Stránka 3 z 5
Napsal: 01 led 2009, 11:22
od APiK
spermin píše:J J jednoduché a dost účinné,
A VO TO TU DE 
Účinnost potvrzuji. Dělal jsem na formanovi a rozdíl byl citelný. Dělal jsem i nový kabely ke startéru a pak to točilo jako blázen. Hold tečou tam velký proudy a kabely stárnou... Vznikají přechodové odpory, úbytky napětí na nich ... prostě zákon pana ohma.

Napsal: 01 led 2009, 11:35
od manli2
a kdo to udělá mě?
kovářova kobyla

Napsal: 01 led 2009, 12:06
od spermin
manli2 píše:
kovářova kobyla

ta chodí bosa

Napsal: 01 led 2009, 13:37
od rychlyradim
tedy nechci nic říkat..ale já žádné uzemění jak je zde na foto nemám...a nic mi pomale netočí...
Mno mám ročník 99 a tchán má 03 a ten pásek tam má...tak nevím..asi to bude někde jinde....
PS: ale zase čeho jsem si všim...tak mě auto kopne když vystupuji ze dveří tak o dveře přeletí jiskra......ale jen někdy...
To bude asi tou láskou...

Napsal: 01 led 2009, 13:50
od manli2
to je asi tím že to tam neni normálně

Napsal: 01 led 2009, 15:15
od standape
PS: ale zase čeho jsem si všim...tak mě auto kopne když vystupuji ze dveří tak o dveře přeletí jiskra......ale jen někdy...
tomu sa hovori staticka elektrina ktora vznika pri otere dvoch materialou tj pulovre,mikiny o sedacku
nema to spolocne nic s elektrinou v aute a vznika preto ze auto neni ukostrene voci zemi stou iskrou sa treba naucit zit alebo tie pulovre a rozne potahy sedaciek z PE-materialu zahodit
motor ukostreny(dotiahnuty minus poooool)mat musis len je niekde zasity

Napsal: 01 led 2009, 19:17
od rychlyradim
mě to bylo jasný že to nemá nic společného s el. v autě...to bylo jen tak pro pobavení

Hlavně že nehází větší jiskry než by astra měla

Re: Start při teplotě po nulou
Napsal: 09 led 2009, 08:39
od susliak
Mohli by ste mi napisat,kde mam ja to svoje uzemnenie/ukostrenie motora?
dakujem
Re: Start při teplotě po nulou
Napsal: 09 led 2009, 19:24
od spermin
susliak píše:Mohli by ste mi napisat,kde mam ja to svoje uzemnenie/ukostrenie motora?
dakujem
TADY
edit by Trdlo: upraven link 
Re: Start při teplotě po nulou
Napsal: 10 led 2009, 17:15
od Paja
Dobrý den,
mám problém při startování za nižších teplot - všiml jsem si toho při teplotách kolem 0˚C a nižších. Při otočení klíčkem do polohy III motor točí, ale chytne až třeba na 5., 6. pokus.
Před startem samozřejmě čekám, až zhasnou kontrolky. Čím nižší teplota, tím více pokusů musím při startování provést. Při teplém motoru chytne bez problému napoprvé.
Baterii (MOL M3 PLUS 56Ah) jsem si nechal přeměřit a bylo mi sděleno, že je v pořádku, což jsem očekávala, protože je teprve rok stará.
Pokud měl někdo obdobný problém a vyřešil ho, nebo ví, v čem je problém, tak prosím o pomoc.
Opel Astra 1.6 8V, Z16SE.
Re: Start při teplotě po nulou
Napsal: 10 led 2009, 19:30
od standape
skus skontrolovat minusovy kabel od baterky po motor.na motore to poriadne rozober precisti a sprav co najlepsi spoj,je mozne ze vdaka vysokemu prechodovemu odporu mas problem startnut.chce to fakt dokladne ocistit cize manualna praca

Re: Start při teplotě po nulou
Napsal: 10 led 2009, 19:46
od Trdlo
Paja píše:Dobrý den,
mám problém při startování za nižších teplot - všiml jsem si toho při teplotách kolem 0˚C a nižších. Při otočení klíčkem do polohy III motor točí, ale chytne až třeba na 5., 6. pokus.
Před startem samozřejmě čekám, až zhasnou kontrolky. Čím nižší teplota, tím více pokusů musím při startování provést. Při teplém motoru chytne bez problému napoprvé.
Baterii (MOL M3 PLUS 56Ah) jsem si nechal přeměřit a bylo mi sděleno, že je v pořádku, což jsem očekávala, protože je teprve rok stará.
Pokud měl někdo obdobný problém a vyřešil ho, nebo ví, v čem je problém, tak prosím o pomoc.
Opel Astra 1.6 8V, Z16SE.
Jak jsou starý zapalovací kabely a svíčky?
Re: Start při teplotě po nulou
Napsal: 10 led 2009, 19:51
od Paja
Trdlo píše:Paja píše:Dobrý den,
mám problém při startování za nižších teplot - všiml jsem si toho při teplotách kolem 0˚C a nižších. Při otočení klíčkem do polohy III motor točí, ale chytne až třeba na 5., 6. pokus.
Před startem samozřejmě čekám, až zhasnou kontrolky. Čím nižší teplota, tím více pokusů musím při startování provést. Při teplém motoru chytne bez problému napoprvé.
Baterii (MOL M3 PLUS 56Ah) jsem si nechal přeměřit a bylo mi sděleno, že je v pořádku, což jsem očekávala, protože je teprve rok stará.
Pokud měl někdo obdobný problém a vyřešil ho, nebo ví, v čem je problém, tak prosím o pomoc.
Opel Astra 1.6 8V, Z16SE.
Jak jsou starý zapalovací kabely a svíčky?
Auto mám jako druhý majitel, ale předpokládám, že jsou oboje ještě původní, tedy od konce r.2002, najeto je cca 85000km. Svíčky jsem dnes vyměnil za nové, nechal jsem teď ještě nabíjet pro jistotu baterii, zítra ráno zkusím nastartovat, zda se to nějak projeví.
Re: Start při teplotě po nulou
Napsal: 10 led 2009, 19:53
od Trdlo
Zkusil bych nejen nový svíčky ale i kabely, ty bývají zdrojem velkých problémů.

Obzvlášť při jejich stáří a najetých km bych neváhal.
Re: Start při teplotě po nulou
Napsal: 10 led 2009, 19:57
od Paja
Myslíš, že to může být tím? Opravdu se špatné starty projevují jen při tom prvním startu, pokud bylo ještě teplo, nebo i v zimě, pokud je zahřátý motor, tak startuje napoprvé... Ale zkusit se má všechno:-)