzduch/když tak odstranit/.Další kontrola je složitější-manžetu mezi vrchní částí sac. potrubí a škrtící klapkou.
I když jsi to měl na diag.neOpel,ale k tomu kodu kdyby změřili napětí dodávané sondou do říd. jednotky/na černém drátu/ a tam by bylo do 0,3V,tak je jasně otrávená sonda.
Zatím jsem ti našel jen sondy Bosch do čísla motoru 12999999 je 0 258 005 055-cena 3190,- od čísla motoru 22000001 je 0258 005 291 cena 3190,-.
Jinak u ELITu je převedou na NTK/NGK/ a ceny jsou jiné-nižší.Z vraku tyti součástky moc nedoporučuju.
Napsal: 18 pro 2008, 08:28
od Pitman
denny píše:Pitman píše:denny píše:Prosím napiš mi sem typ a r.v. auta celý typ motoru.Zkusím ti poradit víc.
Astra G, 1,4 16V, 1999, X14XE
Tak to se mi huře radit ,ale zkontroluj hadičku mezi sacím potrubím a MAP/senzor podtlaku vsacím potrubí/,je na stěně mezi motorem a kabinou.Nech motor běžet a pořádně poslouchej,jestli někde nesaje falešný vzduch/když tak odstranit/.Další kontrola je složitější-manžetu mezi vrchní částí sac. potrubí a škrtící klapkou.
I když jsi to měl na diag.neOpel,ale k tomu kodu kdyby změřili napětí dodávané sondou do říd. jednotky/na černém drátu/ a tam by bylo do 0,3V,tak je jasně otrávená sonda.
Zatím jsem ti našel jen sondy Bosch do čísla motoru 12999999 je 0 258 005 055-cena 3190,- od čísla motoru 22000001 je 0258 005 291 cena 3190,-.
Jinak u ELITu je převedou na NTK/NGK/ a ceny jsou jiné-nižší.Z vraku tyti součástky moc nedoporučuju.
Vis ja mam problem s tim ze tomu nerozumim a sam si nic neudelam. Nic k tomu nemam..ani garaz..takze jsem stejne odkayanz na tu diag, od Opla atd..
jen jsem to nepochopil s tim Elitem...oni vemou tu Bosch sodnu a udelji ji tak aby byla kompatibilni s oplackejma a je to ze mensi cenu...nebo jak to je?
Diky
Napsal: 18 pro 2008, 08:30
od Trdlo
Odpoj lambdu úplně, pokud motor půjde bez ní v pohodě, máš ji pryč, nejjednodušší postup jak ji vyzkoušet. Sice se ti rozsvítí kontrolka, ale jednotka si zadá nějaké základní parametry a pojede to, asi s větší spotřebou, možná menší (i to už jsem viděl). No a když ti to půjde v poho, kup novou. Osobně bych doporučil Bosch LS teď nevím jestli to je 4, nebo 7. Prostě 4drát. Spojů bych se nebál, že budou jak píše denny korodovat, pokud zapojíš do "krabičky" jež je součástí lambdy není problém. Navíc, mám přesně tuhle lambdu a mluví v pohodě s jednotkou, což všechny nedělají. Cena je cca 2.6 v AD partner, nebo jak říká denny NGK z elitu, nebo z meteoru.
Napsal: 18 pro 2008, 08:35
od Pitman
hm..to bym musel vedet jak ta lambda vypada a kde je..jak rikam...neumim, nerozumim, jsem odkazany na vydryduchy v servisech...
Napsal: 18 pro 2008, 08:40
od Trdlo
Pitman píše:hm..to bym musel vedet jak ta lambda vypada a kde je..jak rikam...neumim, nerozumim, jsem odkazany na vydryduchy v servisech...
Otevřeš kapotu a podíváš se dolů na výfukové svody (ty poznáš) a od nich vedou dráty směrem doprava pod baterku, kde v úrovni převodovky je konektor na plechovém držáku. Ten rozpoj. Nemůžeš to poplést, tam jiný dráty nevedou. Jinak lambda je ve svodech taková jakoby uzavřená trubička z který ty dráty vycházejí.

Napsal: 23 pro 2008, 12:30
od Pitman
Tak hoší vyřešeno,
byl to zapalovací modul. Auto jelo na tři válce. Ted uz je to ok.
