Stránka 3 z 13

Napsal: 27 lis 2008, 19:09
od APiK
Udo píše:Já nějakou spotřebu neřeším,hlídání optimálních otáček,včasné přesné řazení a podobně,jezdím tak jak jsem naučenej jak se mi líbí......potřebuju třeba předjet no tak jí podřadím vezmu u huby jen ať si holka polkne no a nakonec se stejně sejdeme -někdo dřív někdo dýl u pumpy kde jim do nádrží nalijeme novej,čerstvej,voňavej...
Jenže ta spotřeba na MIDu je někdy deprimující. Okamžitá i průměrná.
Obrázek

Napsal: 27 lis 2008, 19:14
od Majesty
APiK píše:
Majesty píše:Pro tyhle státy, např. Itálie, Španělsko, Portugalsko a podobně. Minimálně mají jiný termostat, pracuje v jiném rozmezí teplot. Je to stejné, jako když kupuješ gumy třeba z netu. Jsou taky jiné pro jižní státy a severský státy. Takže by pak mohl nastat třeba i problém S teplotou motoru vs ŘJ.
Já mám Astru z Itálie a termostat zdá se býti v poho. i tady v ČR v zimě (zatím). Je to možný?
Možný to je. Záleží na podmínkách, kde auto jezdí. Z Itálie to asi bude stejné, jako u nás. V severní části jsou stejné podmínky jako u nás. Rozdíl by mohl být třeba až někde z těch hodně jižních částí Itálie. Ale třeba ve Španělsku vím jistě, že mají termostat jinak. V létě tam máš i v noci 35 st. a přes den je tam 40 a víc.

Napsal: 28 lis 2008, 08:54
od Miguello
Já to taky neřeším - potřebuju někam dojet, tak jedu, někdy jako menší prasátko :oops: a jinak normálně. Člověk by si řekl - neřeš, nepřepínej, jestli je ti líto peněz za benál, tak jezdi sockou.. Jenže to bychom nebyli my chlapi, abychom neřešili "proč já za 11, když on..a ZROVNA ON !!! za 8 ???" :D Musím přiznat, že aspoň u mě víc než o peníze jde o princip. Na ty mý každodenní 2 x 3km do práce a odpolední vyjížďky po Praze stačí nádrž na 2-3 týdny. Ale když bych chtěl zajet autem na Moravu nebo na Slovensko, tak při spotřebě 14l/100km začnu brečet hned po startu :evil:

Napsal: 28 lis 2008, 09:21
od Udo
No jasně studenej motor krátký couračky ,to mi stejně jako každýmu ubejvá před očima,tada ale na dálku .........14/100 to je trochu moc,leda že by jsi jezdil 150kou -což bude blbost.Tak snad jedině styl jízdy a nebo že by motor?radši ani nemyslet.Třeba se ozve někdo kdo řešil stejný problém a našel toho psa zakopanýho. :?

Napsal: 28 lis 2008, 09:34
od milosh
Vcera jsem si na vas panove vzpomel co tady S MANUALEM resite spotrebu, prumer mesto/mimo mesto cca 50km S AUTOMATEM spotreba 6,9L/100km :) :?:

Napsal: 28 lis 2008, 09:38
od Miguello
150km/h není kde :cry:
Jak už jsem psal v jiném vlákně, je to dotažený z IT, cca 150000 najeto. Když jsem to koupil, najezdil jsem asi 300km a odvezl jsem to k mému (bývalému) dvornímu mechanikovi. Prý je auto v super stavu, nikde nic neteče, olej ani benzín ani voda se nemísí, motor sedí, bouchlý to nebylo apod. Pak se udělaly rozvody, výměna náplní apod. Spotřebu jsem nesledoval, to až poslední dobou, páč mi bylo divný, že na 1 nádrž ujedu v průměru cca 320km a už bliká hladové oko.
Styl jízdy.. Těžko říct, snažil jsem se řadit podle citu, cca při 2500-3500 ot.
Jediné, co mě napadá, je plyn. Možná to máte jinak, ale když to srovnám s pracovní Fóbií, kámošovými Seatem a A6 nebo svou bývalou Micinou Lancer, tak mám pocit, že u Astry reaguje plyn jinak. Myslím tím to, že u ostatních aut, se kterými jezdívám, mám pocit, jako kdyby závislost plynu na zrychlení/výkonu byla skoro přímka, zatímco u Astry když na 3ce při 2500-3000 ot. šlápnu na plyn do 1/2 či do 1/3, vyjde to v podstatě na stejno (nebo-li když sešlápnu do 1/2 a popustím to, necítím v tom rozdíl).
(Snad) Brzy (až seženu páčku) bude palubní počítač, tak uvidíme, jak velký to má vliv.
Někdo tomu může říkat těžká noha, ale přece jen (snad) každý si navyká na plyn podle principu "aby se to rozjelo, ale netrhlo", takže když mu to na 1/2 plynu vyletí jak raketa, začne mít cit a začne šlapat jen do 1/3 plynu (samozřejmě je to jen příklad), jenže když tam ten rozdíl není poznat, šlape tak, aby se to rozjelo a pak se těžko hledá ta správná poloha plynu..
Prostě by to chtělo citlivější plynový pedál, toť můj názor.
Jinak ani v Oplu (když jsem tam byl kvůli kontrolce svítící kvůli nefunkční klimě) ani u kámoše (univ. diag., ne TECH2, ale viděl tam i vstřiky apod.) žádná závada nezjištěna.
Snad se brzy sejdu s jedním týpkem, co mi slíbil, že to se mnou projede pod TECH2, pak dám vědět.
A prosím - odpusťte si blbý komentáře, jezdím už 10 let a ani hluchý ani blbý nejsem a citlivý jsem až moc :idea:

Napsal: 28 lis 2008, 09:51
od Miguello
TO milosh: Když já nemám rád, když za mě někdo rozhoduje a fofrklacek je fofrklacek :!:
Ještě by to chtělo v autě sprchu, WC, mikrovlnku a fofrmušli - ne, nemyslím 2. WC :D - a nemusím chodit domů :)

Napsal: 28 lis 2008, 10:05
od milosh
Miguello píše:TO milosh: Když já nemám rád, když za mě někdo rozhoduje a fofrklacek je fofrklacek :!:
Ještě by to chtělo v autě sprchu, WC, mikrovlnku a fofrmušli - ne, nemyslím 2. WC :D - a nemusím chodit domů :)
Taky k tomu treba dospejes, cim jsem starsi tim vic mam rad pohodli a to ti fofrklacek nenabidne :roll:

Napsal: 28 lis 2008, 10:07
od Majesty
To milosh: Víš, jak to je. Nikdo automat nechce, ale pak se jednou sveze a už nechce nic jiného. Na městský provoz je to naprosto ideální záležitost. :?:

Napsal: 28 lis 2008, 10:14
od Miguello
TO milosh & Majesty: Já vím, brácha má automat v BMW a kámoš v A6, má to své kouzlo. Nikdy neříkám nikdy.

Ale zpět k tématu: Jak ověřit hadičky (když syčení není slyšet a není vidět praskliny) ? Podsávání falešného vzduchu může mít přece taky vliv, stejně jako vadné čidlo teploty nasávaného vzduchu (které by mělo být schováno pod plastem, jestli se nepletu). Přece nevytáhnu všechny hadice (navíc většina je zabezpečena takovým tím stahovacím proužkem, na který se prý musí použít nejlépe speciální kleště) a nebudu je zkoušet profukovat..
A co uhlíkový filtr ventilu nebo samotný ventil odvětrávání palivové soustavy ? Pokud by ventil nepracoval jak má.. nevím. Chytré hlavy, raďte :D

Napsal: 28 lis 2008, 10:37
od tappaja
Neres a vymen vsechny hadicky, do cesty odvetravaci hadicce vraz odlucovac oleje (ta mensi), po vymene a tyhle uprave mi to jede moc pekne a zda se mi, ze i spotreba sla dolu.

Ja teda vymenil i tesneni pod parohama, (spis prevetivka) a teplotni cidlo vody (protoze se mi tam zdala nejaka umera, kdyz byl motor teplej, nejel jak ma)

Napsal: 28 lis 2008, 11:17
od luboF
Pridam aj ja svoje postrehy. Pri kazdodennom jazdeni do prace (cca 3km) mi to v lete zerie 8,5 - 9l a v zime 9-10l, co je na 1,4 celkom dost, ale kedze mimo mesta po okreskach viem ist v pohode pod 6l, tak to neriesim. Studeny motor v meste vytacam tak na cca 3000 a potom radim. Ked sa zohreje, tak 3500... Snad je to tak OK. Podla sluchu sa mi to zda byt tak akurat...

Napsal: 01 pro 2008, 13:48
od tappaja
Takze jsem dnes dotankoval, 45 litru za 40 eur a najel sem 359km, takze hezkych 12,53 l/100km

Nechce si to nekdo vymenit nebo nema nekdo nejakou radu co dal?

Napsal: 01 pro 2008, 13:53
od Miguello
Mám v PDA prográmek "RadiusFuel", zatím tam mám 3 záznamy čerpání (52l, 38l a 23l), celkem ujeto 606km, spotřeba 10.07l/100km.
Během týdne budu tankovat, tak uvidíme, kolik se mi tam vleze, teď mám něco pod 1/4 a ujeto 325km :(

Napsal: 01 pro 2008, 13:59
od Jocker
kluci nekdo vam krade benzin